Toch kan ik mij niet voorstellen dat Dumoulin over twee weken dicht tegen Roglic zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Van Kruijswijk had ik ook iets meer verwacht inderdaad. Dumoulin moet nog wat verbeteren, maar niet gek na zo'n lange inactiviteit.
Me neitherquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch kan ik mij niet voorstellen dat Dumoulin over twee weken dicht tegen Roglic zit.
Kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch kan ik mij niet voorstellen dat Dumoulin over twee weken dicht tegen Roglic zit.
Lijkt mij volkomen onmogelijk zelfs. Roglic is gewoon de kopman en Tom en Steven mogen drie weken lang op kop boren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volkomen terecht als Roglic duidelijk de best van de drie is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij volkomen onmogelijk zelfs. Roglic is gewoon de kopman en Tom en Steven mogen drie weken lang op kop boren.
Ik denk dat de meesten hier niet heel hoge verwachtingen hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
Tom heeft vijf koersdagen sinds 14 maanden geleden. Ben ik dan zo dom om geen hoge verwachtingen te hebben?
Toch gaan we weer allerlei onzinverhalen horen over gedeeld kopmanschap, verwacht ik. 'We gaan het in koers zien.'quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volkomen terecht als Roglic duidelijk de best van de drie is.
De vraag is hoe snel ze nodig zijn met Wout, Robert, Sepp en Sjors ook nog in het team. Denk dat de tactiek wel gaat zijn om Tom en Steven zo lang mogelijk te sparen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij volkomen onmogelijk zelfs. Roglic is gewoon de kopman en Tom en Steven mogen drie weken lang op kop boren.
Voorlopig zijn Kuss en Sjors beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is hoe snel ze nodig zijn met Wout, Sepp en Sjors ook nog in het team. Denk dat de tactiek wel gaat zijn om Tom en Steven zo lang mogelijk te sparen.
Die hebben echter nooit top 5 gereden in een grote rondequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopig zijn Kuss en Sjors beter.
Op zich is het niet gek, maar het contrast met zijn teamgenoten is wel groot. Ook de rest heeft 5 maanden niet gekoerst, maar renners als Bennett en Kuss zijn momenteel duidelijk beter. Ik had wel iets hoger basisniveau verwacht bij Dumoulin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
Tom heeft vijf koersdagen sinds 14 maanden geleden. Ben ik dan zo dom om geen hoge verwachtingen te hebben?
@Koffieplanterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier niet heel hoge verwachtingen hebben.
Gevoed door de Nederlandse media en "wielerfans".quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch gaan we weer allerlei onzinverhalen horen over gedeeld kopmanschap, verwacht ik. 'We gaan het in koers zien.'
Vind ik niet zo rullevant. Het gaat om de benen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben echter nooit top 5 gereden in een grote ronde
Is dat niet afgelast?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:32 schreef Columbiafan het volgende:
Rijdt Buchmann het Duits kampioenschap eigenlijk wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |