Dat hebben we vanmiddag ook gedaan en ging dus supergoed. Morgen weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:31 schreef Quoi het volgende:
@: Waarom eigenlijk Simon niet alleen in onderbroekje rond laten lopen, zonder luier? Zoals ik het lees kan hij het hartstikke goed!![]()
Ha, ik lees niet goed. Goed zeg!quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat hebben we vanmiddag ook gedaan en ging dus supergoed. Morgen weer
We zijn er achter dat de monsters waarschijnlijk niet het probleem zijn, aangezien ze totaal niet angstig overkomt als ze het er over heeft. Mevrouw is ‘s avonds nog niet echt moe de laatste 1,5 week en we vermoeden dat het tijd is om afscheid te nemen van het middagdutjequote:Op maandag 31 augustus 2020 15:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:rena een lampje? Of samen “monsterspray” maken? Of een liedje bedenken waarmee je de monsters wegjaagt?
Oei dat is ook lastig haha! Hoelaat valt ze in slaap? Casper is sinds de vakantie van de middagslaapjes af en het valt me nog niks tegenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
We zijn er achter dat de monsters waarschijnlijk niet het probleem zijn, aangezien ze totaal niet angstig overkomt als ze het er over heeft. Mevrouw is ‘s avonds nog niet echt moe de laatste 1,5 week en we vermoeden dat het tijd is om afscheid te nemen van het middagdutje![]()
Morgen gaan we het eens testen hoe het gaat, misschien dat ik haar op psz dagen nog wel naar bed doe.
Bellen voor overlegquote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Onze dame heeft hier eind v.d. middag een beetje wild gespeeld met de visite en daarbij haar voet onder de wobbel gekregen. (Vraag me niet hoe, lomp/onhandig/wild .. ) Het was direct blauw, iets geschaafd en erg overstuur. Aan het eten gezet, tijdens het eten was ze stil. Bij het van de stoel af gaan direct huilen. Nu kijkt ze nog even televisie, dan is ze stil en is het goed. Ook tijdens de fles was ze tevreden. Maar, zodra ze loopt probeert ze op de helft van haar voet te lopen. (Het zit aan buitenkant van haar voet, zijkant buitenkant zeg maar). Als ze van de bank af glijdt dan is het direct huilen. Mag het niet aanraken, niet koelen.
Zouden jullie met zoiets naar de HAP gaan, of gewoon aankijken?
De avonden hiervoor ging ze pas tussen 21 en 22 uur slapen en dat is niet iets wat bij C past normaal gesproken, weet dat wij een van de gelukkige mensen zijn met een kind wat relatief goed slaaptquote:Op zondag 6 september 2020 09:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Oei dat is ook lastig haha! Hoelaat valt ze in slaap? Casper is sinds de vakantie van de middagslaapjes af en het valt me nog niks tegen
Het was geweldig! Max was wel compleet "uitgeblust" eind van de dag. Vanmorgen enigszins zijn hakken in het zand toen hij naar school moest. En dan hebben we ook nog het consultatieburo vanmiddag. Chop chop!quote:Op maandag 7 september 2020 02:39 schreef Nolita het volgende:
Quoi, hebben jullie een fijn feestje gehad uiteindelijk? De planning klonk goed in ieder geval!
Dat laatste is een goed teken Tolstoi. Mijn dochter vond de peuterspeelzaal helemaal super en ging erg graag daarheenquote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Pffff, morgen gaat Simon voor het eerst naar de psz. Ik merk dat ik het best lastig en emotioneel vind![]()
Manlief is vandaag al even kort geweest voor een kennismaking met de juffen (toen alle kindjes al naar huis waren) en Simon ging meteen spelen.
Tuurlijk, heel erg blij en trots. Het drama kwam meer van mijquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Quoi het volgende:
Maar je was stiekem toch ook wel trots en blij dat er geen drama aan te pas kwam?
Wat zijn die handjes van je peuter dan alweer enorm groot vergeleken met die babyhandjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:08 schreef NicolasJoy het volgende:
De aandacht delen .... ?![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor!Onze peuter is lomp en onbenullig, maar heel erg lief voor haar zusje.
![]()
Het is voor haar wel wennen hoor!
Ze voelt zich nu ook heel groot ineens.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat zijn die handjes van je peuter dan alweer enorm groot vergeleken met die babyhandjes.
Ik had dat idee toen Kevin geboren was ook bij mijn oudstequote:Op donderdag 10 september 2020 15:16 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ze voelt zich nu ook heel groot ineens.
*
Vind wel dat ze ook ineens enorme stappen zet in woordenschat en gewoon het snappen/door hebben van dingen. Of dat komt doordat ze nu een kleine maand op de peutergroep zit i.p.v. de babygroep, of gewoon de leeftijd, maar de maakt echt sprongen, enorm.
Wat dacht je van billen... Die gezellige peuterbilletjes veranderen door de komst van een newborn ineens in gigantische puberbillen. In je hoofd dan hè.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat zijn die handjes van je peuter dan alweer enorm groot vergeleken met die babyhandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |