ik las er iets over, wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat Danny Makkelie een wedstrijd met belang voor Ajax mag fluiten.
Ik verwacht een onterechte pingel in de 89e minuut. Aangifte is een zekerheidje.
Ik wacht nog even de mening van @PSVCL afquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat Danny Makkelie een wedstrijd met belang voor Ajax mag fluiten.
Ik verwacht een onterechte pingel in de 89e minuut. Aangifte is een zekerheidje.
Makkelie is een kakkerlakquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de mening van @:psvcl af
Ook jammer dat Keita niet meer mee speelt bij RBL.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Jammer dat Werner niet mee mag spelen.
Dat slaat nergens op. Werner speelde tegen Spurs nog mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ook jammer dat Keita niet meer mee speelt bij RBL.
Door gemakzucht en arrogantie, vooral.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat Liverpool werd weer eens uitgeschakeld door hun keeper.
Verkocht is verkocht. Als je in Januari iemand verkoopt heb je hetzelfde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Werner speelde tegen Spurs nog mee.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
Ik kan Marco gewoon niet serieus nemen.
Hij had mee kunnen doen, hij wilde dat alleen zelf niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Verkocht is verkocht. Als je in Januari iemand verkoopt heb je hetzelfde.
Perezquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete analist op de Nederlandse TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |