abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:31:24 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:30 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Dus je ontkent het? of val je de bron aan? (of beiden mag ook)

Het was willekeurig, kan nog meer sites vinden no probleem.
Willekeurig, zelfs...

vertel eens welke editie van de talmoed jij op de boekenplank hebt liggen, Sander?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194505575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wijs me die passages eens aan.
Ik zou zeggen, doe wat ik deed, reis af naar een van de synagogen in Israël en ga eens met de rabbijn praten.

Dat is mijn bron.
pi_194505577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet voor de bruinhemden alhier, maar voor een ieder die wil weten waar die kolder over de Talmoed vandaan komt en hoe lieden als Sander K met teksten omspringen om hun vergif te verspreiden:

[url]https://http://talmud.faithweb.com/

In wezen is het gewoon prijsschieten; reken maar dat je hier terugvindt wat antisemieten al eeuwen gebruiken om hun propaganda te drijven.
wat is de kredietwaardigheid van die site / persoon? waarom zou iemamd die geloven?

En weer kom je met je Bruinhemden ad hominem, dat is wel zo onvoorstelbaar zwak.. als je nu wilt dat mensen luisteren, als je je punt wilt overbrengen..

Moet je daar mss nog eens over nadenken, het is niet zo academisch, niet sjiek, niet OK
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:34:35 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe wat ik deed, reis af naar een van de synagogen in Israël en ga eens met de rabbijn praten.

Dat is mijn bron.
Tuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:34:56 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:34 schreef Sander_K het volgende:

[..]

wat is de kredietwaardigheid van die site / persoon? waarom zou iemamd die geloven?

En weer kom je met je Bruinhemden ad hominem, dat is wel zo onvoorstelbaar zwak.. als je nu wilt dat mensen luisteren, als je je punt wilt overbrengen..

Moet je daar mss nog eens over nadenken, het is niet zo academisch, niet sjiek, niet OK
Vertel eerst eens welke editie van de Talmoed je hebt, Sander...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194505595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Willekeurig, zelfs...

vertel eens welke editie van de talmoed jij op de boekenplank hebt liggen, Sander?
Allemaal, ze liggen tussen de Zohar, mein kampf en julius streicher.. happy now?

Maareh, kredietwaardigheid van die site? waarom zou iemand dat moeten geloven?

En, toets jij nog weleens de praktijk?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:35:55 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:35 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Allemaal, ze liggen tussen de Zohar, mein kampf en julius streicher.. happy now?
Zeg eens heel eerlijk: je hebt helemaal geen Talmoed in huis, wel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194505613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Zelfde man die ook langs kwam toen conan o’brien naar Israël reisde en dezelfde man vertelde, bijv. Dat als je na zoveel jaar studeren slaagt voor je test en Joods kan worden, je zelfs met je eigen zus kan trouwen want dat is dan geen familie meer.

Dus ja jammer maar zo is het nou eenmaal.

Het zijn allemaal achterlijke religies.
pi_194505647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zeg eens heel eerlijk: je hebt helemaal geen Talmoed in huis, wel?
Alle sites of filmpjes die beginnen met "the truth about.." neem ik niet serieus.

Jouw site begint daarmee, alarmbellen gaan af.

Waarom in vredesnaam, zou ik dat vergif in huis willen hebben.. heb genoeg ervan gezien, gelezen om dat niet in huis te willen.

Het is een serie discussies, op een zeer gedetailleerd niveau.. "als ik nu geld in de muur aantref, mag ik het dan houden?"

nee dank je
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:39:05 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zelfde man die ook langs kwam toen conan o’brien naar Israël reisde en dezelfde man vertelde, bijv. Dat als je na zoveel jaar studeren slaagt voor je test en Joods kan worden, je zelfs met je eigen zus kan trouwen want dat is dan geen familie meer.

Dus ja jammer maar zo is het nou eenmaal.

Het zijn allemaal achterlijke religies.
Wat is de naam van die Rabbijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:43:12 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194505716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:38 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Alle sites of filmpjes die beginnen met "the truth about.." neem ik niet serieus.

Jouw site begint daarmee, alarmbellen gaan af.

Waarom in vredesnaam, zou ik dat vergif in huis willen hebben.. heb genoeg ervan gezien, gelezen om dat niet in huis te willen.

Het is een serie discussies, op een zeer gedetailleerd niveau.. "als ik nu geld in de muur aantref, mag ik het dan houden?"

nee dank je
Je hebt het boek dus niet in huis, nooit gelezen, maar baseert je eindoordeel dat het 'vergif' is op basis van wat je ervan op internet gelezen hebt, vaak ook van sites die beginnen met een of ander 'Truth'-inleiding (je Patton-site was geen uitzondering) en die verder de standaard antisemitische meuk van wereldoverheersende joden en goyim verspreiden.

En daar moet ik 'academisch' mee aan de slag... Met iemand die de primaire bron niet eens aangeraakt heeft. En zich baseert op websites...

De groeten. Veel plezier in je neobubbel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194506054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt het boek dus niet in huis, nooit gelezen, maar baseert je eindoordeel dat het 'vergif' is op basis van wat je ervan op internet gelezen hebt, vaak ook van sites die beginnen met een of ander 'Truth'-inleiding (je Patton-site was geen uitzondering) en die verder de standaard antisemitische meuk van wereldoverheersende joden en goyim verspreiden.

En daar moet ik 'academisch' mee aan de slag... Met iemand die de primaire bron niet eens aangeraakt heeft. En zich baseert op websites...

De groeten. Veel plezier in je neobubbel.
Het in huis hebben van een boek zegt overigens helemaal niets.. ik hou mij voornamelijk met de praktijk bezig, af en toe, moet je de teksten eens zien om een idee te krijgen waar een kronkel vandaan komt.

En die kronkel is de Talmud, het lijkt wel of je de Talmud verdedigt.. Het is vergif, de praktijk wijst dat al uit.

En wederom, bedankt voor je neonazi betiteling.. raakt kant noch wal, het nazisme bestaat uit wel meer dan kritiek op Joden.

Wellicht, zou je daar eens wat meer van moeten lezen. Denk dat jouw boekenplank niet compleet is

De praktijk is wat telt, het gaat erom, wat mensen dóen met de theorie.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:03:06 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194506112
Kunnen we het gewoon over de nucleaire holocaust op het Blanke ras hebben en de dienstbaarheid der vrouwen aan de Subsahariaanse mens? Ipv over de diverse (mis)interpretaties van de Talmoed?
The End Times are wild
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:04:02 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194506126
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:59 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Het in huis hebben van een boek zegt overigens helemaal niets.. ik hou mij voornamelijk met de praktijk bezig, af en toe, moet je de teksten eens zien om een idee te krijgen waar een kronkel vandaan komt.

En die kronkel is de Talmud, het lijkt wel of je de Talmud verdedigt.. Het is vergif, de praktijk wijst dat al uit.

En wederom, bedankt voor je neonazi betiteling.. raakt kant noch wal, het nazisme bestaat uit wel meer dan kritiek op Joden.

Wellicht, zou je daar eens wat meer van moeten lezen. Denk dat jouw boekenplank niet compleet is

De praktijk is wat telt, het gaat erom, wat mensen dóen met de theorie.
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194506240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus jij vind het ok om iemand te beledigen als neo nazi, en vind het maar slaapverwekkend als er een tegenreactie komt.. en verwacht dan nog, dat iemand je serieus neemt.

Ok :') ook fijn, dat je mijn initiële post, volledig uit zn verband hebt gerukt.. wat is er onwaar aan?

Deze Black Israelites, willen al dat anderen (Joden) toekomt. Wat is daar vreemd aan? klinkt mij heel menselijk in de oren.

Ik neem aan dat je ook bekend bent, met Zuid Korea, en hun liefde voor de Talmud? check it out.. de redenen waarom de Talmud (light) daar een bestseller is. gratis tip
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:12:07 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194506268
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:11 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Dus jij vind het ok om iemand te beledigen als neo nazi, en vind het maar slaapverwekkend als er een tegenreactie komt.. en verwacht dan nog, dat iemand je serieus neemt.

Ok :') ook fijn, dat je mijn initiële post, volledig uit zn verband hebt gerukt.. wat is er onwaar aan?

Deze Black Israelites, willen al dat anderen (Joden) toekomt. Wat is daar vreemd aan? klinkt mij heel menselijk in de oren.

Ik neem aan dat je ook bekend bent, met Zuid Korea, en hun liefde voor de Talmud? check it out.. gratis tip
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194506286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En daarmee, heb je jezelf nog verder gediskwalificeerd voor dit topic.. daar sta je dan, met al je Talmuds in je boekenkast.

Snap t wel, normaal krijg je zeker geen tegengas en waande je jouw gelijk als absoluut.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:16:18 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194506339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:13 schreef Sander_K het volgende:

[..]

En daarmee, heb je jezelf nog verder gediskwalificeerd voor dit topic.. daar sta je dan, met al je Talmuds in je boekenkast.

Snap t wel, normaal krijg je zeker geen tegengas en waande je jouw gelijk als absoluut.
Dit tegengas noemen... :z

Surf lekker verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194506359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit tegengas noemen... :z

Surf lekker verder.
Wel, als het geen tegengas is, waarom kom je dan met de zwakke Neo Nazi kaart?

Dat is een zware aantijging.. die zet je toch niet in, als er nieteens sprake is van tegengas? Het is zwaar geschut, dat je pas zou moeten inzetten als het gepast is.

Vond je het gepast?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:19:14 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194506379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:17 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Wel, als het geen tegengas is, waarom kom je dan met de zwakke Neo Nazi kaart?

Dat is een zware aantijging.. die zet je toch niet in, als er nieteens sprake is van tegengas?
Tegengas als in valide, weldoordachte, op de bronnen gebaseerde hypotheses. Je hebt het boek zelf niet eens gelezen... 8)7

Vermoei me niet langer met je waanzin.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194506444
Jammer dat je het niet begrijpt, mijn intentie was en is.. slechts te zeggen, dat als er machtige mensen zijn die die onzin geloven.. dan dien je er rekening mee te houden.

Op dat punt, zouden we het eens kunnen geraken (zie mn originele en tweede posts).

Het gaat er helemaal niet om wat ik vind, of dat de Talmud quote klopt of niet.. het gaat erom, wat mensen er mee doen.

Jouw reactie: Neo Nazi !!! zonder excuses

Zie je je domheid nu, en hoe onbeleefd dat is. Ik ben gewoon een burger, werknemer, ik heb geen macht, geen miljarden.

Wtf maakt het uit wat IK vind ; maar als miljardairs, politici, en grote stromingen aan de haal gaan met maffe theorie.. dát is gevaarlijk.

Je hebt t tegen de verkeerde, de waanzin, staat in jouw boekenkast.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sander_K op 11-08-2020 16:28:39 ]
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:34:35 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194506632
Ze kunnen beter een paar honderd meter verderop demonstreren bij de Johan Cruijff Arena , daar komen genoeg Joden

(HI-HA-HO)
Ik ben inmiddels overleden
pi_194506681
Conclusie:

Het is normaal geworden mensen en passant neo-nazi en anti-semiet te noemen. Wetende wat zoiets impliceert, namelijk: Genocide, rassenmoord, vrijheidsberoving, expulsie, pogrom.

Sinds wanneer is DAT normaal geworden?

Het antwoord op die vraag, die gaat je leiden naar waar ik zit: de praktijk.

Nogmaals, daar heb je géén Talmud voor nodig, maar gezond verstand.
pi_194506888
Op hun vlaggetje staat "wij allemaal met één", dus ze zullen wel erg solidair zijn O+
pi_194507610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tegengas als in valide, weldoordachte, op de bronnen gebaseerde hypotheses. Je hebt het boek zelf niet eens gelezen... 8)7

Vermoei me niet langer met je waanzin.
Hier een stukje van de site die je aanhaalde, ja, ik ga m helemaal lezen.. zo ben ik:

quote:
Even if a reader would believe that these talmudic quotations are racist, if Jews have always understood them differently then Jews cannot be considered racist
Bedoel.. kom op, gaan hier nog geen bellen rinkelen? los van de inhoud, gewoon, deze redeneringswijze an sich?

quote:
Even if someone can twist the words of the Talmud to be hateful, if Jews have always understood the Talmud in a non-hateful way then the argument is meaningless
Dezelfde redeneringswijze.. in verdedigende vorm. Zou bijna zeggen, hetzelfde wat jij deed door mij direct een neo nazi te bestempelen :Y jij maakte mijn tekst haatvol, terwijl die niet zo was bedoelt én geschreven.

Het is niet slechts aan hen te mogen interpreteren, het is ieders goed recht.. of je het betreffende geloof nu belijdt of niet.

Het is gewoon gibberish, het artikel en de Talmud, and you know it

quote:
It legislates how to create vibrant Jewish communities while still maintaining respect for the gentile society.
proest!! daar ging mn koffie!

quote:
The wisdom of the Talmud has sustained Judaism for thousands of years and perhaps its very success is what has engendered so much jealous hatred
aaah daar istie, het jaloezie argument.. ik verwachtte hem al. Het is afgunst en jaloezie van hun succes, jaloezie my ass.. het is door woekeren, liegen, sluwheid dat er succes wordt geboekt over de naieve nietsvermoedenden.

Ik ga er vanuit, dat je ook de Noahide campagne een beetje volgt in de VS? dat mag ik toch aannemen.. afijn, ik stop hier maar.

psst, niet verder vertellen, ze rekenen elkaar geen rente. doei!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Sander_K op 11-08-2020 18:09:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')