Gezellige plek wel daar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
vandaag 19 jarige jongen doodgestoken op de pier in scheveningen
Alibi ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Ook weer 2 mensen verdronken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 10 augustus 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook weer 2 mensen verdronken.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet van niks hoorquote:
Dat snap ik bijn niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je ziet gelukkig niet wat er gebeurdquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7964451_b06cbc95
Ook beelden erbij blijkbaar.
Dit was geloof ik zelfs in een meerquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
Dat snap ik bijn niet meer
Als je nu nog zo stom bent om bij een rode vlag de zee in te gaan
Tjaquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
Dat snap ik bijn niet meer
Als je nu nog zo stom bent om bij een rode vlag de zee in te gaan
Dacht ff dat dit in Nigeria was.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7964451_b06cbc95
Ook beelden erbij blijkbaar.
Samequote:Op maandag 10 augustus 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht ff dat dit in Nigeria was.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op het moment van de schiet- en steekpartij waren er veel mensen bij de Pier aanwezig. Op de beelden is dan ook goed de chaos te zien die daarna ontstond. De politie heeft twee verdachten aangehouden. Aanleiding van de schiet- en steekpartij zou een drill rap beef zijn tussen de rappers van 73 De Pijp en Blacka 24. De rappers leven al langer in onmin met elkaar, maar gisteren zou er nog eens extra water op het vuur zijn gegooid toen jongens die hoorde bij 73 de Pijp rapper Black geen hand wilde geven (Te zien in de onderste video). Hierop ontstond later al een vechtpartij waarna vandaag werd afgesproken tot een ontmoeting op de Scheveningse Pier. Deze liep totaal uit de hand. De 19-jarige jongen die Chuchu wordt genoemd zou behoren bij de groep rondom Blacka 24.
Ja maar handen schudden wordt toch ook afgeraden. Jeetje hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op het moment van de schiet- en steekpartij waren er veel mensen bij de Pier aanwezig. Op de beelden is dan ook goed de chaos te zien die daarna ontstond. De politie heeft twee verdachten aangehouden. Aanleiding van de schiet- en steekpartij zou een drill rap beef zijn tussen de rappers van 73 De Pijp en Blacka 24. De rappers leven al langer in onmin met elkaar, maar gisteren zou er nog eens extra water op het vuur zijn gegooid toen jongens die hoorde bij 73 de Pijp rapper Black geen hand wilde geven (Te zien in de onderste video). Hierop ontstond later al een vechtpartij waarna vandaag werd afgesproken tot een ontmoeting op de Scheveningse Pier. Deze liep totaal uit de hand. De 19-jarige jongen die Chuchu wordt genoemd zou behoren bij de groep rondom Blacka 24.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar handen schudden wordt toch ook afgeraden. Jeetje hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
rappers van 73 De Pijp en Blacka 24.
Geen idee, maar die namenquote:
kijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk de Sims bijna helemaal geïnstalleerd.
Ragout 112 en dan 112 op zijn Engels uitsprekenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou ik mijn drillgroep moeten noemen?
Snacka 666?
666 roelvinkjesquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou ik mijn drillgroep moeten noemen?
Snacka 666?
Haha nee ga alleen zo even proberen of het mij lukt om mijn vorige game weer in het spel te krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken dan nachtje doortrekken? :p
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ragout 112 en dan 112 op zijn Engels uitspreken
Volgens mij zijn er daar al veel te veel van?quote:
Jeps het is geen onwil ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Kutte aan deze hitte is ook (vind ik) dat je wel wil slapen maar dat het gewoon te warm is om te slapen.
Maar ben je inmiddels zo wanhopig dat je voor de gladde volkzangers gaat omdat er nog maar 4,5 maand te gaan zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien reageerde hij daarom zo lauw. Ik noemde hem meerdere malen Dries en Dave
geen commentaarquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels zo wanhopig dat je voor de gladde volkzangers gaat omdat er nog maar 4,5 maand te gaan zijn?
Hoop dat ik vanavond weer net zo makkelijk ga als gisteren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Kutte aan deze hitte is ook (vind ik) dat je wel wil slapen maar dat het gewoon te warm is om te slapen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat ik vanavond weer net zo makkelijk ga als gisteren.
Durf je het? Ik heb vannacht ff buiten staan twijfelenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel op het balkon willen kamperen.
Had ik maar een balkon dan ging ik daar echt slapen in de zomer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel op het balkon willen kamperen.
Niet bang voor beestjes?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik maar een balkon dan ging ik daar echt slapen in de zomer.
Ja dus.quote:
Als ik even iets van een groot doek kon spannen... anders lig ik hier zo midden in zicht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Durf je het? Ik heb vannacht ff buiten staan twijfelen
Maar kan binnen ook?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
ja bent zo bang dat spinnen over je heen lopen ofzo
Kat van de burenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
ja bent zo bang dat spinnen over je heen lopen ofzo
gewoon zo in de open lucht?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorige zomer 2 nachten in de tuin geslapen![]()
Gelukkig niet meer nodig nu.
Vond dat vroeger als kind best wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Kamperen in een tent is sowieso kut.
Gewoon jonko klappen jwzquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat vroeger als kind best wel leuk eigenlijk.
ditquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Zullen wij samen lekker met een tentje door Frankrijk trekkenquote:
Vroegerquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wij samen lekker met een tentje door Frankrijk trekken
Nou dan ga jij lekker op de achterbank met een walkman en een Donald Duck om dat nostalgische gevoel omhoog te brengen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan ga jij lekker op de achterbank met een walkman en een Donald Duck om dat nostalgische gevoel omhoog te brengen.
Ja...en dacht ik een leuk idee te hebben voor topic...lijkt ie te veel op een ander topic...quote:
Ja verzin jij dan wat leuks.quote:
Dat is toch een takke-eind rijden, en daar zou ik niet graag in een tentje zitten met al die moordlustige beestenquote:
Surrealistisch plaatjequote:Op maandag 10 augustus 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Probeerde dit met de ventilator stand van de airco. Want minder kabaal dit dat. Maar hij levert net te weinig luchtverplaatsing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |