Ja, leek net zondag gisterenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat hij een beetje een chille week heeft![]()
Dat iedereen een chille week heeft ...het is alweer dinsdag
Ik heb zo een afspraak, maand geleden gemaakt en totaal geen zin of puf in/voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:05 schreef Fernweh het volgende:
Brrr makker wilde afspreken vanavond heb totaal geen zin.
Jakkes, wat een zeik allemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zo een afspraak, maand geleden gemaakt en totaal geen zin of puf in/voor
Ik moet er wel naartoe , ben door mijn smoezen heenquote:
Wel klote, jij hebt het dadelijk wel achter de rug.... Ik moet verdomme de hele avond wachten dan gaan en dan kan ik pas ervan af zijn. Doe hierna ook even niets meer heb het gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er wel naartoe , ben door mijn smoezen heen
Vast een verwarde man of zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
Een hoop hectiek hier in de buurt![]()
Gillende sirene;s ,brand ergens , gierende auto's met schreeuwende kut kinderen erin ..
Gelukkig zit nog ff binnen voor ik de warmte in moet
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel klote, jij hebt het dadelijk wel achter de rug.... Ik moet verdomme de hele avond wachten dan gaan en dan kan ik pas ervan af zijn. Doe hierna ook even niets meer heb het gehad.
Voor mezelf zie ik alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ieder nadeel heb zijn voordeel weer
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Voor mezelf zie ik alleen maar nadelen.
Ja ik ook wel, ik ben niet gemaakt voor het sociale leven. Nu ga ik me de hele dag opgejaagd voelen, omdat ik vanavond moet gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]Herkenbaar wel overigens .ik ben altijd weer blij als alles achter de rug is en ik mijn ding weer kan doen
Oh dit is zoooooow herkenbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ik ben niet gemaakt voor het sociale leven. Nu ga ik me de hele dag opgejaagd voelen, omdat ik vanavond moet gaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dit is zoooooow herkenbaar![]()
![]()
![]()
Iedere keer weer datzelfde als het dan eindelijk de dag van de 'afspraak'is en ik wederom gigantisch baal van mezelf omdat ik die afspraak heb gemaakt
Ja dat heb ik ook.... Nu heb ik ook spijt, sla ik mezelf voor mijn kop en vraag ik mijzelf af waarom ik dat zo heb kunnen doen. Moet ook wel zeggen sommige mensen blijven gewoon vragen om af te spreken of zo, op een gegeven moment heb je al 1000 keer nee gezegd en blijven zo zo aandringen dat het niet meer gaat om nee te zeggen.quote:
En soms verwachten mensen ook van je dat je sociaal doet , dus heeeeel soms probeer ik dat dan ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ja dat heb ik ook.... Nu heb ik ook spijt, sla ik mezelf voor mijn kop en vraag ik mijzelf af waarom ik dat zo heb kunnen doen. Moet ook wel zeggen sommige mensen blijven gewoon vragen om af te spreken of zo, op een gegeven moment heb je al 1000 keer nee gezegd en blijven zo zo aandringen dat het niet meer gaat om nee te zeggen.
Ik weet in ieder geval dat ik blij ben wanneer ik ervan af ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En soms verwachten mensen ook van je dat je sociaal doet , dus heeeeel soms probeer ik dat dan ook![]()
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het achteraf eigenlijk altijd haske gezellig was en dat me dan ook iedere weer afvraag waarom ik altijd zo tegen iets aan loop te hikken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een middagje en avond wachten en dan ben jij er ook weer vanafquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik blij ben wanneer ik ervan af ben.En dan begint het een week later weer te donderen met wanneer we weer gaan afspreken.
Hier nog niet ,maar dat gaat vast niet lang meer durenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |