Einde tijdperk Syntix.quote:
Djeems Noks komt voorlopig ook niet over als de aanstaand meesterknecht voor de Giro.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mauri is voorlopig zijn vader aan het imiteren.
Ik heb eigenlijk nooit geloofd in die Knox.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Djeems Noks komt voorlopig ook niet over als de aanstaand meesterknecht voor de Giro.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mauri is voorlopig zijn vader aan het imiteren.
Jumbo vooral, waarna Van Aert het in de sprint afmaakte.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
Niet kunnen kijken maar Wout weer alles op een hoop gereden?
Heel Bora eigenlijk wel. Schachmann, Kämna en Majka ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:40 schreef TheArt het volgende:
Die Oostenrijkers van Bora op Konrad na zijn ook rete wisselvallig.
Prachtige fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam deze foto van de eindsprint van gisteren tegen op een ander forum:
[ afbeelding ]
Ik wil dit in full hd als achtergrond op mijn computer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam deze foto van de eindsprint van gisteren tegen op een ander forum:
[ afbeelding ]
Is geen verplichting dus ligt aan de ploeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom staat er de ene keer wel de naam van de renner op helm en de andere keer niet
Jumbo is de enige die het (wel eens) doet toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is geen verplichting dus ligt aan de ploeg.
Die doen het inderdaad, andere ploegen weet ik zo niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jumbo is de enige die het (wel eens) doet toch?
Verder ligt het gewoon aan het model helm dat ze op hebben; de aero helm heeft wel die namen/regelbare ventilate, die lichte helm die ze gisteren op hadden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |