Iedereen die jou kent, zal het vreselijk vinden. Of dat er nu 20 zijn of 2 miljoen. Jouw leed telt dan net zoveel hoor. Dat is onmogelijk te vergelijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja ik weet dat dit hard is.
Het is super triest zoiets en die foto's raken mij ook. Maar waar bij mij de irritatie zit is dat celebrities dan allemaal gaan meejanken enzo, want het is zo'n mooi gezinnetje, blabla. Sorry, maar er zijn meer mensen waar zoiets vreselijks gebeurd. Zijn zijn niet mooi en interessant genoeg om met mee te janken dan? Als mij op dit moment hetzelfde zou zijn overkomen, zou ik me nog kutter voelen omdat er zoveel aandacht naar hun uitgaat. Ieder doodgeboren kind is erg. Iedere family breekt bij zoiets.
En dit dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:02 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Welnee, als je je baby verliest heb je wel grotere zaken aan je hoofd.
Sorry, maar ik vind dit een heel vreemde post.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja ik weet dat dit hard is.
Het is super triest zoiets en die foto's raken mij ook. Maar waar bij mij de irritatie zit is dat celebrities dan allemaal gaan meejanken enzo, want het is zo'n mooi gezinnetje, blabla. Sorry, maar er zijn meer mensen waar zoiets vreselijks gebeurd. Zijn zijn niet mooi en interessant genoeg om met mee te janken dan? Als mij op dit moment hetzelfde zou zijn overkomen, zou ik me nog kutter voelen omdat er zoveel aandacht naar hun uitgaat. Ieder doodgeboren kind is erg. Iedere family breekt bij zoiets.
Voor mijn gevoel ook, ja!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:07 schreef vencodark het volgende:
Wow, voor mijn gevoel hadden die amper een jaar geleden nog maar hun 1e gekregen.
Tijd gaat snel.
Doe dan gewoon een kamerjas. Of helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:26 schreef Munnmaske het volgende:
Elsa Hosk (Victoria's Secret-model) is ook zwanger.
https://www.instagram.com/p/CFuJG4LpKNp/
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze foto heel engig... die buik lijkt....kweetniet... ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:26 schreef Munnmaske het volgende:
Ze draagt blijkbaar heeeel laag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze foto heel engig... die buik lijkt....kweetniet... ongemakkelijk?
Dat zag ik ook. Het licht op die foto accentueert ook haar buikspieren ofzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef SQ het volgende:
Ze staat op die foto duidelijk met haar bekken extreem naar voren gekanteld zodat de buik dikker lijkt. Op het filmpje zie je nagenoeg niets
Volgens dr insta precies op de helft iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat het komt doordat ze lang en slank is. Ze is wel duidelijk al even zwanger, ik denk ik elk geval zo op de helft.
Ze heeft een enge deuk in haar buikquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:26 schreef Munnmaske het volgende:
Ik dacht even dat dit Thomas Berge was.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik voeg Imke Wieffer (Expeditie Robinson 2017) ook toe aan het rijtje “zwanger, halverwege pas bekend gemaakt”.![]()
[ instagram ]
Zo’n uitgebreide shoot terwijl je blijkbaar amper een buik hebt, vind ik vrij apart.quote:Op maandag 5 oktober 2020 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft een enge deuk in haar buik
En op het filmpje zie je inderdaad bijna niets
Ik ben heel nieuwsgierig naar de naam.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Nicki Minaj is ook bevallen.
[ instagram ]
Je verwacht wellicht een hele foute naam maar misschien worden we (blij) verrast.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |