abonnement Unibet Coolblue
pi_194503055
http://nos.nl/l/2343644


Meneer van de Achmea wilde van het 'thuiswerk budget' een airco kopen! Het moet niet gekker worden.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:47:59 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194503115
Ik zou ook mooi naar kantoor als het mocht, maar ze zijn bij ons heel streng en tot september mogen alleen mensen die hun werk echt vanuit thuis niet kunnen doen op kantoor werken ;(

Een airco betalen hoeft mijn werkgever dan weer niet, dat zou een beetje raar zijn.
pi_194503143
Ik zit liever in m'n blote bast thuis achter m'n pc dan op kantoor. Zelfs al hebben ze daar airco.
moet aan zoveel regels voldoen en er is daar geen kantine op het moment dat beetje koelte heft de nadelen niet op.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:51:28 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194503166
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:43 schreef JannekeC5 het volgende:
http://nos.nl/l/2343644

Meneer van de Achmea wilde van het 'thuiswerk budget' een airco kopen! Het moet niet gekker worden.
Als je leest zie je dat hij een zolderkamer heeft en dat het daar belachelijk warm is. Terecht dat hij vraagt of het mogelijk is om een airco aan te schaffen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:51:38 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194503170
quote:
Een van de Achmea-werknemers die nu toch naar kantoor komen, is webdesigner Ferdy Kleverwal. "Mijn plek op zolder thuis is veel te warm."
Overduidelijk: Ferdy is een FOK!ker.
pi_194503177
Bij ons kantoor, oud gebouw is het warmer dan thuis.

Ik blijf voorlopig nog even vakantie houden. En daarna thuiswerken
pi_194503320
Bij ons heeft het kantoor niet eens airco, dus zit gewoon thuis.
pi_194504208
Hier heerlijk op kantoor. Is ook vrijwel niemand
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194504973
Het is niet verplicht thuis te werken op mijn kantoor, maar iedereen wordt wel aangemoedigd thuis te blijven. Met dit weer ga ik toch echt op het kantoor zitten. Mijn appartement is een oven in de zomer en na een uur ben ik al mijn concentratie kwijt.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:57:38 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194505020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier heerlijk op kantoor. Is ook vrijwel niemand
Heb nu geen kantoorbaan meer maar niets zo mooi als alleen een hele kantoorvloer voor jezelf te hebben vind ik :D Muziek keihard. Lekker dom doen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194505032
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Heb nu geen kantoorbaan meer maar niets zo mooi als alleen een hele kantoorvloer voor jezelf te hebben vind ik :D Muziek keihard. Lekker dom doen.
Waarom zou ik dat op kantoor doen? Doe ik al maanden thuis :D
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:59:41 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194505042
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat op kantoor doen? Doe ik al maanden thuis :D
Goed punt, maar het voelt anders in zo'n officiele omgeving ofzo :P Natuurlijk, ik werk al 7 jaar thuis nu dus ik weet niet anders meer. Maar ik vond het altijd wel grappig om alleen op kantoor te zijn. Het heeft iets geks.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194505071
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:53 schreef 01100101 het volgende:
Het is niet verplicht thuis te werken op mijn kantoor, maar iedereen wordt wel aangemoedigd thuis te blijven. Met dit weer ga ik toch echt op het kantoor zitten. Mijn appartement is een oven in de zomer en na een uur ben ik al mijn concentratie kwijt.
Ik zat vrijdag op de zaak op bevel van de baas, na 5 maanden thuiswerken. Maar na een hele dag mezelf af te vragen of die constant hoestende collega die net 4 dagen terug is uit Oostenrijk nou last heeft van de airco of van wat anders.... toch maar besloten weer thuis te blijven. Die mafklapper zat er de hele week, waarbij de rest van de mensen rouleerde. Dus iedereen binnen het team heeft nu een dag met hem in 1 hok gezeten :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194505106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:02 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ik zat vrijdag op de zaak, na 5 maanden thuiswerken. Maar na een hele dag mezelf af te vragen of die constant hoestende collega die net 4 dagen terug is uit Oostenrijk nou last heeft van de airco of van wat anders.... toch maar besloten weer thuis te blijven. Die mafklapper zat er de hele week, waarbij de rest van de mensen rouleerde. Dus iedereen binnen het team heeft nu een dag met hem in 1 hok gezeten :')
Met dat soort mensen heb je geen vijanden meer nodig. Hier zijn er gelukkig nauwelijks mensen wat de kans kleiner maakt.
pi_194505120
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:05 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Met dat soort mensen heb je geen vijanden meer nodig. Hier zijn er gelukkig nauwelijks mensen wat de kans kleiner maakt.
Donderdag weer een verplicht bezoek aan kantoor... De gehele dag in 1 vergaderhok met 10 man, waarvan er 6 afgelopen weekend terug zijn gekomen uit het buitenland... stel randdebielen. (werkgever)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:08:55 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194505151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:06 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Donderdag weer een verplicht bezoek aan kantoor... De gehele dag in 1 vergaderhok met 10 man, waarvan er 6 afgelopen weekend terug zijn gekomen uit het buitenland... stel randdebielen. (werkgever)
Da ga je toch niet?
De overheid raad dit aan. Weinig meetings die niet via Webex of varianten kunnen imo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194505163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Da ga je toch niet?
De overheid raad dit aan. Weinig meetings die niet via Webex of varianten kunnen imo.
Overheidsadvies is niet verplicht, ze raden aan thuis te werken. Maar je kan niets doen als je werkgever een botte lul is die zegt dat je moet opdraven.
Ja, weigeren te komen werken. Kan ik volgende week bij het UWV in de wachtruimte gaan zitten oO<

Maar ben het verder met je eens hoor. Ik ben tussen begin maart en afgelopen vrijdag geen enkele keer op kantoor geweest. Ik kan mijn werk uitstekend vanaf thuis uitvoeren. Heb ook hevig lopen protesteren tegen die meeting.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194505176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:06 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Donderdag weer een verplicht bezoek aan kantoor... De gehele dag in 1 vergaderhok met 10 man, waarvan er 6 afgelopen weekend terug zijn gekomen uit het buitenland... stel randdebielen. (werkgever)
Kutmeeting die ook een call had kunnen zijn.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:11:06 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194505179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:10 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Overheidsadvies is niet verplicht, ze raden aan thuis te werken. Maar je kan niets doen als je werkgever een botte lul is die zegt dat je moet opdraven.

Ja, weigeren te komen werken. Kan ik volgende week bij het UWV in de wachtruimte gaan zitten oO<
Op basis van het risico gewoon voorstellen een online meeting te doen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194505214
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Heb nu geen kantoorbaan meer maar niets zo mooi als alleen een hele kantoorvloer voor jezelf te hebben vind ik :D Muziek keihard. Lekker dom doen.
Haha idd, toch andere beleving als je lekker op je sokken koffie gaat halen :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194506961
Gelukkig heb ik thuis airco (split) dus ook niet zo'n lawaai ding op wieltjes. Ik zie die dingen tegenwoordig steeds vaker bij woonhuizen.

Maar ja, met die veel te dure leaseauto met hoge eigen bijdrage kon die airco er niet meer af zeker. ~O>
pi_194507147
Ik heb helaas ook geen airco op mijn thuiswerkplek, maar mijn kantoor heeft geen Intex. Dus blijf ik wel thuis.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')