Keiharde hagelbui....dan koelt het tenminste afquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou nu wel fijn zijn en een beste bui regen
En dan morgen ook geen hitte meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Keiharde hagelbui....dan koelt het tenminste af
Morgen weer 32 graden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan morgen ook geen hitte meer
Ik zie nog niks hier. Ik hoor het. Ik zie de wolken verderop maar nog geen water hier.quote:
Klein buitje is het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie nog niks hier. Ik hoor het. Ik zie de wolken verderop maar nog geen water hier.
Ik heb wind in huis.quote:
Air-cooler dus eigenlijk een hele grote fan jaquote:
En daarna tien dagen regenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas wel tot donderdag warm
Nee nog niet. Dan moet het eerst meer waaien en regenen. Het spettert nu een beetje.quote:
Lichte regen zie ik staan, dus dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Air-cooler dus eigenlijk een hele grote fan ja
[..]
En daarna tien dagen regen
[..]
Nee nog niet. Dan moet het eerst meer waaien en regenen. Het spettert nu een beetje.
quote:
Is dat eng?quote:
ja ik dus ookquote:
Provincie is best groot dat je elkaar niet zo tegen het lijf looptquote:
loop jou graag tegen het lijf hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Provincie is best groot dat je elkaar niet zo tegen het lijf loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |