Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:30 schreef fetX het volgende:
Ik zou deze gang van zaken trouwens wel vaker willen zien. Een talentje halen en meteen verhuren.
Kan me niet herinneren dat we ooit een eerstedivisiespeler hebben opgepikt die later van waarde bleek, buiten Excelsior om.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:30 schreef fetX het volgende:
Ik zou deze gang van zaken trouwens wel vaker willen zien. Een talentje halen en meteen verhuren.
Ook via Excelsior werd het niet altijd een succes, daarom best een gokje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat we ooit een eerstedivisiespeler hebben opgepikt die later van waarde bleek, buiten Excelsior om.
Hij was van Monaco.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat we ooit een eerstedivisiespeler hebben opgepikt die later van waarde bleek, buiten Excelsior om.
Spelers die via Jong Ajax de Nederlandse top bereiken spelen ook in de Eerste Divisie. Hij doet daar gewoon ervaring op.quote:
Blijven altijd gokjes. Maar ik bedoel vooral dat ik de constructie van kopen + direct verhuren wel aantrekkelijk vind. En dat kan natuurlijk ook verhuur aan een laagvlieger in de Eredivisie zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel spelers hebben we uberhaupt uit de eerstedivisie opgepikt de afgelopen 20 jaar buiten Excelsior omquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen een.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 02:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel spelers hebben we uberhaupt uit de eerstedivisie opgepikt de afgelopen 20 jaar buiten Excelsior om
Zonder Volendam had Feyenoord de speler niet kunnen halen. Volendam betaalt immers de eerste betalingstermijn voor de speler, die 2,2 miljoen euro moet kosten. Feyenoord betaalt de rest als er straks wel weer geld is. Volendam deelt als beloning mee als de speler de Kuip ooit voor veel geld verlaat en daar zijn beide partijen heilig van overtuigd.quote:
Denk dat Volendam meer risico neemt dat een JL clupje zou moeten doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Volendam had Feyenoord de speler niet kunnen halen. Volendam betaalt immers de eerste betalingstermijn voor de speler, die 2,2 miljoen euro moet kosten. Feyenoord betaalt de rest als er straks wel weer geld is. Volendam deelt als beloning mee als de speler de Kuip ooit voor veel geld verlaat en daar zijn beide partijen heilig van overtuigd.
Bron:https://www.ad.nl/sport/
Dat klopt wel aardig dus.
Hij is 21. En Monaco was te hoog gegrepen, maar liet het wel zien bij Volendam terwijl hij volgens Jonk dus wedstrijdritme miste. Maar hij moet komend seizoen wel de KKD domineren, anders is het geen Feyenoord niveau vrees ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Vreemd artikel van het AD. Antonucci is al 22, is nergens geslaagd en gaat eerst voor Volendam spelen. Echt totaal geen idee waarom ze overtuigd zijn dat ie veel geld gaat opleveren.
https://www.ad.nl/nederla(...)-opleveren~a70acfe9/
Volgens de Ajaxfilosofie kunnen spelers alleen geld opleveren als ze 16 zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is 21. En Monaco was te hoog gegrepen, maar liet het wel zien bij Volendam terwijl hij volgens Jonk dus wedstrijdritme miste. Maar hij moet komend seizoen wel de KKD domineren, anders is het geen Feyenoord niveau vrees ik.
Waar speelt die tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
Maar een Nouri werd gezien als de nieuwe Cruijff en die was op zijn twintigste ook geen hoogvlieger in de sjupieler liek.
Hoor je nu ook niets meer van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de Ajaxfilosofie kunnen spelers alleen geld opleveren als ze 16 zijn.
Maar een Nouri werd gezien als de nieuwe Cruijff en die was op zijn twintigste ook geen hoogvlieger in de sjupieler liek.
is ook niet zoveel geld 2,2 miljoen, een speler uit je eigen opleiding kost meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de Ajaxfilosofie kunnen spelers alleen geld opleveren als ze 16 zijn.
Nee inderdaad. Seizoen 21-22 een middenveld Antonucci-Fer-Burger zou prima kunnen werken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet zoveel geld 2,2 miljoen, een speler uit je eigen opleiding kost meer
Wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Haps had je lekker weg moeten doen, kerel heeft altijd wat.
Met Narsingh omgaan is sowieso onverstandigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
WtfHeeft corona, kan hij toch niks aan doen?
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
WtfHeeft corona, kan hij toch niks aan doen?
Ik ben wel nieuwsgierig naar Johnston eigenlijk.quote:George Johnston kreeg afgelopen zondag tegen Sparta Rotterdam de kans om zich te bewijzen. Feyenoord kan niet beschikken over Sven van Beek, Tyrell Malacia en Ridgeciano Haps dus is de kans groot dat Johnston zondag tegen FC Twente weer minuten mag maken.
Johnston kwam vorig jaar over van Liverpool FC. ''Natuurlijk was het wennen. Aan het leven in Nederland, aan mijn nieuwe omgeving en aan de manier van spelen. In Engeland verdedigen ze anders dan hier, dat was mij al snel duidelijk. Ik zie het zo: als ik beide stijlen onder de knie heb, ben ik echt van waarde. Ik tackle erg graag. Ik ben een geboren verdediger. Als kind wilde ik al aanvallen afbreken in plaats van zelf aanvallen. Ik heb nooit anders gewild. Tegen Sparta speelde ik zondag een helft linksback. Ik speel waar de trainer mij nodig denkt te hebben, maar ik ben wel vooral een centrale verdediger.''
''Of dit voelt als mijn kans? Niet zozeer, je moet het gewoon zelf afdwingen, blessures of niet'', vervolgt de 21-jarige verdediger in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik heb een jaar de tijd gehad om te kunnen wennen en nu moet ik het laten zien. Dit moet mijn jaar worden. Ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd in Rotterdam. Ja, ze zei 'ja'. Haha. Dus er komt een bruiloft. Maar sportief moet het ook beter gaan. Dat ligt aan mezelf. Deze weken moet ik aangrijpen om te laten zien dat ik er klaar voor ben. Dat ik naar Rotterdam ben gekomen om een basisspeler van Feyenoord te worden.''
Jaartallen kloppen wel, maar de tekst past niet op de regel als je telefoon recht houdtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:36 schreef De_Kraam het volgende:
Af en toe even de wikipagina van onze vriend checken. Hij heeft er weer een paar clubs bij!
[ afbeelding ]
Jaartallen kloppen voor geen meter, WikiGoden.
Dat zal het zijn. Op de Engelse versie stond het wel goed trouwens. Maar het blijft een beetje een kutsite op mobiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaartallen kloppen wel, maar de tekst past niet op de regel als je telefoon recht houdt
Dus horizontaal houden of gewoon op je computer kijken
Oke mooi. Moeten ze nog wel een nieuwe CV op rechts vinden. Als Botje Corona krijgt en longschade oploopt is het wel afgelopen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Op de Engelse versie stond het wel goed trouwens. Maar het blijft een beetje een kutsite op mobiel.
IE IE IE gaat gewoon bij Trabzonspor aansluiten volgens Feyenoord TM. Gelukkig maar.
Klopt. Als hij morgen onder een bus komt ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oke mooi. Moeten ze nog wel een nieuwe CV op rechts vinden. Als Botje Corona krijgt en longschade oploopt is het wel afgelopen.
Ook geen Berghuis nog.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Arnesen sluit zojuist uit dat Ie gehaald gaat worden
JAAAAAAAAAAAAAAA
Ik wou vragen over wie dit ging, zag de hoofdletter niet. Godverdomme.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
Genot!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
Doe je thuis ook een mondkapje op om in de sfeer te komen? #dtvquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot!
Wel zin in zo. Ga er eens goed voor zitten.
Nee, maar ga wel fluisterend juichen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe je thuis ook een mondkapje op om in de sfeer te komen? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |