abonnement Unibet Coolblue
pi_194521078
quote:
NIJMEGEN – Bij het centraal station in Nijmegen heeft dinsdagavond rond 20.00 uur een schietpartij plaatsgevonden. Kort na het incident heeft de politie twee personen aangehouden. Wat hun betrokkenheid is bij de schietpartij wordt nog onderzocht.

Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.

Het incident is meteen om 20.00 uur gemeld bij de politie. Die was snel en met veel eenheden ter plaatse, aangezien het politiebureau op een steenworp afstand van de locatie van de schietpartij is.

De politie heeft twee personen aangehouden. Onduidelijk is nog of er meer mensen betrokken waren bij het incident. Er is een onderzoek gestart.

Het plein rondom het busstation was enige tijd afgesloten.
quote:
NIJMEGEN - Een van de twee verdachten die zijn opgepakt voor de schietpartij bij het station in Nijmegen is aangehouden in een Nijmeegs ziekenhuis. De 23-jarige Nijmegenaar had zich daar gemeld omdat hij medische hulp nodig had.

Waarschijnlijk is de man gewond geraakt bij het geweldsdelict dat rond 20.00 uur plaatsvond op het Stationsplein. De politie deed geen uitspraken over de ernst van de verwondingen.

Op het plein werd een kogelhuls aangetroffen. Dankzij getuigenverklaringen en camerabeelden kon ook een 20-jarige Nijmegenaar worden aangehouden. Zijn rol bij het schietincident wordt nog onderzocht.

De politie is een onderzoek gestart en sluit niet uit dat er meer verdachten zijn. De politie is op zoek naar getuigen en mogelijke dashcambeelden die rond 20:00 ur zijn gemaakt in de omgeving van het station, de Tunnelweg en de Tweede Oude Heselaan.
twitter


Lees het nu pas. Gaat lekker zo. Het zal de hitte wel zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 14:37:19 #2
186611 Haags
pi_194521129
Zeker weer een rapdrill? Of hoe heet dat?
Zonder wrijving geen glans
pi_194521132
Hitte schiet niet. Het zijn de mensen die de trekker over halen.
Het warme weer gebruiken als excuus is echt idioot. Ik ben voor preventief fouilleren maar dat komt er toch niet door omdat we bang zijn beticht te worden als racist. Als we dat niet willen/durven te gaan doen moeten we de schiet en steekpartijen accepteren.
pi_194521137
Suikerspiegel en warmte niks aan de hand doorlopen
Ik zwaai naar dieren.
pi_194521154
Het is onderhand bijna nieuwswaardig als er eens een dag geen schiet-, steek-, of massale vechtpartij is geweest :N

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 12-08-2020 14:48:08 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 14:42:19 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194521188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
Het is onderhand bijna nieuwswaardig als er eens een dag geen schiet- steek- of massale vechtpartij is geweest :N
Ja. Bizar hoe snel Nederland achteruit gaat.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:43:00 #7
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194521194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker weer een rapdrill? Of hoe heet dat?
Draprill.
🙈 🙉 🙊
pi_194521320
Leven we in het wilde westen ofzo? Kan bijna niet meer normaal over straat lijkt het wel.
pi_194521370
quote:
82s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:43 schreef BadSnoopy het volgende:

[..]

Draprill.
Een draprill, kogel in je bil...
pi_194521414
Gewoon ... iedereen in Nederland maar een kogelvrij vest aantrekken als je naar buiten gaat...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194521576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:58 schreef cempexo het volgende:
Gewoon ... iedereen in Nederland maar een kogelvrij vest aantrekken als je naar buiten gaat...
Al mijn kleren zijn kogelvrij.
Maar helaas niet kogelwerend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194522161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker weer een rapdrill? Of hoe heet dat?
quote:
82s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:43 schreef BadSnoopy het volgende:

[..]

Draprill.
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Een draprill, kogel in je bil...
Sinaspril!
pi_194522229
Het is bizar hoe Nederland achteruit holt. Dit soort incidenten zijn inmiddels geen incidenten meer maar dagelijkse kost. Hoe kan dit nu allemaal? Wordt er niet meer opgelet of is er gewoon niets meer aan te doen? Regering, wordt eens wakker.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:01:37 #14
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_194522326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is bizar hoe Nederland achteruit holt. Dit soort incidenten zijn inmiddels geen incidenten meer maar dagelijkse kost. Hoe kan dit nu allemaal? Wordt er niet meer opgelet of is er gewoon niets meer aan te doen? Regering, wordt eens wakker.
Wat er wellicht iets mee te maken heeft is dat het aantal in beslag genomen vuurwapens de laatste jaren flink is afgenomen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_194522393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is bizar hoe Nederland achteruit holt. Dit soort incidenten zijn inmiddels geen incidenten meer maar dagelijkse kost. Hoe kan dit nu allemaal? Wordt er niet meer opgelet of is er gewoon niets meer aan te doen? Regering, wordt eens wakker.
Lekker ongecontroleerd de grenzen open houden, daar krijg je dit van. Een Europa zonder grenzen is het grootste probleem waar niemand het over heeft.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:05:09 #16
3542 Gia
User under construction
pi_194522400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:01 schreef BlaZ het volgende:

Wat er wellicht iets mee te maken heeft is dat het aantal in beslag genomen vuurwapens de laatste jaren flink is afgenomen.
Omdat er niet preventief gefouilleerd mag worden, omdat de politie dan wel moet profileren op uiterlijke kenmerken en gedragingen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 16:10:48 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_194522483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is bizar hoe Nederland achteruit holt. Dit soort incidenten zijn inmiddels geen incidenten meer maar dagelijkse kost. Hoe kan dit nu allemaal? Wordt er niet meer opgelet of is er gewoon niets meer aan te doen? Regering, wordt eens wakker.
Er is al jaren een splijting tussen lagen in de samenleving gaande. De onderlaag wordt steeds groter, overbevolking, onderwijs dat achteruit holt, politieapparaat dat uitgekleed is, geestelijke gezondheidszorg uitgekleed, en invloeden vanuit dat tering land de VS met oa idd "drillrap" wat weer lekker aansluit bij de kansarmen van de samenleving.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_194522586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er is al jaren een splijting tussen lagen in de samenleving gaande. De onderlaag wordt steeds groter, overbevolking, onderwijs dat achteruit holt, politieapparaat dat uitgekleed is, geestelijke gezondheidszorg uitgekleed, en invloeden vanuit dat tering land de VS met oa idd "drillrap" wat weer lekker aansluit bij de kansarmen van de samenleving.
Het beangstigt me wel. Hoe ver gaat dit komen? En waarom de geestelijke gezondheidszorg uitgekleed is kan ik helemaal met de pet niet bij. Het is juist nu van het grootste belang dat dat op en top is, met al die gekken die er los lopen. Ze worden op geen enkele manier gecorrigeerd en kunnen doen en laten wat ze willen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 16:21:15 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_194522639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het beangstigt me wel. Hoe ver gaat dit komen? En waarom de geestelijke gezondheidszorg uitgekleed is kan ik helemaal met de pet niet bij. Het is juist nu van het grootste belang dat dat op en top is, met al die gekken die er los lopen. Ze worden op geen enkele manier gecorrigeerd en kunnen doen en laten wat ze willen.
Ik wil niet vervallen in dogma's maar ik kom niet veel verder dan politiek wanbeleid ten faveure van de economie.

En dit gaat helaas nog veel erger worden voor het gemiddelde stemvee wakker wordt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_194522746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is bizar hoe Nederland achteruit holt. Dit soort incidenten zijn inmiddels geen incidenten meer maar dagelijkse kost. Hoe kan dit nu allemaal? Wordt er niet meer opgelet of is er gewoon niets meer aan te doen? Regering, wordt eens wakker.


Niet echt achteruit hollen.

Tenzij de schutters vroeger beter konden mikken uiteraard.

O wacht wel een opmars:
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')