?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
MAD
Wat een dom Gezeik is dat dan....kan je niet leven met de Hollandse cultuur...rot je lekker op uit ons landje...de uitzwaai Piet staat al.op je te wachten....mzl
Het sociale maatschappelijke landschap in Nederland, het is zo heet dat er overal droog snel brandend snoeihout ligt en we hebben wat achterstallig onderhoud qua normen en waarden en dan loopt er een bitterbal rond te dansen met een vuurtje in haar handen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
MAD
Wat een dom Gezeik is dat dan....kan je niet leven met de Hollandse cultuur...rot je lekker op uit ons landje...de uitzwaai Piet staat al.op je te wachten....mzl
Ja, voor een over het paard getild kutkind met een evenzo getalenteerde vaderquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
maar roelvink is wel een goeie naam toch
Ooooh heel tokkie NL over de zeik natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van iemand op mijn facebook over die zwarte pieten foto ban
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het sociale maatschappelijke landschap in Nederland, het is zo heet dat er overal droog snel brandend snoeihout ligt en we hebben wat achterstallig onderhoud qua normen en waarden en dan loopt er een bitterbal rond te dansen met een vuurtje in haar handen.
Rustaaghquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor een over het paard getild kutkind met een evenzo getalenteerde vader
en dat noemt zich voormalig arts?? Iedereen weet toch dat scrotum het mannelijk geslacht is. dus is het klote ttquote:
Ik heb al een paar mensen op Facebook die een profielfoto met zwarte Pieten hebben en dan zo'n speciaal zwarte Piet-filter erbij. Tokkies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
MAD
wat is het zwarte pieten cijfer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar mensen op Facebook die een profielfoto met zwarte Pieten hebben en dan zo'n speciaal zwarte Piet-filter erbij. Tokkies.
Als je er zo tegen bent, wat doe je dan nog op facebook? Vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar mensen op Facebook die een profielfoto met zwarte Pieten hebben en dan zo'n speciaal zwarte Piet-filter erbij. Tokkies.
Auto correct-faalquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het zwarte pieten cijfer?
IQ onder de 70quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Dave Roelvink lijkt me wel een toffe gozer.
Nou, ik heb andere ervaringenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is met niet zo snuggere vrouwen ook zo.
Hmm, daar heb ik geen ervaring mee. Jij hebt een blinde smaaktest gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is met niet zo snuggere vrouwen ook zo.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had k je trouwens al verteld dat k weer net zo poep als voorheen?
I rest my case.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik geen ervaring mee. Jij hebt een blinde smaaktest gedaan?
Nooit een vriendin gehad waarbij je de ene minuut dacht tering wat ben jij bloedmooi en de volgende minuut tering wat ben jij aarsdom?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik geen ervaring mee. Jij hebt een blinde smaaktest gedaan?
Nopequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit een vriendin gehad waarbij je de ene minuut dacht tering wat ben jij bloedmooi en de volgende minuut tering wat ben jij aarsdom?
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt weer een plaknacht
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Had gehoopt hier ook
[ afbeelding ]
nopesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Perseiden_2020.html
jullie wat gezien?
Ja de airco staat wat koud.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een tropische verrassing.
Nee hing een onweersbui in de weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Perseiden_2020.html
jullie wat gezien?
daaromquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
En waarom heeft dit topic zo'n verontrustende TT
Heb je weer rare dingen lopen roepen zeker?quote:
Ja moet je mij niet aankijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
En waarom heeft dit topic zo'n verontrustende TT
Je zal het vast wel weer of je geslachtsdelen hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet je mij niet aankijken.
nee uitstraling juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer rare dingen lopen roepen zeker?
Klinkt als een horrorfilm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Wel lekker om zo 's avonds na een bui rond te lopen. Toen ik net het centrum in liep viel opeens alle straatverlichting uit en terwijl ik er doorheen liep ging er telkens een lamp aan toen ik er langs liep
Ja beetje wel, maar toch voelde het wel bijzonder.quote:
Oh ik lees het al, gaat weer over die mentaal uitgedaagde volkszanger.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zal het vast wel weer of je geslachtsdelen hebben gehad.
quote:
Hoeveel van die zakken werk jij op een dag weg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. wel zonnebloem pitten licht gezout?
nu 1 per dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel van die zakken werk jij op een dag weg?
Ben je Turk of zo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt als best wel heel veelquote:
Hmm. Dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is seksuele geheimtaal hč?
Als je het zo zegt klinkt het alsof je dan even een bezoekje aan Crabbehoven moet maken ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel als ik zou zeggen dat ik een koek wil vullen huehue.
Koen, de man die zou willen wegkruipen in een koele dikke meloenquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het alsof je dan even een bezoekje aan Crabbehoven moet maken ...
Ja jij komt toch uit Dordt. https://pzcdordrecht.nl/w(...)centrum-crabbehoven/quote:
Nee, jij komt uit Dordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij komt toch uit Dordt. https://pzcdordrecht.nl/w(...)centrum-crabbehoven/
Hmmm zou etenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koen, de man die zou willen wegkruipen in een koele dikke meloen
Heb er nooit een seconde gewoond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij komt uit Dordt
Ik ga vast een plekje reserveren
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het staat wel in je paspoort? Zoals er bij mij Breda staat?
De essentie van het leven dus.quote:
Nog steeds Lido delle Nazioni. Vanavond gegeten in Riminiquote:
Aah Lido is ook een kustplaats, leert Google me. Goed gegeten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog steeds Lido delle Nazioni. Vanavond gegeten in Rimini
Klinkt wel een beetje fascistisch dit hoorquote:
Benito keurt dit goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje fascistisch dit hoor
Wel hequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje fascistisch dit hoor
Jazeker, toffe dag gehad in een glijbanen Park. Begrijp wel volledig waarom Italië zo'n mega uitbraak had, man man man, 'officieel' moeten er op veel plaatsen mondkapjes, officieus doet niemand zowat aan enige corona maatregelquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah Lido is ook een kustplaats, leert Google me. Goed gegeten?
Denk het welquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Mogen we op Fok nog gewoon zwarte Piet posten?
Denk niet dat er nog veel steden een ZP intocht aandurvenquote:
Het is een beetje bedtijd he.quote:
Misschien zijn ze wel gewoon moe en willen ze slapen?quote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon moe en willen ze slapen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Mogen we op Fok nog gewoon zwarte Piet posten?
Sinds wanneer hang je hier rond?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik zag vanmiddag pas de landkaart in de OP
Ahhhh een asielzoekerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ehm.. sinds ik niet meer in bepaalde contreien mag rondlopen
Dat is niet duidelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om in ballingschap te moeten?
Wat voor nachtmerrie heb je dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Jezus wat een kutnacht, steeds weer dezelfde nachtmerrie bij het opnieuw in slaap vallenNu ben ik al sinds 3u wakker omdat ik niet meer durf te gaan slapen
![]()
Over m'n overleden moederquote:Op woensdag 12 augustus 2020 04:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor nachtmerrie heb je dan?
Dan kan ik me goed voorstellen dat je niet opnieuw in slaap wil vallenquote:
Wat doe jij hier al zo vroeg?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan ik me goed voorstellen dat je niet opnieuw in slaap wil vallen
Op naar het strand dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:45 schreef Karzai het volgende:
morning!, gelukkig niet werken vandaag
Wel met parasolquote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:51 schreef Karzai het volgende:
Strand is mij te heet, je hebt nergens schaduw
Ja lekker wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het heeft wel wat, buiten werken bij het privé-zwembad.
Hier kun je niet reserveren en mag je in de rij staan wachtenquote:
Snorkel met ingebouwde luchtfilter en onderwater blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je niet reserveren en mag je in de rij staan wachten![]()
Al wil ik toch liever niet met mogelijke coronalijers in het water liggen.
ditquote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:45 schreef Karzai het volgende:
morning!, gelukkig niet werken vandaag
en dit ookquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ThuisGeen dag meer op kantoor geweest sinds begin maart.
Ik zou serieus gek worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ThuisGeen dag meer op kantoor geweest sinds begin maart.
Ik mis de praatjes bij de koffieautomaat, maar verder is dit wel prima.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou serieus gek worden.
Nu doe ik 's avonds ook nog wel veel thuis maar toch
Maar sowieso het sociale contact joh. Ik heb in het begin ook wel veel via videobellen gedaan en soms nog af en toe maar ik mis het slap ouwehoeren ook gewoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis de praatjes bij de koffieautomaat, maar verder is dit wel prima.
Het is voor eventjes leuk en handig maar de warmte moet uit de muren en dat gaat nog wel even duren, zelfs als we teruggaan naar 20-23 graden volgende week blijft het in de meeste huizen nog wel even warmer.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:21 schreef Karzai het volgende:
Was zo slim om dat gisteravond ook te doen, toen werd het 2 graden warmer
Eerst nog zien dat we echt teruggaan naar die temperaturenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is voor eventjes leuk en handig maar de warmte moet uit de muren en dat gaat nog wel even duren, zelfs als we teruggaan naar 20-23 graden volgende week blijft het in de meeste huizen nog wel even warmer.
zo de achterkant dichtgooien.. ivm zonquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:20 schreef Karzai het volgende:
ik heb alles even open gegooid, toch weer 2 graden afgekoeld
In het oosten blijft het sowieso nog een volle week 25+quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst nog zien dat we echt teruggaan naar die temperaturen
pessimistquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het oosten blijft het sowieso nog een volle week 25+
Lekker. En hier?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het oosten blijft het sowieso nog een volle week 25+
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In principe wel prima dus.
Echt he. Tijd voor een elfstedentochtquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben die pleuris hitte wel zat nu
nou nou nouquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he. Tijd voor een elfstedentocht
Soms denk ik weleens, 2020 is zo fucking bizar, waarom zou een elfstedentocht niet ook gewoon kunnen straksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yes, -10 overalquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst nog een orkaan denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens, 2020 is zo fucking bizar, waarom zou een elfstedentocht niet ook gewoon kunnen straks
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Werkdag begint weer goed. Vanalles omgeflikkerd en iedereen haalt zijn schouders op.
Ja ik ook. Hoewel de dagen dan gewoon hetzelfde zullen zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik merk dat ik aan vakantie toe ben.
Ja, dat gezeik ben ik nou ook wel beu. Tering, elke dag nieuwe drama's.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hoewel de dagen dan gewoon hetzelfde zullen zijnAlleen maar even geen gezeik aan mn kop
Jij moet echt de baas worden daa.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stelletje incompetente koekwauzen waar ik mee werk
Buda for Boss!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet echt de baas worden daa.
Vrouwen worden nat als je zo doet hequote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stelletje incompetente koekwauzen waar ik mee werk
Dit is wel een beetje waar ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen worden nat als je zo doet he
Mja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet echt de baas worden daa.
Met dit weer is iedereen drijfnatquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen worden nat als je zo doet he
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben leidinggevende geweest in Boedapest. Maar dat beviel me ook niet zo.
Ah zoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Al had je daar te maken met veel Oost-Europeanen die het begrip zelfstandig werken niet kennen en alles aan de baas komen vragen. Dat was lastig af te leren.
ja logisch, de staat zorgt voor je van de wieg tot ht graf. Zelf nadenken leer je dan heel snel af.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Al had je daar te maken met veel Oost-Europeanen die het begrip zelfstandig werken niet kennen en alles aan de baas komen vragen. Dat was lastig af te leren.
Leuk?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:33 schreef LTVDK het volgende:
Jeejhttps://www.bndestem.nl/m(...)eksstoring~aad2810f/
vandaag ben ik niet in de buurt. dus ik zie geen wolkjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:33 schreef LTVDK het volgende:
Jeejhttps://www.bndestem.nl/m(...)eksstoring~aad2810f/
Wolkje is ook al weer weg, is meestal alleen bij de opstart, nu alleen nog een grote vlam.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ben ik niet in de buurt. dus ik zie geen wolkje
Neem je je kwaneelbroodjes mee?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef kwiwi het volgende:
Zo, tas aan het inpakken.. morgen voor een lang weekend naar nederland
warmt lekker opquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wolkje is ook al weer weg, is meestal alleen bij de opstart, nu alleen nog een grote vlam.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem je je kwaneelbroodjes mee?
ja dan is het al bijna weer sepfuckingtemberquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In principe wel prima dus.
De r weer in de maandquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan is het al bijna weer sepfuckingtember
ripquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, hotel geboekt in Rotterdam volgende week
ga ik ook steeds #boompjesgenot posts maken net als bal
We kunnen niet wachten......quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Oh niet weerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Nee, wel chocolade uiteraardquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem je je kwaneelbroodjes mee?
zijn dat de"boompjes"?quote:
heb wat afspraken.. en de volgende dag vrij vroeg. dus kan ik er beter/goedkoper blijven slapen (ook goedkoper qua brandstof, 30 euro booking.com yolo madafakkas).quote:
Ah oke. Leukquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb wat afspraken.. en de volgende dag vrij vroeg. dus kan ik er beter/goedkoper blijven slapen (ook goedkoper qua brandstof, 30 euro booking.com yolo madafakkas).
Zit je in het centrum?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb wat afspraken.. en de volgende dag vrij vroeg. dus kan ik er beter/goedkoper blijven slapen (ook goedkoper qua brandstof, 30 euro booking.com yolo madafakkas).
yesquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je in het centrum?
Dat is die club die zo'n beetje de halve horeca uitgemoord heeft en nu al zijn personeel op straat flikkert toch? ZOu ik ook geld naartoe gaan brengen ja, goed idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moraalridderquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die club die zo'n beetje de halve horeca uitgemoord heeft en nu al zijn personeel op straat flikkert toch? ZOu ik ook geld naartoe gaan brengen ja, goed idee.
Hoe bedoel je de horeca?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die club die zo'n beetje de halve horeca uitgemoord heeft en nu al zijn personeel op straat flikkert toch? ZOu ik ook geld naartoe gaan brengen ja, goed idee.
Gargamel heeft z'n smurfen daar op geslotenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoor rare geluiden uit de kast op het balkon komen, maar durf niet te kijken
koop lokaal haagsquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om bol.com leeg te shoppen.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gargamel heeft z'n smurfen daar op gesloten
Koopgoot genotquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en alles op loopafstand. dat was meer de reden eigenlijk. geen zin in dat mondkapjes gezeik eindeloos in de metro
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om bol.com leeg te shoppen.
Dan maak je maar zin godverdomme !quote:
Oh dat was ook zo'n klassiekertje jaquote:
Ja doe jij ff voor mij dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin godverdomme !
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek weer even lekker naar kapster Kelly
Dit snapt toch geen hond meer dat beleid. Zelfde als in Amsterdamquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hm nice, blijf ook precies buiten het hele Rotterdams mondkapjes gebied als ik 1 straat om loop
gewoon afschaffenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit snapt toch geen hond meer dat beleid. Zelfde als in Amsterdam
Nja dat hoeft niet, maar voer het overal in en niet alleeb in 4 stratenquote:
Dat allemaal moeten bijhouden, waar wel of geen mondkapjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hm nice, blijf ook precies buiten het hele Rotterdams mondkapjes gebied als ik 1 straat om loop
Meewerken aan contactonderzoek verplicht, en als ze iets denken te vinden: quarantaine verplicht. Gevolg: Iedereen loopt de kans om random gebeld te worden "Jij, twee weken strafbank, nu!"quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit snapt toch geen hond meer dat beleid. Zelfde als in Amsterdam
je weet dat de hele reisbranche last heeft van corona en bij alle grote platforms grote ontslagen vallen hoop ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen flauw idee staat een kaartje online iigquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat allemaal moeten bijhouden, waar wel of geen mondkapjeOf staan er borden in de straten vanaf waar het geldt?
Dramaqueenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meewerken aan contactonderzoek verplicht, en als ze iets denken te vinden: quarantaine verplicht. Gevolg: Iedereen loopt de kans om random gebeld te worden "Jij, twee weken strafbank, nu!"![]()
Doe me dan Wit-Rusland maar
Ja en als je dat bord mist krijg je een roedel agressieve BOA's in je nekquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat allemaal moeten bijhouden, waar wel of geen mondkapjeOf staan er borden in de straten vanaf waar het geldt?
Maar social distancing dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je dat bord mist krijg je een roedel agressieve BOA's in je nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |