dat jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar in praktijk is het gewoon erin douwen en op basis van wát erin gaat besluiten of 'ie vol genoeg zit.
dit ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar in praktijk is het gewoon erin douwen en op basis van wát erin gaat besluiten of 'ie vol genoeg zit.
quote:
en dat ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja.
Geen halve vrachten.
Als weegt de mijne volgens mij wel tijdens het programma, daar past hij zijn tijd op aan.
Is Danny al bij je geweest met een lintje?quote:
Mwah, met sommige dingen oogt 'ie wel altijd halfvol, maar dan is het veel wollig spul. Dat wordt loeizwaar wanneer nat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja.
Geen halve vrachten.
Als weegt de mijne volgens mij wel tijdens het programma, daar past hij zijn tijd op aan.
Dat is hier vaak wel ja, sowieso met handdoekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen wollig spul. dat scheelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, met sommige dingen oogt 'ie wel altijd halfvol, maar dan is het veel wollig spul. Dat wordt loeizwaar wanneer nat.
Nee, volgens mij is 60.000 ook niet veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Danny al bij je geweest met een lintje?
Ik heb ongeveer het drievoudige..quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is 60.000 ook niet veel
Wol mag stiekem helemaal niet in de wasmachine (ja, of op wolwas), maar het blijft mooi genoeg op mijn standaard 30 gradenprogramma. Alleen dus wel veel minder vol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen wollig spul. dat scheelt.
vergleken met haags niet nee..quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is 60.000 ook niet veel
Zo'n slimme heb ik niet, een normaal programma duurt gewoon altijd een kleine 3 uur. Een korte koude voor een paar shirtjes zegt 'ie dat het 30 minuten duurt maar die laatste minuut duurt er vaak een stuk of 10quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja.
Geen halve vrachten.
3 uur?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n slimme heb ik niet, een normaal programma duurt gewoon altijd een kleine 3 uur. Een korte koude voor een paar shirtjes zegt 'ie dat het 30 minuten duurt maar die laatste minuut duurt er vaak een stuk of 10
ja de mijne ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja.
Geen halve vrachten.
Ik heb er ook programma's van drie uur tussen zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3 uur?Bij mij 1u tot 1u15, en de korte versie de helft van de tijd.
Ja snap ook niet waarom die daar zo lang voor nodig heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
soms duurt de laatste minuut wel echt 10 minuten ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n slimme heb ik niet, een normaal programma duurt gewoon altijd een kleine 3 uur. Een korte koude voor een paar shirtjes zegt 'ie dat het 30 minuten duurt maar die laatste minuut duurt er vaak een stuk of 10
Gefeliciteerd. Ik zit bijna op 160.000quote:
is het een oude?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De handdoeken enzo duurt hier ook 3 uur, de normale meestal anderhalf uur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja loop je naar die machine 'oh nog maar 1 minuut, dan wacht ik nog wel even' en sta je daar alsnog een beetje voor de kat zijn kut te wachtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms duurt de laatste minuut wel echt 10 minuten ofzo
Denken dat je de wasmachine niet meer hoort, naar zolder lopen en als je bíjna boven bent... Gaat het kreng nog een rondje centrifugeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja loop je naar die machine 'oh nog maar 1 minuut, dan wacht ik nog wel even' en sta je daar alsnog een beetje voor de kat zijn kut te wachten
die van mij gaat piepen als ie klaar is..quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat je de wasmachine niet meer hoort, naar zolder lopen en als je bíjna boven bent... Gaat het kreng nog een rondje centrifugeren.
Ja, al die smart-meuk komt er hier niet in, dus dat wordt 'm hier niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij gaat piepen als ie klaar is..
sensor geknutseld die reageert op dat piepje (en die van de droger.. en die van de vriezer). dus krijg een pushmelding van homey als er iets in mn bijkeuken piept
Dacht ik wel te lezen ja.quote:
quote:De dierenambulance heeft in De Meern een spin gevangen die normaal gesproken alleen in Australië leeft. "Het is de meest bijzondere vondst van de afgelopen weken", zegt een medewerker.
mja ik zit veel in de garage. dan is 't wel handigquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al die smart-meuk komt er hier niet in, dus dat wordt 'm hier niet.
Als ik 'm in de bijkeuken had staan (heb ik niet) was het helemaal geen punt, da's toch dezelfde verdieping als waar ik meestal zit.
al die paniek om niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens Jaapgod is het aantal ziekenhuisopnames afgenomen
Jij krijgt zo een goede plens regen zo te zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik zit veel in de garage. dan is 't wel handig
maar wel elke dag weer nieuwe records qua besmettingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens Jaapgod is het aantal ziekenhuisopnames afgenomen
En blijkbaar dit:quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel elke dag weer nieuwe records qua besmettingen
quote:Van Dissel wijst erop dat het virus dat nu in opmars is, een nieuw type van het coronavirus is. Het gaat nu om een virus dat mildere klachten geeft. "Dat maakt het ingewikkeld om mensen te targeten", zegt Van Dissel. Met andere woorden: het is nog lastiger om te zien of mensen griep hebben of toch een variant van covid-19.
betwijfel hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij krijgt zo een goede plens regen zo te zien
Eh, niet handiger of minder onhandig dan naar zolder lopen. Dat ophangen hangt toch niet op 5 minuten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik zit veel in de garage. dan is 't wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |