Klinkt plausibel. Of appelmoes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het misschien wat te redden valt met veel ketchup
trustequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De modderfokker doet het weer. Welterusten.
nee appelmoes is telekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Of appelmoes.
Extra well done gaat het worden vrees ik hoor.quote:
Waar?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:14 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik mijn volgende leven terug kom als rode panda
Waar zou ze die anders moeten stoppen dan, in d'r sokkenquote:
Andersom lukt beterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou ze die anders moeten stoppen dan, in d'r sokken
Desnoodsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou ze die anders moeten stoppen dan, in d'r sokken
olie -> vuurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:24 schreef bitterbal het volgende:
alweer
Wederom erg onrustig kruising Vaillantlaan/Hoefkade Den Haag. Brandjes gesticht, zwaar vuurwerk, schreeuwen, toeteren etc. ME heeft kruising ontruimd. Motoragenten houden scooters staande en maken foto's van opzittenden.
Update 14-08-2020 00:04:
De politie heeft omgeroepen dat er een Noodbevel van kracht zou zijn en dat iedereen naar huis moet gaan, omdat er anders aanhoudingen zullen volgen.
In,,,,quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.............................
gewoon zuipen alsof er geen morgen is man!quote:
oh, niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De modderfokker doet het weer. Welterusten.
Hier ook niks vannacht volgens mij, en windstilquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 05:52 schreef Karzai het volgende:
Koffie
Het heeft hier niet geonweerd of geregend
Kijk naar buiten...quote:
Hier 3 druppels gehad gister :'Lquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:43 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat nu het noorden wat regen krijgt. Eens kijken of we hier ook nog wat krijgen.
gisterochtend alleen een beetje, woensdagavond wel een stortbui.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier 3 druppels gehad gister :'L
En tyfus benauwdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisterochtend alleen een beetje, woensdagavond wel een stortbui.
vandaag zo te zien ook grotendeels droog.
nu is het wel lekker.quote:
Net mijn laatste slok genomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de koffie is bijna op
Snel uitlaten danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net mijn laatste slok genomen.
Ik voel de bruine beer al ontwaken in zn hol.
3 druppels regen hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die monsterstorm des doods viel wel tegen, jongens.
Ja waardeloos. Het werd gisteravond toen ik naar bed ging alweer warmer binnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die monsterstorm des doods viel wel tegen, jongens.
Dat blijft nog wel even hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. Het werd gisteravond toen ik naar bed ging alweer warmer binnen
Ik was wel iets vroegerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook. Zonder airco. Schrok wakker van de wekker om 7u
Tja verlof hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was wel iets vroeger
Oh 2 weekjes nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf 1 september is de planning
Ja ik wil wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Wil iemand die regen hier ophalen? Die had ik niet besteld.
Je bent de 1e die ik hoor klagenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Donderdag 30 gradenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt echt beter jongens, even geduld!
gaat het vriezen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt echt beter jongens, even geduld!
Nee, nee, hier volgens buienradarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's denk ik alleen in het zuiden:P
Ajoh komt goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, hier volgens buienradar
Niks mis meequote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens zin om naar een kerstmarkt te gaan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens zin om naar een kerstmarkt te gaan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 dag daalt de temperatuur 2 graden en we raken in de kerstsfeer
Kut hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
zo. heb echt zo vast geslapen dat ik niet vooruit te branden ben..
tja, volendam..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee volendammers die er nu op zijn wel.
Lijkt me gewoon gezellig om heen te gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 dag daalt de temperatuur 2 graden en we raken in de kerstsfeer
Denk dat er maar weinig doorgaan dit jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gezellig om heen te gaan.
zijn iig op tijd voor kerst dit jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, in februari, toen men zich zorgen maakte om de kerstballen uit China die vertragingen hadden opgelopen?
Oh hmm heb je ook wel weer een goed punt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig doorgaan dit jaar
nee, dit heb ik niet bewust meegekregenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, in februari, toen men zich zorgen maakte om de kerstballen uit China die vertragingen hadden opgelopen?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hmm heb je ook wel weer een goed punt.
zelf makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hmm heb je ook wel weer een goed punt.
ja, kerst cancellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig doorgaan dit jaar
angsthaasjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Eerst bang zijn dat je op de kerstmarkt wordt overreden door een of andere extremist en nu corona.
