quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:19 schreef Bos81 het volgende:
Maar Koorballen is toch niet gerelateerd aan je hoop ik??
welke?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
heb nog steeds die kipdingen niet gezien frantic
Oh bos geen familie van koorballen neequote:Op maandag 10 augustus 2020 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Je moet je ook niet druk maken met dit weer....
ah, liggen in de vriezerquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van mora die je had laten zien
niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
maar jij bent toch zo'n online boodschappen besteller?
watjequote:Op maandag 10 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
Handen meuren naar die fucking mondkapjes
gewoon door de week doen. yoloquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stonden hier van het weekend op de planning maar nooit aan toegekomen
Hoop dat het nu echt eens doorgaat met die revolutie daar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus die ME in wit Rusland met die schilden joh
net een stel vikings die de strijd aan gaan.
Ja, die dictator moet eindelijk een keer stop worden gezet...quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat het nu echt eens doorgaat met die revolutie daar.
Jammerquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh bos geen familie van koorballen nee
Chickwings op de bbq hierquote:
Precies!quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die pak ik ook net, kunnen ze de zon wel vergeten zijn uit te zetten, koffie blijft
Kan dat allemaal zomaar zonder dat de BV NL ten onder gaat?quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die pak ik ook net, kunnen ze de zon wel vergeten zijn uit te zetten, koffie blijft
Gewoon warme thee hierquote:
Dat is zelfs als het er het weer voor is toch niet te hachelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga lekker aan de gluhwein gelijk joh
Eens, snap niet wat mensen daar lekker aan vindenquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zelfs als het er het weer voor is toch niet te hachelen.
ik zag coca cola peach in de jumboquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Loop op se boulevard in Scheveningen. Zie k 2 meisjes in die coca cola pyjama lopen
Gatsie. Vast iets voor modusquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zag coca cola peach in de jumbo
Knappe meiden of niet?quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Loop op se boulevard in Scheveningen. Zie k 2 meisjes in die coca cola pyjama lopen
Ja d0h. Gewoon fashionquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dat doet je goed dan hč?
Welterustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:55 schreef crv het volgende:
Wie heeft er plannen bij texel in zee te zwemmen?
Mijn broer is net terug van TexelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zou hem ff door de wasstraat sturenquote:
Hoe is sjefke met dit weer?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:55 schreef crv het volgende:
Wie heeft er plannen bij texel in zee te zwemmen?
Dat is alweer weg ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo wat heet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo wat heet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Het is ons allemaal niet gegundquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:44 schreef crv het volgende:
Sterk bewolkt en gerommel hier dus hoop op een verfrissend buitje ........![]()
De voortekenen leken goed
Noordelijk van het heuveltje waar ons dorp tegenaan ligt regen![]()
[ afbeelding ]
Het rode stipje (links van de A van Allschwil) is ons dorp
Rondom buien
[ afbeelding ]![]()
Maar helaas het trekt om de heuvel heen (alweer)![]()
[ afbeelding ]
Veel te langquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot je vakantie Fles?
Wie heeft het ingenomen?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is ons allemaal niet gegund
Briljante comedyquote:
Mag woef niet hebben hierquote:
Oeh scherpquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
Briljante comedy![]()
Maar die zal wel nooit meer te zien zijn, daar het over de britse overheersing in india gaat
Ama krijg je niet gek hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt?
vond het al raar dat er een hondenkop op stond
Denk dat een boel om die reden verdwijnt helaasquote:
Redelijk.quote:
Nee waarom?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn dan 'iets met computers' ?
Ja, zoveel tv kijk ik niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat een boel om die reden verdwijnt helaas
Kunnen de tv wel wegsmijten
Nee, hij moet juist zout hebbenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Bos81 het volgende:
En toen ik uit de lift stapte toen ik thuiskwam. bleef ik even staan voordat ik de tussendeur open deed. En inderdaad ik hoorde geblaf....
Wat voor hond(je) heb je, als ik vragen magquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, hij moet juist zout hebben![]()
Maar er zit altijd wel iets van rijst, aardappel, oid in en daar is meneer allergisch voor
Hij mag geen enkel droogvooer buiten 100% van bepaalde vleessoorten (hert, struisvogel)
Ok, te warm ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk.
Al was hij vanmorgen van slag. Voor het eerst sinds hij hier zit, werd ik gebeld door de woonbegeleiding, dat hij wel erg veel blafte...
Drie weken geleden nog gezien op de geriatrische zender.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
Briljante comedy![]()
Maar die zal wel nooit meer te zien zijn, daar het over de britse overheersing in india gaat
Ow dacht dat het een welkomstblafje wasquote:
Toen ik het hem vroeg, kreeg ik geen duidelijk antwoord....quote:
De liftdeuren hoort hij niet. De tussendeur wel....quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dacht dat het een welkomstblafje was
Geloof dat die indiers niet zulke grote tenen hebben .... nog nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie weken geleden nog gezien op de geriatrische zender.
Dátquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet wachten tot het vrijdag iskoelt het eindelijk weer wat af.
Whiskquote:
Ik denk ook niet dat er veel mensen naar ONS kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Geloof dat die indiers niet zulke grote tenen hebben .... nog niet
Het ijsdraakje is nog niet gesmolten gelukkig?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er veel mensen naar ONS kijken.
Hier druppelt het nu toch een beetjequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet wachten tot het vrijdag iskoelt het eindelijk weer wat af.
Zelfde als hier ongeveerquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Hier druppelt het nu toch een beetje![]()
En de rest van de week
[ afbeelding ]
Klinkt meer als "Ik heb nog een leeg veldje in StalkingOver9000.mdb dat gevuld moet worden."quote:
Bungelt er nog aanquote:
Ah die ken je ook ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt meer als "Ik heb nog een leeg veldje in StalkingOver9000.mdb dat gevuld moet worden."
He gatver, wel fijn dat de doc tevreden isquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Bungelt er nog aan![]()
Het gaat goed, doc is tevreden ook met wat ie op de röntgen zieheb alleen veel „bij-pijntjes en onaangenaamheden“ vanwege gips en tromboseprikken
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt meer als "Ik heb nog een leeg veldje in StalkingOver9000.mdb dat gevuld moet worden."
Ehhhhh, okeeeeee. Sorry I asked?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gips is er 2.5 weken terug op mijn verzoek afgegaan en heb nu kunststof schoen tot minimaal 8 septquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He gatver, wel fijn dat de doc tevreden is![]()
Hoe lang nog gips?
Nee hoor. Maar dit is gewoon raar. Bovendien interesseert het helemaal niemand wat ik doe. Bovenal mij zelf nietquote:
Ah da's nog ff volhouden dus..quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
Gips is er 2.5 weken terug op mijn verzoek afgegaan en heb nu kunststof schoen tot minimaal 8 sept
Trustequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
de muggen beginnen me nu iets te talrijk te worden. Eens kijken of het in bed beter gaat
Krijg jij advertenties van de luchthaven van Zürich ?quote:
Die kunstschoen kan ik afdoen wanneer ik wil masr moet dan wel poot omhoog en zittenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah da's nog ff volhouden dus..
Is het te doen in deze hiite?
Zit een vachtje inquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Howel plastic ipv gips (is dat niet net zo erg?).
Is het te doen in deze hitte?
Nee fok fuckedquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
Krijg jij advertenties van de luchthaven van Zürich ?
quote:
Zie je de kloten van Danny ?quote:
Oh damnquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]en dan nog compressie kousen tot aan de knie
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Howel plastic ipv gips (is dat niet net zo erg?).
Is het te doen in deze hitte?
Bittervinkjequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
k heb net gebeld met een tinder match. Klonk net als een van de Roelvinken
Yepquote:
Tuut, tuut,tuutquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Nu?quote:
Gezien de reputaties eerder een doodvinkjequote:
Of een zuipvinkjequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Gezien de reputaties eerder een doodvinkje
Neuh. Zelfs nog gesport vanmorgen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ijsdraakje is nog niet gesmolten gelukkig?
De Roelvinkjes??quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
Die kunstschoen kan ik afdoen wanneer ik wil masr moet dan wel poot omhoog en zitten
dus ja
Date?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Echt aardige jongen maar geen idee hoe nu verder
Je zocht toch een nieuwe woonruimte? Ga ergens op een camping wonen, wen je alvast aan het idee...quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Roelvinkjes??
Geen idee. Bij het zien of horen van de naam Roelvink haak ik al af, dus ook hun overlijden zal aan mij voorbijgaan...![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs nog gesport vanmorgen.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zegt ik spreek je vast nog wel een keer
Geen datequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bitterbal, wippen die hap in zijn gouden zwembroekje, wij willen verhalenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ging voor 7 uur op pad voor een rustig rondje, toen ging het nog wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet er niet aan denken om met dit weer te sporten, of het moet in een koele sportschool zijn. Maar daar heb ik nog nooit eerder gesport...![]()
Ja goed idee welquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bitterbal, wippen die hap in zijn gouden zwembroekje, wij willen verhalen
Ik moest werken en dan ga ik 'smorgens echt niet sporten, omdat mijn werk soms ook wel sporten lijkt...quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging voor 7 uur op pad voor een rustig rondje, toen ging het nog wel.
Aardig omgereden welquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[img=432https://i.imgur.com/b2CMKq0.jpg[/img]
DIt is mijn ronde van vandaag. Ik zie er een soort van rare kip/vogel in![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bezorg post. Begin punt is eerste adres, eindpunt laatste adresquote:
Ja nou moet die niet zo afsluiten hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bitterbal, wippen die hap in zijn gouden zwembroekje, wij willen verhalen
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doet ze toch niet, het is wat dat betreft net een mummie.
geef hem een toverbal en augurkquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou moet die niet zo afsluiten hoor
Gelopen. En dat moet wel. Weet jij ook best.quote:
Meeste is met de fiets afgelegdquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelopen. En dat moet wel. Weet jij ook best.
En terug gelopen. Of gooi je alles voor de deur zoals in de VS?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou moet die niet zo afsluiten hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat die als een roelvink klinkt
nee hij houdt het toch zo vaag, ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Echt he, ik zie je nog wel eens de perfecte match afwijzen omdat hij een lange neushaar heeft of zijn veters ongelijk heeft gestrikt
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bezorg post. Begin punt is eerste adres, eindpunt laatste adres
Ooooooooooooooh was dat hetquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelopen. En dat moet wel. Weet jij ook best.
Ja misschien belde hierna meteen dat ene lekkere blondje, je weet het niet hč?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij houdt het toch zo vaag, ik niet
Misschien onzekerquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij houdt het toch zo vaag, ik niet
Goeie fantasie heb je wel bosquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Goeie fantasie heb je wel bos![]()
Maar wat heb je een hoge hartslag?
ditquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt, die alles is in orde reclame de hele tijd...
GA WEG
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga ff afkoelen onder een waterstraal. Wellicht tor later.
Je reactie gisteren was matig.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga ff afkoelen onder een waterstraal. Wellicht tot later![]()
Logisch, ik zit de rest van de dag op een stoel te zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest werken en dan ga ik 'smorgens echt niet sporten, omdat mijn werk soms ook wel sporten lijkt...
Ik moet mij behoorlijk inspannen om op 100 te komenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoog?![]()
Dan is de mijne absurd als ik ff stevig doorloop
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga ff afkoelen onder een waterstraal. Wellicht tot later![]()
Helemaal niet, als ik fiets zit ik gemiddeld rond de 140quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Daar zijn stoelen in de regel ook voorquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch, ik zit de rest van de dag op een stoel te zitten.
Valt mee hoor, is heel persoonlijk dat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Vooral bureaustoelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Daar zijn stoelen in de regel ook voor
Om de brief te bezorgen stap ik inderdaad van mijn fiets af en loop naar de brievenbus. Maar over het algemeen is het 90% fietsen en 10% lopen, Het is niet zoals bij Post.nl dat ik maar een paar straten heb en per straat bijna elk huis. Nee ik heb per straat maar hooguit 10 adressen waarvoor er post is..quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En terug gelopen. Of gooi je alles voor de deur zoals in de VS?
Om op 140 te komen moet ik me echt stevig inspannenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet, als ik fiets zit ik gemiddeld rond de 140
Nergens last van hier hoor?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt, die alles is in orde reclame de hele tijd...
GA WEG
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is heel persoonlijk dat.
Ik let daar eigenlijk niet op. Met mijn bloeddruk is iig niet veel mis, en die moet ik toch regelmatig laten controleren...quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Zelfs dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
Basishartslag is ook laag bij mij en grote zuurstof opname
Das belangrijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik let daar eigenlijk niet op. Met mijn bloeddruk is iig niet veel mis, en die moet ik toch regelmatig laten controleren...
IJsklontjes in plaats van vuur spuwen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
was hier maar een draak van IJS...
Ook laag iddquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dat zegt niet zo heel veel.![]()
Ik kan absurd hoog pieken, maar rusthartslag is 50ish.
Is heel persoonlijk, ik heb een grote range.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Om op 140 te komen moet ik me echt stevig inspannen
Nu is mijn conditie ruk maar een paar jaar terug kwam ik enkel boven de 150 als ik op de spinningbike 1 minuut vol sprinte met ook 150 omwentelingen
geeeeeeeeeeeeefquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IJsklontjes in plaats van vuur spuwen.
Recent weer eens een piek van 204 gezien.quote:
Dan kom je ook maar matig vooruit. Ik tenminste.quote:
Met die typisch Duitse huisjesquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Quedlinburg ziet er zo tof uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar ben je nu weer?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Morgen weer werken. Kan best naar dezelfde wijk als vandaag. Vaste bezorgster (die maandags vrij is) heeft nu vakantie.
Ah,quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordrecht![]()
Maar hier ben ik in september.
Dat haal ik niet meer omdat ik niet meer train (helaas)quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is heel persoonlijk, ik heb een grote range.
Lage rusthartslag maar hoge piek tot 190+
Wat doe je daarvoor ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Recent weer eens een piek van 204 gezien.
Dan knal je wel sneller naar de eindspurt jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kom je ook maar matig vooruit. Ik tenminste.
hoe was je hypotheekdate?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
M aar hopen dat ik straks wel slaap
Krijg m idd lastiger omhoog bij vermoeidheidquote:
Hardlopen, korte intervalletjes.quote:
was te verwachten tochquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kan niet. Hij zei maakt niet uit hoeveel cash je hebt zonder inkomen kan het niet
Gewoon roelvinkjes tellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
M aar hopen dat ik straks wel slaap
Als je veel cash hebt, heb je toch geen hypotheek nodig?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kan niet. Hij zei maakt niet uit hoeveel cash je hebt zonder inkomen kan het niet
Dan hoef je geen lening.quote:
Ze zit niet in Guantanamo Bay gevangen he ...quote:
nee dacht ik helemaal niet aan. Ik heb hier ook heen hra op :pquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je veel cash hebt, heb je toch geen hypotheek nodig?
Jij dacht zeker aan hypotheekrente aftrek maar dat geldt niet voor je 2e huis.
beter slavinkjes tellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zit niet in Guantanamo Bay gevangen he ...
Wat wilde je doen dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik wilde driekwart cash betalen en eenkwart lenen.
Wow...quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees gewoon mee, kan je vannacht weer debiele opmerkingen maken als je weer iets op hebt ofzo
Zij geilde toch op die stemquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zit niet in Guantanamo Bay gevangen he ...
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees gewoon mee, kan je vannacht weer debiele opmerkingen maken als je weer iets op hebt ofzo
koekoekquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow...
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op in. Is het niet waard.
Nah begrijp sowieso niet waarom je dit erbij haalt als een user geen abbo voor je betaald.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal heeft gewoon gelijk en als whiskers een greintje respect had boodt ze ff een klein exuusje aan en kan het weer gezellig verder.
Koekoek? Heb je jezelf wel eens gezien in de rascisme-discussie? Zelfs Buda werd geīrriteerd/kwaad..quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koekoek
GC / [KSC #11723] Fietsend door de hitte heen
wat heeft dat te maken met wat je hier zegt dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koekoek? Heb je jezelf wel eens gezien in de rascisme-discussie? Zelfs Buda werd geīrriteerd/kwaad..
Wat heeft het te maken met jouw lange tenen dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met wat je hier zegt dan?
Ga zo door joh, dat helptquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
En wederom net zon reactie als mijn stiefmonster zou geven.
Het is goed met je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft het te maken met jouw lange tenen dan?
Tsja, iemand heeft lange tenen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Jongens het is hier toch veel te warm voor joh.
Zeg dat wel. Vanaf vanmiddag iemand geholpen om te verhuizenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Jongens het is hier toch veel te warm voor joh.
Jij niet CE. Jij deëscaleert alleen maar denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Vanaf vanmiddag iemand geholpen om te verhuizen
Vastquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie zijn allebei niet zo handig in escalatiegesprekjes denk ik.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij niet CE. Jij deëscaleert alleen maar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |