Dezequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Had deze tip al vaker gekregen maar zat vooral met praktische uitvoerbaarheid,wat als hij in een boogje plast? Morgen eens proberen! En dr leenarts meer over gelezen
Welke soort heb je dan sunshine?
Op een water dicht matje, bijvoorbeeld voor op een matras en een hydrofiel onder de billenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Had deze tip al vaker gekregen maar zat vooral met praktische uitvoerbaarheid,wat als hij in een boogje plast? Morgen eens proberen! En dr leenarts meer over gelezen
Welke soort heb je dan sunshine?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:48 schreef QuattroF het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net tijdens het drinken weer een poepexplosie. Ben haar nog even rechtop aan het houden en ga zo maar eens kijken hoe erg het is.![]()
Normaal verschoon ik op ons bed in de nacht, maar dat ga ik maar niet proberen nu.
Hilmo wat sneu van de open billetjes, hopelijk snel ervan af!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:09 schreef QuattroF het volgende:
Hoe is het onderzoek en de afspraak gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 5 weken?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met voorlezen? Of is er misschien iets anders wat we kunnen doen?
Eigenlijk wel zoals gehoopt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:49 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hoe is het onderzoek en de afspraak gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wisselt het. Is de voeding ergens tussen 2 en 4 dan kan ik haar redelijk makkelijk terug in de co-sleeper leggen en slaapt ze. Is het later dan 4 uur dan begint ze wat te kreunen, steunen, geluidjes maken. Ik probeer dan de speen en evt haar handje vasthouden. Als ze dan onrustig blijft dan geef ik haar aan vriend want dan ben ik lang genoeg wakker geweest.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op zoek naar tips! Ik merk dat mijn zoon het lastig vindt om weer in slaap te komen na een nachtvoeding. Hij blijft een tijdje wakker, hij maakt geluiden en soms huilt hij. Hadden jullie babies dit ook?
Ik lees elders veel reacties als laten huilen en laten gaan. Ik haal 'm er vaak weer uit om in slaap te wiegen aangezien ik zelf ook zo snel mogelijk weer wil pitten![]()
Hoe deden jullie dit oplossen? Of hoort het er gewoon bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |