Het zijn wel echt kutbeesten, vlooien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
M'n ouders hadden vlooien van die ranskatten die 's nachts op het tuinmeubilair sliepen.
ze hebben nu een kattenluik zodat beaglemans 's nachts vanuit z'n bench rechtstreeks naar buiten kan
ja 92 jaar na dato kan het ineens niet meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Alles wat fout lijkt te zijn verstoppen dan raakt niemand onherstelbaar psychisch beschadigd![]()
Rubberen tegelgeneratie![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)haalt-standbeeld-weg
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn wel echt kutbeesten, vlooien en katten.
Diepe diepe zuchtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Alles wat fout lijkt te zijn verstoppen dan raakt niemand onherstelbaar psychisch beschadigd![]()
Rubberen tegelgeneratie![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)haalt-standbeeld-weg
Heeft iemand een jaar onderzoek naar gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 92 jaar na dato kan het ineens niet meer
nee. Benieuwd of dat volgend jaar dan weer net zo hard terugveertquote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Benieuwd of dat volgend jaar dan weer net zo hard terugveert
Van tax payer's moneyquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand een jaar onderzoek naar gedaan
zit daar eigenlijk wel een voorkant aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://allseas.com/equipment/pioneering-spirit/
Deze geweldenaar komt maandag de westerschelde op. Ff kijken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zit daar eigenlijk wel een voorkant aan?
Lelijker kan eigenlijk niet maar ik snap je enthousiasme.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah okeequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij zit met de voorkant onder dat platform
heeft niks met mooi of lelijk t maken maar alles met absurde proportiesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijker kan eigenlijk niet maar ik snap je enthousiasme.
ja. jij, nu je er om vraagt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef Zilverberk het volgende:
Kan iemand de namenlijst in de OP op alfabetische volgorde zetten?
Twee voorkanten. Nou snap ik waarom boten altijd als vrouwen beschouwd worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe verklaar je deze rus danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee voorkanten. Nou snap ik waarom boten altijd als vrouwen beschouwd worden.
Vrees van wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Benieuwd of dat volgend jaar dan weer net zo hard terugveert
Je staat er niet eens tussenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef Zilverberk het volgende:
Kan iemand de namenlijst in de OP op alfabetische volgorde zetten?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je staat er niet eens tussen![]()
"Zilverberk - Egomane Picnicmonopoliste en Dwangmatig Wereldverbeteraar"![]()
Ik heb geen ambitie om russen te verklarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe verklaar je deze rus dan
[ afbeelding ]
Wat een ding.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
er zijn concrete plannen voor nog een maatje groter.. maar door kerowna is de order nog niet geplaatstquote:
En ik maar denken dat het een man isquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je staat er niet eens tussen![]()
"Zilverberk - Egomane Picnicmonopoliste"![]()
Oh vetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn concrete plannen voor nog een maatje groter.. maar door kerowna is de order nog niet geplaatst
Ik verkies schoonheid boven praktische zaken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft niks met mooi of lelijk t maken maar alles met absurde proporties
Sugar Daddy gespotquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verkies schoonheid boven praktische zaken.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een man is
I assumed their gender
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een man is
I assumed their gender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |