Moeten we ze daar even het concept 'stortbak' gaan uitleggen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Trump beklaagt zich al langer over het onderwerp. Eind vorig jaar zei hij dat Amerikanen hun toilet wel „tien tot vijftien keer” moeten doorspoelen vanwege de lage waterdruk.
Met zoveel waterdruk zie ik mezelf binnen no time in het ziekenhuis belanden met een genante verwonding.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Per gaatje hetzelfde als wat nu uit de hele douchekop komt?
Succes daarmee
Ik dacht al dat ik het verkeerd begreepquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Dan hoef je je ķķk geen zorgen meer te maken om je haar?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Dat komt dus door die lage waterdruk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:45 schreef Hathor het volgende:
De man heeft het meest belachelijke kapsel uit de Amerikaanse geschiedenis, dus waar maakt hij zich druk om? Zelfs Gene Shalit ziet er niet zo lachwekkend uit als Trump.
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:45 schreef Hathor het volgende:
De man heeft het meest belachelijke kapsel uit de Amerikaanse geschiedenis, dus waar maakt hij zich druk om? Zelfs Gene Shalit ziet er niet zo lachwekkend uit als Trump.
Bij het minste zuchtje wind ziet hij eruit als een ragebol, nog nooit zulk raar haar gezien. Het lijkt meer op spinrag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat komt dus door die lage waterdruk.
Met betere waterdruk zou hij een ware Fabio zijn.
Ja fantastisch, als ik er tegen die tijd zo uitzie, scheer ik me wel kaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)
Het is gewoon extreem knullig vertaalwerk van de NRC.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Amerikaanse wc's. Daar is het normaal dat je drol in het water valt. Een 'plankje' zoals we hier hebben kennen ze daar nauwelijks. En het gat is ook vaak erg klein dus de boel komt vaak weer bovendrijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we ze daar even het concept 'stortbak' gaan uitleggen?
Hij laat zich opmaken. Die oranje huidskleur op zijn gelaat is waarschijnlijk make-up. Zijn natuurlijke haarkleur is grijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)
Ja zat ik me ook al te bedenken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dan zet je toch een pomp tot 100 bar in het witte huis neer. Met een groot vat ernaast op 100 bar kan je goed douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |