Heb je al je vrijheid shirt besteld om HET ECHTE GELUID te steunen?quote:
Nee... Ben ik nu geen echte supporter?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je al je vrijheid shirt besteld om HET ECHTE GELUID te steunen?
Vermaak? Ik vind het om te janken zo erg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:19 schreef SuperKaas het volgende:
Wat ik jammer vind is dat nog geen enkele fokker woonachtig in dit soort buurten zich heeft opgeworpen om dit alles te livestreamen ter onzer vermaak
Dat is het ook.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vermaak? Ik vind het om te janken zo erg.
Inderdaad. Robert kan het niet alleen!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee... Ben ik nu geen echte supporter?
Je moet iets doen om rond te komen he. Shirtjes en andere prul verkopen terwijl je lekkere rebelse tegen alles bullshit nieuws maakt online.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad. Robert kan het niet alleen!
Kom op @Bocaj steun de show! Steun Robert! Steun het echte geluid! Kijk hoe hij wordt weggezet!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet iets doen om rond te komen he. Shirtjes en andere prul verkopen terwijl je lekkere rebelse tegen alles bullshit nieuws maakt online.
Denk dat je gelijk hebt, anders is het helemaal niet te behappen. Ze lijken wel gek geworden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar zie het als een comedy, voordat alles instort. Dan is het wat makkelijker te dragen.
De volgende stap is natuurlijk mensen van alle leeftijden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:06 schreef Tyr80 het volgende:
“Jongeren en ouderen”??!!?
Zijn wij middelbaren dan godverdomme de enigen die nog een beetje normaal kunnen doen???
Als ze niet gauw ophouden sla ik de eerste de beste jongere/oudere die ik morgen tegen kom vol op z’n bek!!!
Tsja, op de tijdstippen dat dit zich afspeelt lig ik vaak al op een oor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:19 schreef SuperKaas het volgende:
Wat ik jammer vind is dat nog geen enkele fokker woonachtig in dit soort buurten zich heeft opgeworpen om dit alles te livestreamen ter onzer vermaak
Deze manquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:06 schreef Tyr80 het volgende:
“Jongeren en ouderen”??!!?
Zijn wij middelbaren dan godverdomme de enigen die nog een beetje normaal kunnen doen???
Als ze niet gauw ophouden sla ik de eerste de beste jongere/oudere die ik morgen tegen kom vol op z’n bek!!!
Wat heeft segregatie met mijn post te maken damn...quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar dan is segregatie toch het beste leefwijze? Soort moet gewoon bij soort wonen. Dat heeft altijd het best gewerkt. Diversiteit is grote onzin en totaal geen verrijking. Maar als ik dit opper dan ben je racist of zoiets volgens forum mods hier...
1. Lage sociale klasse niet mixen met hoge sociale klassequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:14 schreef detaris het volgende:
[..]
Wat heeft segregatie met mijn post te maken damn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |