Ik heb ook nog heul geen muggenbultenquote:
Kort? Kump datan?Slechte slaper?quote:
Werd om half 6 wakker. Zal wel door de warmte komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kort? Kump datan?Slechte slaper?
Vroeg wakker uit jezelf?
Wow dat is lekker vroeg idd!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Werd om half 6 wakker. Zal wel door de warmte komen.
Zitten hier ook weinig muggenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog heul geen muggenbulten![]()
Onbegrijpelijk
Ik ben er wel blij om uiteraard,maar ik verbaas me er ook over, geen irritant gezoem bij je oren, en geen enkele muggenbult tot nu toe.(meteen maar ff afkloppenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten hier ook weinig muggen
Daarom ben ik ook zo verbaasdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef aloa het volgende:
Veel meer muggen hier dan andere jaren.
Ik 0quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
Ik zie er elke avond wel een stuk of vijf. Valt gelukkig mee met de hoeveelheid muggenbulten
Verrek!! Wat is er met je UI ??quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
Ik zie er elke avond wel een stuk of vijf. Valt gelukkig mee met de hoeveelheid muggenbulten
Al sinds April ofzo. Dat valt je nu pas op?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Wat is er met je UI ??mondkapje?
Dit is wel heel ernstigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al sinds April ofzo. Dat valt je nu pas op?
quote:
Ga je eindelijk aan het werkquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Eerst maar eens naar de winkel dan...ik krijg honger van die posts over eten
Alles is mijn schuldquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Makreel![]()
Jouw schuld![]()
Op naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |