Ja, dat is inderdaad een bijkomstigheid.. de swipe lat gaat steeds hoger, en de drempel om iets af te kappen wordt steeds lager.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:00 schreef Avianflu het volgende:
Maar over dat gedrag van vrouwen. Ik moet zeggen ik gooi Tinder er wel is een tijdje vanaf. Als ik merk dat ik tinderbitch gedrag begin te vertonen. Ik merk dat ik na sommige ervaringen soms wat onaardig/kortaf wordt.
Schreeuwen tegen een blauwe en banaanvraag, idem ditoquote:
Zoveel kost een banaan nou ook weer niet Sound.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schreeuwen tegen een blauwe en banaanvraag, idem dito![]()
Het draait niet om de kosten, het is een prinsjiepe-kwestie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 20:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zoveel kost een banaan nou ook weer niet Sound.
Prins Jiepe, die vierde graag carnaval.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het draait niet om de kosten, het is een prinsjiepe-kwestie.
Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prins Jiepe, die vierde graag carnaval.
Hij hield van het diepe, en trapte graag tegen een bal.
Maar als je begon te piepe, kreeg je terecht een knal.
Zijn vriendin heet FOK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin?
1 Wanneer een vrouw je na amper 1 zin vraagt welke app je gebruikt en haar nummer geeft, dan weet je dat het zaakje stinktquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?
Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
Ik heb altijd voldoende tijd voor mijn vriendin, maar wegens omstandigheden kan ik haar niet zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin?
Sterkte bro. Gelukkig zijn wij er voor je. Fok! to the rescue.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb altijd voldoende tijd voor mijn vriendin, mAr wegens omstandigheden kan ik haar niet zien.
Drink geen bierquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn vriendin heet FOK!![]()
Die chick heeft 'ie erbij voor als de servers weer eens down zijn, en/of het bier op.
Thanks, komt allemaal goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Sterkte bro. Gelukkig zijn wij er voor je. Fok! to the rescue.![]()
Flessen cola zijn zwaarder, rotzakquote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je rechterhand idd
Heb eerlijk gezegd mezelf die vraag nog nooit gesteld. Ook nog nooit bij me opgekomen dat iemand met wie ik een date afsprak wel een fake zou kunnen zijn. En als ik de tips van @Gruj0 zo lees heb ik ook nooit die voortekenen gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?
Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
Sinds ik een keer gecatfished ben, vraag ik altijd om een actuele foto, of even videobellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
"Ik ben volslank, hou je daarvan?"quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:42 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon je gezond verstand gebruiken, maar soms ontkom je er gewoon niet aan.. ik had vorig weekend ook één date met een dame die een kilootje of 15 was 'vergeten op te geven', sja, dat was dus een beetje zonde van de tijd en effort.. niet dat ik die 15 kilo een vreselijk probleem vond; maar wel het feit dat ze oneerlijk was.
It happens, je kunt niet alles ondervangen.
"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook."
Ja Hahaha ’een paar pondjes extra’ sommige mensen vinden 40 ook 'een paar’.. die eten ook maar 'een paar' koekjes per dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben volslank, hou je daarvan?"
*Op de date*
"...dat is wel een hele ruime benadering van volslank."
Sommige vrouwen vinden zichzelf snel te dik. Ik heb een collega gehad die echt zo dun was dat ze uit elke gevangenis kon ontsnappen, maar die klaagde dat ze te dik wasquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja Hahaha ’een paar pondjes extra’ sommige mensen vinden 40 ook 'een paar’.. die eten ook maar 'een paar' koekjes per dag.
Ik heb ook zat profielen gezien die zichzelf als 'volslank' omschrijven, en dat je dan denkt van 'wáár dan?!¿?'
Ik denk ook dat het komt door de regio waar je in woont. Tegenwoordig zijn er ook veel scammers uit het buitenland actief, die hun locatie gewoon aanpassen. Op OKC komt dit veel voor, op Bumble schijnen mensen ook hun locatie aan te kunnen passen. Hoe heb ik anders mensen die 2000km verderop wonen en hier niet zijn geweest, kunnen matchen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:14 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd mezelf die vraag nog nooit gesteld. Ook nog nooit bij me opgekomen dat iemand met wie ik een date afsprak wel een fake zou kunnen zijn. En als ik de tips van @:Gruj0 zo lees heb ik ook nooit die voortekenen gehad
Dit kan ik wel bevestigen. Veel vrouwen vinden zichzelf al gauw (te) dik, maar als ik naar de foto's keek, bleek uit echt niets dat ze (te) dik waren of zo. Gewoon mooie vrouwen om te zien, geen overgewicht oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden zichzelf snel te dik. Ik heb een collega gehad die echt zo dun was dat ze uit elke gevangenis kon ontsnappen, maar die klaagde dat ze te dik was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |