Van de week aten we in tuin. Opeens zei Simon "mama, kom eens, ik ga je een kusje geven". Ik zei "o, dat is lief, waarom krijg ik een kusje?" Simon: "je bent de allerliefste"
Simon ligt nu in bed "Jingle Bells" te zingen
Tijdens het eten had ie het ook opeens weer over Sinterklaas, er worden ook nog regelmatig Sinterklaasliedjes gezongen
Lemijn, wat goed van Jacob dat ie zo goed op het potje gaat!
Zindelijkheid is hier nog een work in progress, ook omdat we niet goed weten of we er meer actief op moeten zijn of meer op zijn beloop laten. Wat ook niet helpt is dat manlief nu in een boekje gelezen heeft, dat je na 3 jaar eigenlijk al te laat bent met de training, want dan zijn ze gewend aan de luier en vinden ze dat prima. Daar geloof ik dan weer niet in.
Simon plast een paar keer per dag op het potje, maar zelf aangeven doet ie niet als hij een luier aan heeft. Wel als ie geen luier aanhad, tijdens het warme weer in tuin, maar dan ook vaak herinneren.
Poepen wil ie sowieso niet op het potje (op 1 keer na), alleen maar in de luier.
Persoonlijk wil ik nu niet vol op de zindelijkheid inzetten, omdat ie over 2 weken op de psz start. Maar aan de andere kant, het is er nu wel het weer voor.....
en we hebben nog geen nieuwe bank...…