abonnement Unibet Coolblue
pi_194507812
Slotje


Dank.

[ Bericht 49% gewijzigd door Za op 11-08-2020 21:02:37 ]
pi_194508246
Dat heeft van Dissel dus niet gezegd.
Sterker nog: dat heeft hij expliciet tegengesproken, toen een van de aanwezigen hem daarnaar vroeg omdat deze dacht ditzelfde gehoord te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194508265
Van www.nos.nl:

quote:
Van Dissel zet recht: 'Er gaat geen mildere variant van het virus rond'
Er was even verwarring in de Tweede Kamer. Aan het begin van zijn betoog zei Van Dissel dat er sprake is van een mildere variant van covid-19, maar daarmee bedoelde hij niet dat er nu een mildere variant van het virus rondwaart, verduidelijkte hij later. "Dat wil ik toch even rechtzetten. Het virus geeft wel mildere klachten", zei hij.

Dat heeft ermee te maken dat relatief veel jongeren op dit moment besmet raken, en die worden vanwege hun leeftijd minder vaak ziek. Voor mensen met onderliggende klachten kunnen de verschijnselen nog even erg zijn als op het hoogtepunt van de virusuitbraak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194508510
Slotje svp.

De media, waaronder NOS hebben geen juiste weergave gegeven van hetgeen gezegd door van Dissel, zelfs de directe quotes kloppen voor geen meter.

Excuses, niet mijn fout btw.
pi_194508741
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:39 schreef Za het volgende:
Slotje svp.

De media, waaronder NOS hebben geen juiste weergave gegeven van hetgeen gezegd door van Dissel, zelfs de directe quotes kloppen voor geen meter.

Excuses, niet mijn fout btw.
:')
pi_194509245
Dus een griepje is nog milder zo blijkt? Lol
pi_194510745
quote:
Ben je wel goed bij je hoofd verder?
pi_194511923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 20:59 schreef Za het volgende:

[..]

Ben je wel goed bij je hoofd verder?
Nee heb pshychose maar bedankt voor vragen
pi_194512713
Hij heeft zich versproken en daardoor per ongeluk de waarheid verteld _O_

Het is dus een milde vorm van de griep wat elk jaar voorkomt,vanaf Oktober kunnen ze de griepcijfers weer vervangen voor corona...stelletje satanisten :)
pi_194513500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Hij heeft zich versproken en daardoor per ongeluk de waarheid verteld _O_
Nee, hij heeft dat dus helemaal niet gezegd. 8)7

Hoe dan nemen jullie alles zo klakkeloos over? :')
pi_194513668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, hij heeft dat dus helemaal niet gezegd. 8)7

Hoe dan nemen jullie alles zo klakkeloos over? :')
Aan het begin van zijn betoog zei Van Dissel dat er sprake is van een mildere variant van covid-19.


Daarna is hem ingefluisterd dat ie het snel moet rechtzetten..
pi_194514215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Aan het begin van zijn betoog zei Van Dissel dat er sprake is van een mildere variant van covid-19.

Daarna is hem ingefluisterd dat ie het snel moet rechtzetten..
Door de satanistische baby-etende illuminati. :Y
pi_194514303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Door de satanistische baby-etende illuminati. :Y
Dat lijkt me wat overdreven,.. die andere gast lieten ze flauwvallen zodat ze hem konden vervangen voor engnek Hugo de Clown..

Dissel moet oppassen in het vervolg,niet je mond voorbij praten
pi_194514338
Jeetje wat een naïviteit.

Hier een toepasselijk stukje over mensen die ook zo denken:

quote:
Krouwel verklaart dit als volgt: "Complotdenkers snappen de complexe wereld niet en verzinnen vervolgens een verklaring voor wat er gebeurt." Het is volgens Krouwel bijvoorbeeld veel makkelijker om 'de Joden' de schuld te geven van de financiële crisis in 2008 in plaats van de banken met hun ingewikkelde leningen en onbegrijpelijke financiële producten. Krouwel doet momenteel uitgebreid onderzoek naar complottheorieën die samenhangen met de corona-crisis.

Zijn VU-collega Jan-Willem van Prooijen: "Bij complotdenkers zie je vaak een enorme zelfverzekerdheid. Ze hebben ook steevast hele simpele oplossingen voor zeer complexe problemen", aldus de sociaal psycholoog die veel onderzoek doet naar de psyche van complotdenkers. Krouwel vult aan: "Complotdenkers hebben ook altijd overal verstand van. Ze claimen over kennis te beschikken van de meest uiteenlopende en complexe zaken. Kennis die ze vaak helemaal niet kunnen hebben", aldus Krouwel. "Ga je er tegenin dan word je weggezet en krijg je steevast te horen dat je 'blind' bent of onderdeel van de samenzwering."
pi_194516224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven,.. die andere gast lieten ze flauwvallen zodat ze hem konden vervangen voor engnek Hugo de Clown..

Dissel moet oppassen in het vervolg,niet je mond voorbij praten
Hoe dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194516438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:17 schreef illusions het volgende:
Jeetje wat een naïviteit.

Hier een toepasselijk stukje over mensen die ook zo denken:
[..]

Je vraagt je wel af hoe het kan dat mensen als slaafse schaapjes smeken om mondmaskers terwijl de IC praktisch leeg is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194517779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Aan het begin van zijn betoog zei Van Dissel dat er sprake is van een mildere variant van covid-19.

Daarna is hem ingefluisterd dat ie het snel moet rechtzetten..
Nee, aan het begin van zijn betoog gaf hij aan dat er ook een milder virus rondgaat (Rhino) waarmee het lastig targeten is.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_194518476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Aan het begin van zijn betoog zei Van Dissel dat er sprake is van een mildere variant van covid-19.


Daarna is hem ingefluisterd dat ie het snel moet rechtzetten..
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:46 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Nee, aan het begin van zijn betoog gaf hij aan dat er ook een milder virus rondgaat (Rhino) waarmee het lastig targeten is.
Voor alle duidelijkheid, op 3 minuten:

pi_194530165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je vraagt je wel af hoe het kan dat mensen als slaafse schaapjes smeken om mondmaskers terwijl de IC praktisch leeg is.
Absoluut niet. Ik ben het eens met het feit dat er maatregelen genomen moeten worden om de IC te ontlasten, maar naar mijn mening doet Nederland dat redelijk goed. Andere landen slaan door.

Mondkapjes werken alleen als je weet hoe je ze moet gebruiken, anders zijn het bacterie verzamelaars.
pi_194530864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben het eens met het feit dat er maatregelen genomen moeten worden om de IC te ontlasten, maar naar mijn mening doet Nederland dat redelijk goed. Andere landen slaan door.

Mondkapjes werken alleen als je weet hoe je ze moet gebruiken, anders zijn het bacterie verzamelaars.
Wat absoluut niet? Er ligt bijna niemand op de IC met corona. Stuk of 20.

Echt mensen zijn bevooroordeeld om het slechtste te geloven maar checken zelf de cijfers niet. Dit hele griepje wordt schromelijk overdreven vanwege hele nare periodes toen de verspreiding nauwelijks werd tegen gegaan.

Maar hoe erg is het nou dat studenten het krijgen? Totaal niet mag ik hopen. Waarom die vrijheden dan ontnemen? Waarom muilkorven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194530887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 06:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat absoluut niet? Er ligt bijna niemand op de IC met corona. Stuk of 20.

Echt mensen zijn bevooroordeeld om het slechtste te geloven maar checken zelf de cijfers niet. Dit hele griepje wordt schromelijk overdreven vanwege hele nare periodes toen de verspreiding nauwelijks werd tegen gegaan.

Maar hoe erg is het nou dat studenten het krijgen? Totaal niet mag ik hopen. Waarom die vrijheden dan ontnemen? Waarom muilkorven?
35, bijna het dubbele van wat je zegt. Check je de cijfers even?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194530935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

35, bijna het dubbele van wat je zegt. Check je de cijfers even?
20, 35, nou nou wat een verschil, je bevestigend alleen maar wat ik zeg. Er ligt bijna niemand.

En vanwege mijn mening heb ik een subforum ban op het corona subforum hier trouwens. Lekker vaag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

20, 35, nou nou wat een verschil, je bevestigend alleen maar wat ik zeg. Er ligt bijna niemand.

En vanwege mijn mening heb ik een subforum ban op het corona subforum hier trouwens. Lekker vaag.
Wellicht niet vanwege je mening, maar de manier waarop je die uit?
Je verwijt mensen de cijfers niet te checken, maar zelf doe je dat kennelijk ook niet.

Er ligt gelukkig nog steeds bijna niemand, maar de stijging is groot. Voor deze lage aantallen is dat geen ramp, maar als het op deze wijze doorgaat, liggen er over - dagen weer veel meer mensen in het ziekenhuis en op de IC, aldus Ernst Kuiper en Diederik Gommers. Toch twee mensen die er wél verstand van hebben die waarschuwen dat het niet de goede kant op gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194531113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wellicht niet vanwege je mening, maar de manier waarop je die uit?
Je verwijt mensen de cijfers niet te checken, maar zelf doe je dat kennelijk ook niet.

Er ligt gelukkig nog steeds bijna niemand, maar de stijging is groot. Voor deze lage aantallen is dat geen ramp, maar als het op deze wijze doorgaat, liggen er over - dagen weer veel meer mensen in het ziekenhuis en op de IC, aldus Ernst Kuiper en Diederik Gommers. Toch twee mensen die er wél verstand van hebben die waarschuwen dat het niet de goede kant op gaat.
Ik zeg een stuk of 20, jij zegt 35. Dat is alleen maar bevestigen van wat ik zeg. 20 of 35, is geen wezenlijk verschil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:34 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

Voor alle duidelijkheid, op 3 minuten:

Hij zegt daar inderdaad letterlijk de woorden 'milde klachten', maar dat zegt hij bij het bespreken van de pyramide met de verdeling van de klachten: een groot deel van de mensen heeft milde klachten, een klein deel komt in het ziekenhuis en een nog kleiner deel komt op de IC.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194531154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg een stuk of 20, jij zegt 35. Dat is alleen maar bevestigen van wat ik zeg. 20 of 35, is geen wezenlijk verschil.
Er zijn mensen met meer verstand van zaken dan jij en ik die dat, in het licht van de stijging, wel een wezenlijk verschil vinden.

Daar wil ik het verder bij laten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194531157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er ligt gelukkig nog steeds bijna niemand, maar de stijging is groot. Voor deze lage aantallen is dat geen ramp, maar als het op deze wijze doorgaat, liggen er over - dagen weer veel meer mensen in het ziekenhuis en op de IC, aldus Ernst Kuiper en Diederik Gommers. Toch twee mensen die er wél verstand van hebben die waarschuwen dat het niet de goede kant op gaat.
De omstandigheden waarin het virus kan overspringen zijn veel meer beperkt dan in Maart en de omstandigheden zijn ook een stuk negatiever voor verspreiding van het virus dan in februari / maart.

Als zij dus een minimale stijging aangrijpen om de massa weer angst aan te praten moeten zij zich keihard gaan schamen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn mensen met meer verstand van zaken dan jij en ik die dat, in het licht van de stijging, wel een wezenlijk verschil vinden.

Daar wil ik het verder bij laten.
Ze weten helemaal niks extra, als iets opvalt is dat de experts, verrassend weinig weten, dat Maurice de Hond wordt tegengesproken als hij met een sterke hypothese komt die ondersteund wordt door alle gegevens maakt het ook niet beter.


Dus ik begrijp niet waarom die hele discussie op autoriteit gevoerd wordt, dat is vorm van drogredenatie. De experts moeten met argumenten komen om iets te ontkrachten. Het ergens mee oneens zijn of onzeker zijn of behoudend in je mening is allemaal prima. Maar niet de houding die je moet hebben in een crisis situatie.

En 35 mensen op een IC is zeer zeker geen crisis situatie dus ik vind het te gek voor woorden deze bangmakerij.

Afgezien daarvan, VDissel is niet democratisch verkozen, hij mag zijn argumenten geven maar zijn autoriteit raakt wel aardig uitgeput als hij niet met steekhoudende argumenten komt. Het geloof raakt een keer op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn mensen met meer verstand van zaken dan jij en ik die dat, in het licht van de stijging, wel een wezenlijk verschil vinden.

Daar wil ik het verder bij laten.
En je moet niet zo neerbuigend doen over mijn verstand van zaken. Virologie heb ik allicht minder kaas van gegeten.

Zaken in perspectief zetten op maatschappelijk niveau gaat behoorlijk fout, pijnlijk om te zien gewoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij zegt daar inderdaad letterlijk de woorden 'milde klachten', maar dat zegt hij bij het bespreken van de pyramide met de verdeling van de klachten: een groot deel van de mensen heeft milde klachten, een klein deel komt in het ziekenhuis en een nog kleiner deel komt op de IC.
Een heel klein deel komt op de ic dus het is vergelijkbaar met griep. Alleen zijn mensen gebrainwashed om te geloven dat ze naar het ziekenhuis moeten... :')

Corona is een legitiem middel om de kudde de mond te snoeren. _O-
pi_194531405
Wanneer zou het moment komen dat er onvoldoende ic corona-gevallen zijn (ten opzichte van het aantal besmettingen) dat er sein brand meester wordt gegeven? Dat weten we niet. In Nieuw Zeeland gaat dat zelfs zo ver dat 4 corona besmettingen voldoende is voor een met geweld afgedwongen lockdown van ruim 1,6 miljoen mensen.

Het grootste probleem met de hele aanpak heb ik persoonlijk met dat er zeer zware maatregelen worden genomen terwijl geheel onbekend is wat er voor nodig is om weer te stoppen met die maatregelen. De cijfers in periode feb-mei vond ik in dat licht al zeer discutabel. Nu zijn ze inmiddels lachwekkend...en De Jonge begint over een quarantaineplicht?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2020 08:00:20 ]
pi_194533626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij zegt daar inderdaad letterlijk de woorden 'milde klachten', maar dat zegt hij bij het bespreken van de pyramide met de verdeling van de klachten: een groot deel van de mensen heeft milde klachten, een klein deel komt in het ziekenhuis en een nog kleiner deel komt op de IC.
Ik heb al 3 keer om een slotje gevraagd, dus staak dit soort reacties aub.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:14:43 #33
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194549116
;(
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')