abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194558387
Een 23 jarige vrouw uit Den Haag heeft zelfmoord gepleegd vanwege de angst die ze had om corona op te lopen. Ze was ook nog hoogzwanger.
https://www.ad.nl/den-haa(...)oor-corona~a5b52e8d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194558395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:10 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Oh klopt ja, necrolepsie bedoel je?
Bedoel je narcolepsie? Of is necrolepsie iets waarbij je meerdere keren per dag dood neervalt? :P
pi_194558441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een 23 jarige vrouw uit Den Haag heeft zelfmoord gepleegd vanwege de angst die ze had om corona op te lopen. Ze was ook nog hoogzwanger.
https://www.ad.nl/den-haa(...)oor-corona~a5b52e8d/
Tja, die had vast flinke psychische problemen. Zonder corona was er misschien een andere druppel geweest die de emmer deed overlopen.
pi_194558452
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:36 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Tja, die had vast flinke psychische problemen. Zonder corona was er misschien een andere druppel geweest die de emmer deed overlopen.
Als ze nou nog effe een maandje had gewacht dan had in elk geval haar kind het overleeft. Hoewel je kan afvragen hoeveel kansen dat kind had gehad om zonder vader en moeder op te moeten groeien.
pi_194558461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Als er ondanks de beschikbaarheid van een of meerdere vaccins toch nog mensen ziek worden (omdat ze slechts beperkte immuniteit geven) dan zal men alsnog door moeten gaan met indammen. Het is nogal onverstandig om het beleid af te stellen op een vaccin dat er in januari 2021 zou zijn terwijl er nog zoveel onzekerheden spelen.
Dat gaat geen mens accepteren, na vaccin wil ik me vrijheid en leven terug zoals expliciet beloofd keer op keer. Ik denk de meeste mensen. Inclusief 50%+ van de tweede kamer.

Daar er in april verkiezingen zijn *precies* op het goede moment om ze electoraal af te slachten als ze dat dan niet nakomen, lijkt het me beter voor ze als ze zoals beloofd en keer op keer uitgelegd en ook verteld door de experts zoals oa Kluytmans en Heesterbeek zelf die 1,5m afschaffen zodra het vaccin er is. (Tenzij ze willen leven onder een FVD-PVV anti-omvolking coalitie, "lebensraum 1", die vervolgens toch de 1,5m afschaft)
#WeesGeenWhales
pi_194558468
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Bedoel je narcolepsie? Of is necrolepsie iets waarbij je meerdere keren per dag dood neervalt? :P
Necrolepsie is een luie zombie 😜
#WeesGeenWhales
pi_194558475
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:39 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat gaat geen mens accepteren, na vaccin wil ik me vrijheid en leven terug zoals expliciet beloofd keer op keer. Ik denk de meeste mensen. Inclusief 50%+ van de tweede kamer.

Je weet dat virussen zich niet aan beloftes houden?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:44:11 #233
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194558510
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Nee, een necrolepsie is een kwaaltje waar je meerdere keren in slaap komt en voel je misschien wel dof of zoiets. Het geeft je een slaperig gevoel. Het lijkt veel op dat je uit de narcose komt na een operatie. En de laatste keer dat ik uit mijn narcose kwam was ik stoned van een medicijn die ik in narcose bracht. Het gaf mij echt een rustige gevoel zodat ik bijvoorbeeld drugs nam, zo lijkt het.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194558519
Geef het nog anderhalve week dan mogen we weer in intelligente lockdown.
blablablabla
pi_194558536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:45 schreef Elan het volgende:
Nah, maandje denk ik.

Denk wel regionaal eerst.
pi_194558549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je weet dat virussen zich niet aan beloftes houden?
Maar virussen maken geen maatregelen. Die zijn keuzes. Als we parlement kiezen die tegen is, is er geen 1,5m maatregel meer, dst is een feit.

Als er een werkend vaccin is stopt de 1,5meter. Daar zal de Jonge zich echt wel aan houden.

Zeker daar onze experts dat ook vinden. Zie hier: (een na laatste alinea) https://www.nu.nl/weekend(...)l#coral_talk_wrapper (over 50% effectief... dat is een belangrijk omt lid) en deze uitleg van Heesterbeek hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)15-meter-samenleving

Onder controle houden. Dat is het sleutelwoord voor wanneer die 1,5m eraf kan voor alle experts die onze overheid adviseren.

Dus ik vertrouw erop dat het wordt zoals elke expert in NL en de overheid al maanden roept en alle planbureas en het parlement eisen (los van verkiezingen vlak erna): goedgekeurd vaccin beschikbaar, einde 1,5m.
#WeesGeenWhales
pi_194558595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:47 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Maar virussen maken geen maatregelen. Die zijn keuzes.

Als er een werkend vaccin is stopt de 1,5meter. Daar zal de Jonge zich echt wel aan houden.

Zeker daar onze experts dat ook vinden. Zie hier: (een na laatste alinea) https://www.nu.nl/weekend(...)l#coral_talk_wrapper (over 50% effectief... dat is een belangrijk omt lid) en deze uitleg van Heesterbeek hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)15-meter-samenleving

Onder controle houden. Dat is het sleutelwoord voor wanneer die 1,5m eraf kan voor alle experts die onze overheid adviseren.

Dus ik vertrouw erop dat het wordt zoals elke expert in NL en de overheid al maanden roept en alle planbureas en het parlement eisen (los van verkiezingen vlak erna): goedgekeurd vaccin beschikbaar, einde 1,5m.
Maatregelen word versoepeld of verzwaard wanneer de situatie daarom vraagt. Als er een goedwerkend vaccin is dan worden maatregelen hopelijk versoepeld maar dat is dan omdat dat verantwoord is en niet omdat dat 'beloofd is' . Er is namelijk niets beloofd.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:50:43 #238
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194558597
We krijgen heel andere kerst dan wij gewend zijn, het is ook niet anders.... Is echt een rare tijd waar we nu nog zijn verwikkeld. Even volhouden, mensen.
pi_194558603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:45 schreef Elan het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.
Zonder wrijving geen glans
pi_194558605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nah, maandje denk ik.

Denk wel regionaal eerst.
Je ziet wel al heel duidelijk het sneeuwbaleffect. Nog even en we hebben het niet meer in de hand. Regionale lockdowns lijken me niet te handhaven trouwens.
blablablabla
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:52:35 #241
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194558630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Je ziet wel al heel duidelijk het sneeuwbaleffect. Nog even en we hebben het niet meer in de hand. Regionale lockdowns lijken me niet te handhaven trouwens.
Klopt, ik vrees dat een tweede intelligente lockdown wat langer duurt dan de eerste lockdown.
pi_194558644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg.
Scholen beginnen ook weer dat gaat ook wel een dingetje worden. Verschillende leerkrachten die ik ken willen niet eens aan de bak op deze manier.
blablablabla
pi_194558656
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Scholen beginnen ook weer dat gaat ook wel een dingetje worden. Verschillende leerkrachten die ik ken willen niet eens aan de bak op deze manier.
Leerkrachten willen nooit aan het werk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194558670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Klopt, ik vrees dat een tweede intelligente lockdown wat langer duurt dan de eerste lockdown.
Dat denk ik niet de IC's zullen nooit zo vol komen als in maart/april.

Capaciteit is trouwens nog steeds niet verhoogd, dat zou pas medio oktober en in januari gerealiseerd worden aldus Gommers, we zijn helemaal niet klaar voor een tweede golf in september.
blablablabla
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:58:16 #245
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194558708
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat denk ik niet de IC's zullen nooit zo vol komen als in maart/april.

Capaciteit is trouwens nog steeds niet verhoogd, dat zou pas medio oktober en in januari gerealiseerd worden aldus Gommers, we zijn helemaal niet klaar voor een tweede golf in september.
Kan, maar we kunnen niet voorspellen en zelfs hebben we het niet meer in de hand nu zodat het hard gaat verspreiden.
pi_194558712
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Leerkrachten willen nooit aan het werk
Ik dacht het, jij zeg het.... ik heb nog nooit een beroepsgroep zo horen mekkeren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194558742
Race tegen de klok voor veerboot Hoek van Holland-Harwich

De veerboot Hoek van Holland - Harwich vertrekt vanavond extra vroeg om voor 04:00 aan et komen in Harwich om zo de verplichte quarantaine voor passagiers uit NL en paar andere landen te voorkomen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194558760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:44 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, een necrolepsie is een kwaaltje waar je meerdere keren in slaap komt en voel je misschien wel dof of zoiets. Het geeft je een slaperig gevoel. Het lijkt veel op dat je uit de narcose komt na een operatie. En de laatste keer dat ik uit mijn narcose kwam was ik stoned van een medicijn die ik in narcose bracht. Het gaf mij echt een rustige gevoel zodat ik bijvoorbeeld drugs nam, zo lijkt het.
Narcolepsie dus.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:02:29 #249
5428 crew  miss_sly
pi_194558762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:01 schreef _serial_ het volgende:
Race tegen de klok voor veerboot Hoek van Holland-Harwich

De veerboot Hoek van Holland - Harwich vertrekt vanavond extra vroeg om voor 04:00 aan et komen in Harwich om zo de verplichte quarantaine voor passagiers uit NL en paar andere landen te voorkomen.
Loopt Amsterdam nu ook lekker leeg? Twee vliegen in één klap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194558767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maatregelen word versoepeld of verzwaard wanneer de situatie daarom vraagt. Als er een goedwerkend vaccin is dan worden maatregelen hopelijk versoepeld maar dat is dan omdat dat verantwoord is en niet omdat dat 'beloofd is' . Er is namelijk niets beloofd.
Het is expliciet gezecht tig keer door rutte en de jonge, staat letterlijk in de road map van de overheid, wordt 1000 keer herhaald door experts en staat in de memorie van toelichting van de tijdelijke wet en is verteld aan de Tweede Kamer.

Dat zie ik als een belofte, en ik denk (genoeg van) de kiezers en oppositiepartijen tegen april ook.

Also: als mensen het Gewoon Niet Doen kan je niets. Dat zie je nu al. Dat wordt na een vaccin nog 10 keer meer. Als 80+% de 1,5meter gewoon (grotendeels) negeert is het over. Dan zullen ze hem ook wel moeten afschaffen, om met iets anders te kunnen komen wat dan misschien wel werkt.
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')