Echt een leuk uitje.
https://nos.nl/artikel/23(...)at-in-de-winkel.htmlquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dit heb ik niet bewust meegekregen
Ik vind sowieso niet veel aan die drukte op zo'n markt hoorquote:
Kun jij niet een rondje door de schilderswijk gaan lopen ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor straf ga ik een liedje zingen Gianni.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRR
Enige kerstgenot is te koop in een fles en dat genot kun je het hele jaar door bij de slijter krijgen.quote:
en dat is gluhwein?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige kerstgenot is te koop in een fles en dat genot kun je het hele jaar door bij de slijter krijgen.
Chocola is er gelukkig ook nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige kerstgenot is te koop in een fles en dat genot kun je het hele jaar door bij de slijter krijgen.
Kan..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun jij niet een rondje door de schilderswijk gaan lopen ofzo
wijn, gluhwein, whiskey, bier.quote:
Yes mooi manquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Lekker sneeuwballen gooien met kerst, veel eten, veel seks, haardvuur, berenvel, kaarslicht, loom nog een keertje, de geur van dennennaalden, lollen met de fam, zie het probleem niet.
Nee nee, ik heb geen corona, ben gewoon verkouden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nog leuk worden, iedereen bij familie binnen, dicht op elkaar.
Ik vier het nooit met familie, alleen met mijn vader.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch familie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vier het nooit met familie, alleen met mijn vader.
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik mag werken met Kerst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Dit werkt ook al zo met verjaardagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb geen corona, ben gewoon verkouden.
Ach kom, we zijn familie, 3 kussen moet toch kunnen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee met een rotte drugsbek door het leven strompelen is prettig.
Thermostaat geeft geen beeld, beeld op de cv is ook uit en geen warm waterquote:
Gewoon even een emmer buiten in de zon zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thermostaat geeft geen beeld, beeld op de cv is ook uit en geen warm water
Oh hmm was het te warm voor hem...?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt je aardlek eruit? Stop geklapt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit wordt het wat drukker bij het uitkeringsloket en de voedselbank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
'Catastrofale' krimp van de Nederlandse economie: min van 8,5 procent
https://nos.nl/artikel/23(...)van-8-5-procent.html
Nee die staan allemaal gewoon aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ligt je aardlek eruit? Stop geklapt?
RIPquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
this post is worthless without pics.quote:
Niks van te merkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
Ik ken iemand wiens baan het was om eendjes te tellen voor de Gemeente Overvecht, denk dat die wel thuis zit nu, trouwens die was al overspannen van zijn werk, I shit ya not.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
Wat een fijn nieuws BB. Heb je ook een papieren zak voor me?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws BB. Heb je ook een papieren zak voor me?
Geen idee of ik die hebquote:
hoe oud is die?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of ik die hebzal zo even een harde reset proberen
Het wordt deze kleur, hoop ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
this post is worthless without pics.
In de hele bouw en techniek sector zijn de mensen niet aan te slepen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dit. we hebben meerdere mensen aangenomen deze zomer
plus wegrennende politici als het over extra's gaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn nog zat vacatures in de zorg. Zwaar werk, beroerde betaling.
Geloof dat die er net 1 of 2 jaar hing toen ik het huis kocht, dus zal een jaartje of 8/9 oud zijn.quote:
Ongeacht de politieke wind blijft de zorg beroerd betalen. Die mensen hebben teveel hart voor hun patiënten en zullen dus niet hard genoeg voor hun eigen belang opkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
plus wegrennende politici als het over extra's gaat
Ze stonden vannacht op de daken met stenen naar beneden richting politie te gooienquote:
hmm nog niet te oudquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat die er net 1 of 2 jaar hing toen ik het huis kocht, dus zal een jaartje of 8/9 oud zijn.
Dit ja. Ja, nu is het rustig, maar dat is het altijd in augustus.quote:
op jouw dak?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze stonden vannacht op de daken met stenen naar beneden richting politie te gooien
Woon jij in mijn huis?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin mij nu zorgen te maken over mijn cv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woon jij in mijn huis?
Thermostaatdisplay was ook blanco vanmorgen. Al heb ik de boel gedelegeerd aan Joop, ik moest naar m'n werk.
De hele evenementen sector heeft het natuurlijk nog steeds zwaar te verduren, en veel sectoren hebben een tijd flink wat inkomsten gemist, maar verder lijkt het alsof veel weer op volle toeren draaitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Ja, nu is het rustig, maar dat is het altijd in augustus.
Veel dienstverleningsbedrijven en winkelketens die omvallen wel plus een hoop grote bedrijven die nu nog kunstmatig in leven gehouden worden, denk aan KLM of Flora Holland, dat geld raakt een keer op zonder extreme belastingverhogingen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hele evenementen sector heeft het natuurlijk nog steeds zwaar te verduren, en veel sectoren hebben een tijd flink wat inkomsten gemist, maar verder lijkt het alsof veel weer op volle toeren draait
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woon jij in mijn huis?
Thermostaatdisplay was ook blanco vanmorgen. Al heb ik de boel gedelegeerd aan Joop, ik moest naar m'n werk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar stekker er even een tijdje uitgehad en echt 0,0 leven
Koud douchen is wel lekker nu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Fu. Op zich wel minder kutte timing dan midden in de winter, maar het gekloooooootquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet
kan je beter warm douchen.. koel je mer van af dan van koud douchen.. daar ga je alleen maar van zweten / krijg je alleen maar warmer van omdat je aderen wijder open gaan staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koud douchen is wel lekker nu.
Klopt maar zo vies warm is het niet meer en ijskoud douchen is goed voor de ruggengraat en het man zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je beter warm douchen.. koel je mer van af dan van koud douchen.. daar ga je alleen maar van zweten
Dit is wel zo inderdaad. Ik denk ook niet dat ál mijn klanten gaan overleven, maar dat pakt een ander wel weer op, of pietje of jaapie koopt, maakt op het eind van de rit niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dienstverleningsbedrijven en winkelketens die omvallen wel plus een hoop grote bedrijven die nu nog kunstmatig in leven gehouden worden, denk aan KLM of Flora Holland, dat geld raakt een keer op zonder extreme belastingverhogingen.
En dan kan je daarna weer douchen omdat je mannelijke zweetklieren in overdrive gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar zo vies warm is het niet meer en ijskoud douchen is goed voor de ruggengraat en het man zijn.
Ja daar ben ik al de hele tijd mee bezigquote:
Ik dacht dat dit over mij ging.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Als het zo door gaat krijgen we in Nederland ook gewoon Banlieue's waar de politie niet meer durft te komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
Wordt tijd dat de politie eens gaat optreden zoals in zuid europa. Dat het tuig weer eens wat respect voor de veldwachter krijgt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
thermische beveiliging al gereset?
Interne zekering gecontroleerd?
Ik weet toch allemaal niet waar dat zitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
En op je gastoevoer klep zit ook een beveiliging, die ook ff checken
Maakt ons inderdaad ook geen kont uit als je maar kunt betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel zo inderdaad. Ik denk ook niet dat ál mijn klanten gaan overleven, maar dat pakt een ander wel weer op, of pietje of jaapie koopt, maakt op het eind van de rit niet heel veel uit.
yupquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het zo door gaat krijgen we in Nederland ook gewoon Banlieue's waar de politie niet meer durft te komen
daar heb je een handleiding voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik weet toch allemaal niet waar dat zit
Handleiding heb ik niet, dit ding is opgehangen toen het nog een huurwoning is dus zal wel zo'n wurgcontract aan hebben gezeten waar de bewoners het niet in hun hoofd moesten halen om er ook maar naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb je een handleiding voor
en anders iemand bellen.
type nummer staat er toch op? google..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handleiding heb ik niet, dit ding is opgehangen toen het nog een huurwoning is dus zal wel zo'n wurgcontract aan hebben gezeten waar de bewoners het niet in hun hoofd moesten halen om er ook maar naar te kijken.
Mwah, ik gun het m'n klanten wel hoor, blijven bestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt ons inderdaad ook geen kont uit als je maar kunt betalen.
Ohjaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
type nummer staat er toch op? google..
Hete tomatensoep over de CV gooien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhjaVoel me een beetje een bitterbal nu
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)andleiding-3355.htmlquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
type nummer staat er toch op? google..
Eh, dat klinkt als een verstandig iets ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)andleiding-3355.html
Lijkt een elektrische storing in de printplaat te zijn, denk dat het verstandig is dat ik daar niet mee ga lopen kutten
Beste advies dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Al geprobeerd er met een vlakke hand op te slaan?
Nu de keus: mannetje laten komen of direct een nieuwe?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)andleiding-3355.html
Lijkt een elektrische storing in de printplaat te zijn, denk dat het verstandig is dat ik daar niet mee ga lopen kutten
In beide gevallen zal er een mannetje moeten langskomen, lijkt me nog veel onverstandiger als ik zelf zo'n ding ga ophangen en dan lekker aanklooien met gas, stroom en waterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nu de keus: mannetje laten komen of direct een nieuwe?
True, true.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In beide gevallen zal er een mannetje moeten langskomen, lijkt me nog veel onverstandiger als ik zelf zo'n ding ga ophangen en dan lekker aanklooien met gas, stroom en water
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:37 schreef Zilverberk het volgende:
Het regent hier gewoon wéér. Lange broek, vest en regen.
nouja zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
“Het lijkt erop dat de meeste van deze organismen een lager energieniveau hebben dan wat we dachten dat mogelijk was. Hun energieniveau is: gewoon in leven blijven.”
https://www.vice.com/nl/a(...)WGaIOcPw68NAWKYUVwdA
Wie herken zich hier in?
Tof artikel welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
“Het lijkt erop dat de meeste van deze organismen een lager energieniveau hebben dan wat we dachten dat mogelijk was. Hun energieniveau is: gewoon in leven blijven.”
Wie herken zich hier in?
https://www.facebook.com/omroepwest/videos/698348684090950/?t=8quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete tomatensoep over de CV gooien.
Check.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Wie herken zich hier in?
Wat is dit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/omroepwest/videos/698348684090950/?t=8
oh dacht dat het alleen rustig was :p
Kak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Het is zeker nog bouwvak, alle lokale installatiebedrijven zijn dicht![]()
Je hebt je CV niet echt nodig toch met deze atmosferische omstandigheden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Ja timing hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Laatste dag bouwvak voor zuid ook echt.
Nee heeft geen al te hoge nood, al is warm douchen wel prettiger.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je CV niet echt nodig toch met deze atmosferische omstandigheden?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Nah ik til het wel over het weekend heen, heb liever gewoon een lokale monteur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]gewoon door blijven bellen. storingsdiensten gaan wel door
anders: je verzekering ff proberen
bij/met @bitterbal douchen dan maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah ik til het wel over het weekend heen, heb liever gewoon een lokale monteur.
Omdan dan alle neuzen dezelde kant op staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah ik til het wel over het weekend heen, heb liever gewoon een lokale monteur.
Die verdienen patsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die me zeggen/schrijven ipv 'mijn' of 'm'n'
Daar kan ik mijn ook wel eens druk om maken ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Den Haag representquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar jij woont dan ook in het tokkie capital
Oepsje van Microsoft waardoor complete klantomgeving onderuit ging. Hele nacht naar de klote. Maar goed, nu uitgeslapen. Na de lunch weer aan het werkquote:
Als ik dat doe is het met opzetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Me moederquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik dacht ff hebben die gasten allemaal dezelfde tattoo'squote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
erg dit...
https://nos.nl/artikel/23(...)-mishandelingen.html
Is wel correct in:quote:
Afgezakte weke schouders wel allemaal, als hyena's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ff hebben die gasten allemaal dezelfde tattoo's
Blinddoeken en blootvoets door een veld punaise, legoblokjes en tafelpoten laten lopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blinddoeken en blootvoets door een veld punaise, legoblokjes en tafelpoten laten lopen
nou nou nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blinddoeken en blootvoets door een veld punaise, legoblokjes en tafelpoten laten lopen
Goeie straf welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja een nekschotjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Weet je ook een mooie straf voor dat contingent relschoppers in NL?
Enige dat daar tegen helpt is the Purge.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
ohja.. togquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Typische dyslectenfouten zit ik niet mee, maar die "boeiuh, je snap me tog"-fouten.
stuk beton aan de voeten en voorbij de vloedlijn zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de roestige breinaaldquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Net als in Wit-Rusland oppakken en mishandelen in de cel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
even sokken aan doen en ontbijten
#DagboekDelenVoorHaags
Haha ik geloof dit ook nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens baan het was om eendjes te tellen voor de Gemeente Overvecht, denk dat die wel thuis zit nu, trouwens die was al overspannen van zijn werk, I shit ya not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |