Ellie Lust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zit er voor het Marengo proces?
Als er iemand zit wordt dat vaak op het laatste moment bekend gemaakt vanwege de veiligheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zit er voor het Marengo proces?
#AnnouncePeterrrrquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand zit wordt dat vaak op het laatste moment bekend gemaakt vanwege de veiligheid.
Announce iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand zit wordt dat vaak op het laatste moment bekend gemaakt vanwege de veiligheid.
Dat siert hem nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen is Sierd een beetje boos.
Hij heeft al een Emma matras. Vraag afgehandeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zou JR wel eens met Els willen slapen? #dtv
Is Emma een vrouw?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij heeft al een Emma matras. Vraag afgehandeld.
Ik begrijp hem wel hoor, ik wilde deze vi quote gewoon even maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
maxi-mus is duidelijk een te nieuwe user
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ligt hij toch nog ergens op wil je zeggen?
Niet lachen mensen, dan blijft ie aan de gang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor, ik wilde deze vi quote gewoon even maken.
Bedankt, Wilfred.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor, ik wilde deze vi quote gewoon even maken.
Ik wacht even tot het einde van het eerste bedrijf.quote:
Stijn adviseert je om het daarmee rustig aan te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
Radlers zijn op hier. Alleen nog Hertog Jan Grand Prestige. Dit even ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |