SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV/Stream
De etappes finishen rond 16:30 uur. De PLAYER is er elke dag vanaf 14:45 uur bij. Mensen zonder de PLAYER kunnen vanaf 15.15 uur terecht op Sporza. Wie weet is het ook nog via de NOS te volgen, maar dat wil je toch niet.![]()
Wat Joris allemaal heeft moeten doen om achter die microfoon te mogen zitten weet ik niet, maar hem horen praten is het meest mensonterende wat men kan overkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Joris is kut, Staf vind ik wel amusant.
Gewoon Evenepoel in de Tour laten starten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle ballen op Sam Bennett in de Tour bij QuickStep lijkt me. Dit is niet veel...
Ik denk dat ze nog hopen dat het goed komt.quote:
Omdat Emoe liever voor een anonieme ereplaats gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom gaat Bora niet voor de ritzege?
Die gaat mee. Hij moet gewoon voorbereidende werk doen; straks is ribloze Sjors er ook nog bij. Die schroeit dan de bergen op samen met Sepp Kussquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef groenen het volgende:
Gesink gaat toch niet mee naar de Tour? Die kan drie kopbeurten doen op het vlakke en moet er dan af.
oke hans dank jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef groenen het volgende:
Gesink gaat toch niet mee naar de Tour? Die kan drie kopbeurten doen op het vlakke en moet er dan af.
Dat is feitelijk onjuist, en dat weet je best...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Emoe liever voor een anonieme ereplaats gaat.
Ook gewoon niet testen he. Fantastisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog hopen dat het goed komt.
Dan kun je in elk geval zeggen dat je buitenblad hebt getrapt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:51 schreef Mansjester het volgende:
Buitenblad rijden,maar dan wel het lichtste verzet achter
Nou, goed, het is niet de meest avontuurlijke renner.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, en dat weet je best...
Tempo hooghouden om te voorkomen dat de rest gaat aanvallen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Waarom geeft jumbo gas ? Energie verspillen voor niks
Hij gaf vanochtend aan nog te willen aanvallen, misschien geen goede benen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, en dat weet je best...
Ook lekker op het grote blad doorharken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Ziet er wel heel goed uit voor Formolo.
Zou ook niet goed zijn als Wout het met gemak dicht zou rijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Formolo lijkt stil te staan, maar verliest amper tijd.
Ahh okéquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tempo hooghouden om te voorkomen dat de rest gaat aanvallen.
Net als Froome en Alaphilippe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef Chiappucci het volgende:
Castro zal zich wel sparen denk ik? Die reed in de Ain toch een stuk beter.
Kuss als meesterknecht, dat had vooraf ook niemand verwacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom op kop. Gedaald in rangschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |