Bedoel je narcolepsie? Of is necrolepsie iets waarbij je meerdere keren per dag dood neervalt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Oh klopt ja, necrolepsie bedoel je?
Tja, die had vast flinke psychische problemen. Zonder corona was er misschien een andere druppel geweest die de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een 23 jarige vrouw uit Den Haag heeft zelfmoord gepleegd vanwege de angst die ze had om corona op te lopen. Ze was ook nog hoogzwanger.
https://www.ad.nl/den-haa(...)oor-corona~a5b52e8d/
Als ze nou nog effe een maandje had gewacht dan had in elk geval haar kind het overleeft. Hoewel je kan afvragen hoeveel kansen dat kind had gehad om zonder vader en moeder op te moeten groeien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:36 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Tja, die had vast flinke psychische problemen. Zonder corona was er misschien een andere druppel geweest die de emmer deed overlopen.
Dat gaat geen mens accepteren, na vaccin wil ik me vrijheid en leven terug zoals expliciet beloofd keer op keer. Ik denk de meeste mensen. Inclusief 50%+ van de tweede kamer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als er ondanks de beschikbaarheid van een of meerdere vaccins toch nog mensen ziek worden (omdat ze slechts beperkte immuniteit geven) dan zal men alsnog door moeten gaan met indammen. Het is nogal onverstandig om het beleid af te stellen op een vaccin dat er in januari 2021 zou zijn terwijl er nog zoveel onzekerheden spelen.
Necrolepsie is een luie zombie 😜quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Bedoel je narcolepsie? Of is necrolepsie iets waarbij je meerdere keren per dag dood neervalt?
Je weet dat virussen zich niet aan beloftes houden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:39 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat gaat geen mens accepteren, na vaccin wil ik me vrijheid en leven terug zoals expliciet beloofd keer op keer. Ik denk de meeste mensen. Inclusief 50%+ van de tweede kamer.
Nee, een necrolepsie is een kwaaltje waar je meerdere keren in slaap komt en voel je misschien wel dof of zoiets. Het geeft je een slaperig gevoel. Het lijkt veel op dat je uit de narcose komt na een operatie. En de laatste keer dat ik uit mijn narcose kwam was ik stoned van een medicijn die ik in narcose bracht. Het gaf mij echt een rustige gevoel zodat ik bijvoorbeeld drugs nam, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Bedoel je narcolepsie? Of is necrolepsie iets waarbij je meerdere keren per dag dood neervalt?
Nah, maandje denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:45 schreef Elan het volgende:
Geef het nog anderhalve week dan mogen we weer in intelligente lockdown.
Maar virussen maken geen maatregelen. Die zijn keuzes. Als we parlement kiezen die tegen is, is er geen 1,5m maatregel meer, dst is een feit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je weet dat virussen zich niet aan beloftes houden?
Maatregelen word versoepeld of verzwaard wanneer de situatie daarom vraagt. Als er een goedwerkend vaccin is dan worden maatregelen hopelijk versoepeld maar dat is dan omdat dat verantwoord is en niet omdat dat 'beloofd is' . Er is namelijk niets beloofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:47 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Maar virussen maken geen maatregelen. Die zijn keuzes.
Als er een werkend vaccin is stopt de 1,5meter. Daar zal de Jonge zich echt wel aan houden.
Zeker daar onze experts dat ook vinden. Zie hier: (een na laatste alinea) https://www.nu.nl/weekend(...)l#coral_talk_wrapper (over 50% effectief... dat is een belangrijk omt lid) en deze uitleg van Heesterbeek hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)15-meter-samenleving
Onder controle houden. Dat is het sleutelwoord voor wanneer die 1,5m eraf kan voor alle experts die onze overheid adviseren.
Dus ik vertrouw erop dat het wordt zoals elke expert in NL en de overheid al maanden roept en alle planbureas en het parlement eisen (los van verkiezingen vlak erna): goedgekeurd vaccin beschikbaar, einde 1,5m.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:45 schreef Elan het volgende:
Geef het nog anderhalve week dan mogen we weer in intelligente lockdown.
Je ziet wel al heel duidelijk het sneeuwbaleffect. Nog even en we hebben het niet meer in de hand. Regionale lockdowns lijken me niet te handhaven trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, maandje denk ik.
Denk wel regionaal eerst.
Klopt, ik vrees dat een tweede intelligente lockdown wat langer duurt dan de eerste lockdown.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet wel al heel duidelijk het sneeuwbaleffect. Nog even en we hebben het niet meer in de hand. Regionale lockdowns lijken me niet te handhaven trouwens.
Scholen beginnen ook weer dat gaat ook wel een dingetje worden. Verschillende leerkrachten die ik ken willen niet eens aan de bak op deze manier.quote:
Leerkrachten willen nooit aan het werkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Scholen beginnen ook weer dat gaat ook wel een dingetje worden. Verschillende leerkrachten die ik ken willen niet eens aan de bak op deze manier.
Dat denk ik niet de IC's zullen nooit zo vol komen als in maart/april.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, ik vrees dat een tweede intelligente lockdown wat langer duurt dan de eerste lockdown.
Kan, maar we kunnen niet voorspellen en zelfs hebben we het niet meer in de hand nu zodat het hard gaat verspreiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet de IC's zullen nooit zo vol komen als in maart/april.
Capaciteit is trouwens nog steeds niet verhoogd, dat zou pas medio oktober en in januari gerealiseerd worden aldus Gommers, we zijn helemaal niet klaar voor een tweede golf in september.
Ik dacht het, jij zeg het.... ik heb nog nooit een beroepsgroep zo horen mekkeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leerkrachten willen nooit aan het werk
Narcolepsie dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, een necrolepsie is een kwaaltje waar je meerdere keren in slaap komt en voel je misschien wel dof of zoiets. Het geeft je een slaperig gevoel. Het lijkt veel op dat je uit de narcose komt na een operatie. En de laatste keer dat ik uit mijn narcose kwam was ik stoned van een medicijn die ik in narcose bracht. Het gaf mij echt een rustige gevoel zodat ik bijvoorbeeld drugs nam, zo lijkt het.
Loopt Amsterdam nu ook lekker leeg? Twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:01 schreef _serial_ het volgende:
Race tegen de klok voor veerboot Hoek van Holland-Harwich
De veerboot Hoek van Holland - Harwich vertrekt vanavond extra vroeg om voor 04:00 aan et komen in Harwich om zo de verplichte quarantaine voor passagiers uit NL en paar andere landen te voorkomen.
Het is expliciet gezecht tig keer door rutte en de jonge, staat letterlijk in de road map van de overheid, wordt 1000 keer herhaald door experts en staat in de memorie van toelichting van de tijdelijke wet en is verteld aan de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maatregelen word versoepeld of verzwaard wanneer de situatie daarom vraagt. Als er een goedwerkend vaccin is dan worden maatregelen hopelijk versoepeld maar dat is dan omdat dat verantwoord is en niet omdat dat 'beloofd is' . Er is namelijk niets beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |