Droeftoeters, kan dit niet onder kom van Corona verboden worden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah de eerste ‘mag ik je shirtje???’ bordjes komen weer
Dnt worry.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:47 schreef Haringkop het volgende:
Had Bozenik graag in deze opstelling gezien..
Je bent geen fan van The Jørgmeister.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jørgensen met lange mouwen wegens een nieuwe tattoo
De spelers ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:56 schreef Erasmus het volgende:
Laatst nog in dat terras in De Kuip gezeten met 30+ graden en koude pils, lekker man
Ik heb Feyenoord wel vaker zo zien spelen, en dan ging het nog ergens om ook. Weet nog wel Groningen-Feyenoord in 18/19 bijvquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien
Lijkt wel sabotage
Die wedstrijden vergeet je het snelst, dus ik geloof jequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord wel vaker zo zien spelen, en dan ging het nog ergens om ook. Weet nog wel Groningen-Feyenoord in 18/19 bijv
Maar het is wel heel kut dit
Summerville mistte nog 1op1 na een goede pass van Kokcu.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef fetX het volgende:
Enige ‘kans’ deze wedstrijd was een afstandsschot van fucking Menig
Geloof je je eigen act nog?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen meer laten zien dan Bozenik.
Onze Deense bruut.
Ik geloof dat zeker ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geloof je je eigen act nog?
Ik vond hem best redelijk. Centraal dan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:23 schreef fetX het volgende:
Die Johnston was ook niet best vandaag. Maar ja, eigenlijk niemand.
Doe mij Hendriks maar. Klaarstomen voor als Senesi volgend jaar weggaat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vond hem best redelijk. Centraal dan.
Ze zitten voorlopig vast allebei op de bank omdat Malacia geblesseerd is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe mij Hendriks maar. Klaarstomen voor als Senesi volgend jaar weggaat.
Vooropgezet plannetje. Met een prutelftal beginnen zodat hij daarna kan zeuren om aankopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha Dickie.
Was voorspelbaar, begon ook niet voor niets met deze defensie.
Gewoon de lul op tafel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:25 schreef De_Kraam het volgende:
Zou Dickie wel eens het kantoor van Arnesen binnenlopen en dan heel hard ANNOUNCE roepen?
En daarnaast laten de routiniers vooralsnog ook niet veel zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn letterlijk twee spelers vertrokken die vorig seizoen regelmatig speelden
Inderdaad, het zijn juist spelers als Fer, Toornstra en Jørgensen die ontzettend zwak spelen. Dat jongens als Smeulers of Wehrmann weinig gaan brengen weten we inmiddels ook wel, maar dat eindeloze indekken dat er niet genoeg versterkingen zijn begint te vervelen. Bijna iedereen is gebleven en naar Dickies keuze zijn Linssen en Diemers gekomen. Wat had ie meer verwacht?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
En daarnaast laten de routiniers vooralsnog ook niet veel zien.
dit is om FOX een beetje terug te betalenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Euh???
Overigens wel eens dat je gewoon beter eerst in de polder kan voetballen. Nu sta je meteen in de schijnwerpers. Gewoon rustig opbouwen, over een maand moeten we er pas staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |