Soms moet het.quote:
"Tussen 's-Hertogenbosch en Tongerloo: De Nieuwe Dotatie der Bischdommen 1579".quote:
Klinkt wel beetje saai tbh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Tussen 's-Hertogenbosch en Tongerloo: De Nieuwe Dotatie der Bischdommen 1579".
Lekker hoor
Ja maar bijna alles wat ik helemaal te gek gaaf superkoel vind, vinden de meeste mensen saai...quote:
Vandaag viel wel mee; heb een mooi prijsje gekregen . Morgen ga ik weer.quote:
Ja noem een bedrag dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaag viel wel mee; heb een mooi prijsje gekregen . Morgen ga ik weer.
Ah!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan hoor maar is denk ik al zeker 10 jaar geleden.
Zal morgen wel een totaal dm-en... heb mijn oog op een oude druk uit 1793quote:
Ik ben er nog nooit overheen gereden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Afsluitdijk als excursie, grappig.![]()
Echt te veel van dat ding gezien toen ik nog in Groningen woonde.
wie gaat er dan ook in Groningen wonenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb bankbiljetten uit 1793quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal morgen wel een totaal dm-en... heb mijn oog op een oude druk uit 1793
Groningen is prachtig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in Groningen wonen
serieus, dat ligt niet eens VLAKBIJ Brabantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog een reden waarom Groningen een prachtige stad is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serieus, dat ligt niet eens VLAKBIJ Brabant
oh ik had het over heel de provincie eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog een reden waarom Groningen een prachtige stad is.
Hmmja, ik ben niet zo van de bankbiljetten... heb je nog gouden dukaten uit de Spaanse tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb bankbiljetten uit 1793surprisingly affordable
zeg eh...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Studie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denken dat je antieke boeken kunt scoren op een marktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
17,50 op een oude dozen markt waarschijnlijk.
Dat woon ik nu ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serieus, dat ligt niet eens VLAKBIJ Brabant
Misschien. Maar die mensen zijn toch wel raar hoor. Met hun Stad en hun Hoofdstation en zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
wat een haat naar brabant altijd.. past helemaal niet bij jequote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Maar die mensen zijn toch wel raar hoor. Met hun Stad en hun Hoofdstation en zo.
Nja ik overdrijf een beetje. Maar via beide kanten is het ongeveer even ver en de andere route zie ik altijd ook al als ik naar mijn ouders ga.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nope. Overal gezocht maar helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben niet zo van de bankbiljetten... heb je nog gouden dukaten uit de Spaanse tijd?
Hoezo wil je dat dan? Hij is nu op chronologische volgorde, is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:03 schreef Zilverberk het volgende:
Ik krijg de lijst uit de OP niet op mobiel alfabetisch gesorteerd trouwens. En ga nu de PC niet meer aanzetten.
Straks gaat ze ook nog miepen dat niet alle usernames goed zijn geschrevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat dan? Hij is nu op chronologische volgorde, is toch ook leuk?
Is de enige die er een probleem van maakt dus lekker zelf op laten lossenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat dan? Hij is nu op chronologische volgorde, is toch ook leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |