Zo sterk vond ik AZ ook weer niet, het is dat je zo ongeveer de slechtste seizoensstart allertijden had.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van nu kan ik hem ook geen ongelijk geven, Ajax, AZ, Feyenoord in die volgorde maar dat kan nog veranderen zolang dat transfer window open is
we gaan het zien maar ik vind het sowieso nog te vroeg, haal bij hun Stengs en of Boadu weg en er blijft niets over en vd Beek, Tagliafico zijn ook aderlatingen mochten die gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo sterk vond ik AZ ook weer niet, het is dat je zo ongeveer de slechtste seizoensstart allertijden had.
Die verloren op een gegeven moment zelfs van NAC Breda of all places.
Die Stengs is juist niet zo bijzonder, Idrissi was vorig seizoen een stuk beter. Ook met Koopmeinders, Midtsjø, Bizot en Wijndal hebben ze een aantal prima spelers. Alleen zijn de alternatieven (en hun centrale verdediging) wel beroerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar ik vind het sowieso nog te vroeg, haal bij hun Stengs en of Boadu weg en er blijft niets over en vd Beek, Tagliafico zijn ook aderlatingen mochten die gaan
ben ik niet met je eens, Idrissi is een momenten voetballer veel te wisselvallig, Stengs is de betere voetballer die het elftal ook beter maaktquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Stengs is juist niet zo bijzonder, Idrissi was vorig seizoen een stuk beter. Ook met Koopmeinders, Midtsjø, Bizot en Wijndal hebben ze een aantal prima spelers. Alleen zijn de alternatieven (en hun centrale verdediging) wel beroerd.
Eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, Idrissi is een momenten voetballer veel te wisselvallig, Stengs is de betere voetballer die het elftal ook beter maakt
Meh, Idrissi had een véél hoger rendement en Stengs had ook maanden waarin hij geen bal goed raakte. Idrissi heeft het meer van momenten maar was wel veel beslissender voor AZ dan Stengs.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, Idrissi is een momenten voetballer veel te wisselvallig, Stengs is de betere voetballer die het elftal ook beter maakt
Tsja, rendement hoeft niet altijd te betekenen dat je een ontzettende bijdrage levert aan het spel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh, Idrissi had een véél hoger rendement en Stengs had ook maanden waarin hij geen bal goed raakte. Idrissi heeft het meer van momenten maar was wel veel beslissender voor AZ dan Stengs.
Ter verdediging; hij zei toen in de podcast ook al dat ze geen titelkandidaat waren. (ook als je geen titelkandidaat bent kun je jezelf versterken)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Valentijn Driessen 13 juli: Valentijn onder de indruk van Feyenoord: 'Ze hebben zich goed versterkt'
Valentijn Driessen 13 augustus: De Rotterdammers zijn geen titelkandidaat, stelt hij. Hij wijst naar het aankoopbeleid.
Wat een journalist
Bijzondere logica wel dan, aan het eind van vorig seizoen waren we al een titelkandidaat en nu hebben we ons volgens hem goed versterkt. Ajax en PSV dus nog beter of hoe zit dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ter verdediging; hij zei toen in de podcast ook al dat ze geen titelkandidaat waren. (ook als je geen titelkandidaat bent kun je jezelf versterken)
PSV noemt hij niet eens, hij denkt dat Ajax en AZ vooralsnog beter zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzondere logica wel dan, aan het eind van vorig seizoen waren we al een titelkandidaat en nu hebben we ons volgens hem goed versterkt. Ajax en PSV dus nog beter of hoe zit dat?
PSV bestaat niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzondere logica wel dan, aan het eind van vorig seizoen waren we al een titelkandidaat en nu hebben we ons volgens hem goed versterkt. Ajax en PSV dus nog beter of hoe zit dat?
Toch moeten we zelf wel een beetje reeel blijven. Het zat ons onder Advocaat niet bepaald tegen, het is niet zo dat we elke tegenstander zoek hebben gespeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ was begin vorig seizoen een stuk verder dan wij inderdaad. Maar vergeet niet dat zij net als Ajax ook op een gegeven moment een vormdip kregen waardoor we nog zo ver terug konden komen. Als ze al hun spelers behouden zie ik ze volgend jaar weer als 1 van de kanshebbers, maar met ons op ongeveer gelijke hoogte en Ajax daarboven. PSV kan ik erg moeilijk inschatten maar die trainer heb ik wel hoog zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Toch moeten we zelf wel een beetje reeel blijven. Het zat ons onder Advocaat niet bepaald tegen, het is niet zo dat we elke tegenstander zoek hebben gespeeld.
En ik kan me de thuiswedstrijd tegen AZ nog goed herinneren (okay, dat was nog onder Stam maar toch) waarin we nou niet veel te vertellen hadden.
Ik denk dat als AZ geen belangrijke spelers meer kwijtraakt ze een stuk verder zijn dan wij. En dat geldt voor Ajax ook.
Hype? Waar?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef hhh38 het volgende:
Al die hype voor een speler die meteen verhuurd wordt
Een nieuwe speler bespreken op een forum maakt het geen hypequote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef hhh38 het volgende:
Al die hype voor een speler die meteen verhuurd wordt
Hangt van allemaal factoren af natuurlijk. Het Immers-argument is snel gemaakt. Overigens is dat los van het feit dat bij Kökcü het rendement significant omhoog moet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, rendement hoeft niet altijd te betekenen dat je een ontzettende bijdrage levert aan het spel.
Toornstra heeft ook een veel hoger rendement dan Kokcu. Weet wel welke speler ik eerder zou opstellen.
Van Persie kreeg ook onder letterlijk elke bondscoach de voorkeur boven Huntelaar, die laatste haalde wel een hoog rendement maar kon simpelweg niet voetballen.
JØRGENSENquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De enige hype van dit jaar gaat zijn als Jorgensen rond mei de Gouden Schoen in onvangst neemt.
Die handsbal in de Europa League, kon mn ogen echt niet gelovenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef fetX het volgende:
Ié![]()
Dat worden weer een paar wedstrijden met 10 man eindigen.
Maakt Narsingh wel nog een stuk overbodiger dan ie al was, hopelijk zijn we daar snel vanaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch wel lekker om zo’n blind paard die retesnel is achter de hand te hebben.
Mwah, in Nederland hebben maar vier mensen onder de 30 het niet gered volgens mij, denk dat hij vrij snel herstelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakt Narsingh wel nog een stuk overbodiger dan ie al was, hopelijk zijn we daar snel vanaf.
NegerGod.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch wel lekker om zo’n blind paard die retesnel is achter de hand te hebben.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, in Nederland hebben maar vier mensen onder de 30 het niet gered volgens mij, denk dat hij vrij snel herstelt.
Of ze betalen gewoon een huursom waarmee Feyenoord een deel van de transfersom betaaltquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoeveel procent Volendam aan transferrechten krijgt. Zal wel hetzelfde aantal zijn als dat ze in verhouding betalen, maar hoeveel.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, in Nederland hebben maar vier mensen onder de 30 het niet gered volgens mij, denk dat hij vrij snel herstelt.
Dat zou een prima deal zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of ze betalen gewoon een huursom waarmee Feyenoord een deel van de transfersom betaalt
Antonucci is geen verdedigende middenvelder toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:34 schreef fetX het volgende:
Alsnog hebben we voor dit jaar wel een middenvelder nodig. Met Kokcu, Fer, Toornstra, Burger en Diemers het seizoen in is wat karig. Die Wehrmann is het echt niet al duikt hij elke voorbereiding weer op.
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Antonucci is geen verdedigende middenvelder toch?
Vervanger? Waarom gaat hij dan binnenkort bijtekenen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liverpool haalt vervanger voor Gini.
#announceGini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |