Ik hoop vanavond, of anders morgen. Die hitte kan niet zonder slag of stoot weg.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:44 schreef puzziepie het volgende:
Nog geen spatje regen gevallen hier, dus dat wordt wel tijd
Ik zag gister op tv dat het ergens flink had geregend , misschien was ik wel aan het ijlenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond, of anders morgen. Die hitte kan niet zonder slag of stoot weg.
Whehequote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag gister op tv dat het ergens flink had geregend , misschien was ik wel aan het ijlen
Echt wel!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whehe
Ja het zag er wel lekker uit.
Dan lag ik toch niet te ijlenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag een camping dat veranderde in een compleet zwembad
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan lag ik toch niet te ijlen![]()
![]()
Ik kreeg acuut zin in zwemmen
Zwemmen kan hier bijna niet meer. De meertjes e.d. zit blauwalg, de zee hangt de rode vlag voor en het zwembad is of gesloten of mag je max in blokken van 1.5 uur inquote:
Oei getverquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwemmen kan hier bijna niet meer. De meertjes e.d. zit blauwalg, de zee hangt de rode vlag voor en het zwembad is of gesloten of mag je max in blokken van 1.5 uur in![]()
quote:
Ga jij nog met vakantie?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aanwezig.
Bijna iedereen met vakantie.
Oh dat is wel lekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben in juni al 4 weken geweest.
De Veluwe. Was prima hoor, maar geen Spanje waar ik eigenlijk zou zijn.quote:
Wij wilde naar Portugal maar leek ons uiteindelijk ook niet verstandigquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Veluwe. Was prima hoor, maar geen Spanje waar ik eigenlijk zou zijn.
Volgend jaar hopelijk weer eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |