abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194485552
Goedemorgen, dit wil ik even kwijt.

Ik heb een maand geleden iemand leren kennen en nu ongeveer 2 weken een relatie. Ik merkte altijd al dat hij niet snel reageert op whatsapp. Dat was eigenlijk niet een groot probleem aangezien er meestal op een later tijdstip wel werd gereageerd. Nu is het andere koek en reageert meneer soms een hele dag niet. Dit is heel frustrerend aangezien ik dan aan mezelf ga twijfelen of aan scenarios ga denken. Als hij bijvoorbeeld hierheen komt is er al eens voorgekomen dat hij de dag ervoor totaal niet laat weten hoe laat.

Het negeren heb ik al eens aangekaart en het antwoord dat ik daarop kreeg was voor mij redelijk acceptabel. Hij wilde mij niet belasten met negatieve gevoelens die hij op die momenten heeft. Prima denk ik dan, maar toen heb ik ook gezegd: laat op zijn minst dan even weten hoe het met je gaat zodat ik daar dan rekening mee kan houden. Dat heeft hij niet gedaan. Je kan zien dat hij dan gewoon online is geweest. Vanwege de afstand +- 100 km is het whatsapp eigenlijk best belangrijk. Zie ik wat over het hoofd? Doe ik iets verkeerd?
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:06:36 #2
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194485565
Eerste wat mij opvalt is dat je hem nog maar een maand kent en na 2 weken al gelijk een relatie met hem neemt. Hoe vaak heb je hem gezien en hoe goed ken je hem nou eigenlijk?
pi_194485600
Misschien is dat hier niet per se het geval, maar er bestaan ook gewoon mensen die niet zo van het appen zijn.
pi_194485638
Je kent hem een maand, ik denk dat je even kalm aan moet doen. Over het algemeen kan je niet van iemand die je een maand kent zeggen dat je een relatie hebt, daar loop je misschien te hard van stapel.

Als hij een dag lang niet reageert, dan doet hij dat niet. Als jij daar onzeker van wordt kan je dat heus eens tegen hem zeggen, maar je moet niet denken dat hij zijn gedrag voor jou moet aanpassen. Ik reageer zelf ook vaak pas 's avonds als ik in m'n stoel zit op mensen, dat de halve wereld constant op hun pokkie zit is wmb vreemder gedrag.

En je moet never nooit kijken of iemand 'online' is geweest, en je moet al helemaal niet denken dat je dan het recht hebt iets van andermans telefoongebruik mag vinden.

Persoonlijk denk ik dat je eerst een gezonde verhouding met je telefoon moet krijgen voordat je afhankelijkheid ervan je relaties kapot maakt. De onzekerheid die je whatsapp bij je losmaakt, dat is problematisch. :s)
-nee-
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:15:13 #5
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194485661
Gefeliciteerd chef, je bent verliefd. Snel nu afleiding zoeken voordat je hem wegjaagt met psychotische neigingen.
pi_194485694
Ik heb ook niet altijd zin om terug te DM'en of whatsappen, vaak vergeet het ik ook nog (op mijn werktelefoon na ivm werk). Mensen die mij kennen weten dat ik daar slecht in ben, zonder bijbedoelingen. :P

Als het echt echt dringend is, kan je nog altijd gewoon bellen. Verder zou ik de relatie niet in twijfel trekken om wat er voor jou "gangbaar" zou moeten zijn op WhatsApp, dat bespreek je immers nog altijd face to face.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2020 10:19:10 ]
pi_194485774
Een maand eerder leren kennen en 2 weken later al een relatie :?

Lijkt me uitstekend begin ja
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:38:48 #8
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194485939
Irritant mensen die verwachten dat je altijd binnen zoveel uur MOET reageren en anders vragen of er iets is
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:41:15 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_194485969
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Irritant mensen die verwachten dat je altijd binnen zoveel uur MOET reageren en anders vragen of er iets is
Ik reageer bijna altijd vlot. Maar soms ook niet en soms lees ik iets en vergeet ik het. Shit happens. Als het belangrijk is dan bel je maar. Anders kan het wachten en komt het vanzelf wel.

Aan TS, ik zou me er niet zo druk over maken. Heb vertrouwen en als dit niet voor jou werkt dan moet je verder gaan.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_194485978
Meestal, he. Meestal, wanneer mannen verliefd zijn (en ook vrouwen), dan reageren ze wel heel snel. Al is het om te zeggen dat ze nu even geen tijd hebben omdat.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:43:11 #11
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194485994
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:42 schreef Amee het volgende:
Meestal, he. Meestal, wanneer mannen verliefd zijn (en ook vrouwen), dan reageren ze wel heel snel. Al is het om te zeggen dat ze nu even geen tijd hebben omdat.
Ik heb dat echt totaal niet :@
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194486053
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ik heb dat echt totaal niet :@
Ik wel. En ik merk het ook bij de meeste van de mannen met wie ik chat. Daarom herken ik het ook wanneer er niet die verliefde interesse (meer) is. Zodra een bericht is gelezen en er volgt geen reactie, niet eens een "App je later" of "Ben bezig", dan mag je verder kijken. :)
pi_194486085
Dat hij niet reageert vind ik niet erg in de basis. De heledag online zijn en dan niet even laten weten dat het goed gaat vind ik wel kwalijk. Al helemaal als je de volgende dag had afgesproken langs te komen en ik nu niet weet hoe of wat.
pi_194486097
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik wel. En ik merk het ook bij de meeste van de mannen met wie ik chat. Daarom herken ik het ook wanneer er niet die verliefde interesse (meer) is. Zodra een bericht is gelezen en er volgt geen reactie, niet eens een "App je later" of "Ben bezig", dan mag je verder kijken. :)
Er wordt dus helemaal niks gelezen in mijn geval.
pi_194486103
Lange afstand
Slecht contact
Hij dealt met negatieve gevoelens
Jullie kennen elkaar pas een maand en de helft er van is een relatie.

Rooie vlaggen anyone?
pi_194486127
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:49 schreef Pendule het volgende:
Dat hij niet reageert vind ik niet erg in de basis. De heledag online zijn en dan niet even laten weten dat het goed gaat vind ik wel kwalijk. Al helemaal als je de volgende dag had afgesproken langs te komen en ik nu niet weet hoe of wat.
Zoals ik al zei, hij lijkt niet echt geïnteresseerd.
Als het iemand is op wie ik echt verliefd ben en ermee door zou willen gaan, zou ik hem vragen.
En laten weten hoe je erover denkt. Want het werkt twee kanten. Hij dient dus ook rekening te houden met wat jij ervan vindt.
pi_194486137
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

Er wordt dus helemaal niks gelezen in mijn geval.
Whut? Dat is veel erger! Alarmbellen!! :o
pi_194486156
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:03 schreef Pendule het volgende:
Goedemorgen, dit wil ik even kwijt.

Ik heb een maand geleden iemand leren kennen en nu ongeveer 2 weken een relatie. Ik merkte altijd al dat hij niet snel reageert op whatsapp. Dat was eigenlijk niet een groot probleem aangezien er meestal op een later tijdstip wel werd gereageerd. Nu is het andere koek en reageert meneer soms een hele dag niet. Dit is heel frustrerend aangezien ik dan aan mezelf ga twijfelen of aan scenarios ga denken. Als hij bijvoorbeeld hierheen komt is er al eens voorgekomen dat hij de dag ervoor totaal niet laat weten hoe laat.

Het negeren heb ik al eens aangekaart en het antwoord dat ik daarop kreeg was voor mij redelijk acceptabel. Hij wilde mij niet belasten met negatieve gevoelens die hij op die momenten heeft. Prima denk ik dan, maar toen heb ik ook gezegd: laat op zijn minst dan even weten hoe het met je gaat zodat ik daar dan rekening mee kan houden. Dat heeft hij niet gedaan. Je kan zien dat hij dan gewoon online is geweest. Vanwege de afstand +- 100 km is het whatsapp eigenlijk best belangrijk. Zie ik wat over het hoofd? Doe ik iets verkeerd?
Misschien moet je het vetgedrukte niet meer doen. Maakt jezelf al gauw wat minder gek en rustiger.

Door de weeks niet reageren kan gebeuren. Met een drukke baan vergeten sommigen zo dat ze van iemand een appje hebben ontvangen. Goed, niet iedereen, maar wel best veel mensen. Zelf reageer ik vlot en laat ik altijd wel iets weten wanneer iemand appt. :P

Bedenk ook dat die man misschien is bang geworden van jouw stevige commitment, zo na 2 weken al. Dat kan een reden zijn dat hij dit blijft doen. Misschien moet je het aan het begin van jullie relatie niet zo zwaar tillen en het even aanzien. Het kan beteren.

quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:42 schreef Amee het volgende:
Meestal, he. Meestal, wanneer mannen verliefd zijn (en ook vrouwen), dan reageren ze wel heel snel. Al is het om te zeggen dat ze nu even geen tijd hebben omdat.
^O^ Dit.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:58:37 #19
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486168
Dat geapp vind ik verschrikkelijk persoonlijk, dat probeer ik dan ook tot een minimum te beperken, ook als ik iemand wel heel leuk vind. Heb je hem al een aangesproken hierover? Jullie zijn zo te zien vrij rap begonnen aan een relatie, dan ken je iemand natuurlijk nog niet zo heel goed. Vraag hem eens hoe hij er over denkt.
pi_194486205
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien moet je het vetgedrukte niet meer doen. Maakt jezelf al gauw wat minder gek en rustiger.

Door de weeks niet reageren kan gebeuren. Met een drukke baan vergeten sommigen zo dat ze van iemand een appje hebben ontvangen. Goed, niet iedereen, maar wel best veel mensen. Zelf reageer ik vlot en laat ik altijd wel iets weten wanneer iemand appt. :P

Bedenk ook dat die man misschien is bang geworden van jouw stevige commitment, zo na 2 weken al. Dat kan een reden zijn dat hij dit blijft doen. Misschien moet je het aan het begin van jullie relatie niet zo zwaar tillen en het even aanzien. Het kan beteren.
[..]

^O^ Dit.
Het is nog geen man hoor. Ik ben 19 en hij is 18. 2 jongens. Hij heeft verder geen baan of iets dergelijks. En wat commitment betreft. Hij zei mij zelfs dat die met mij wilt trouwen. Wie is hier nu degene met stevig commitment, hij of ik?
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:01:48 #21
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486222
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:00 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het is nog geen man hoor. Ik ben 19 en hij is 18. 2 jongens. Hij heeft verder geen baan of iets dergelijks. En wat commitment betreft. Hij zei mij zelfs dat die met mij wilt trouwen. Wie is hier nu degene met stevig commitment, hij of ik?
Vind ik niet heel gezond klinken eerlijk gezegd, na een maand dat al zeggen.
Maar wie ben ik.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:03:24 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194486246
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:42 schreef Amee het volgende:
Meestal, he. Meestal, wanneer mannen verliefd zijn (en ook vrouwen), dan reageren ze wel heel snel. Al is het om te zeggen dat ze nu even geen tijd hebben omdat.
Dit dus.
pi_194486263
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:00 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het is nog geen man hoor. Ik ben 19 en hij is 18. 2 jongens. Hij heeft verder geen baan of iets dergelijks. En wat commitment betreft. Hij zei mij zelfs dat die met mij wilt trouwen. Wie is hier nu degene met stevig commitment, hij of ik?
Soms zeggen mensen dingen die ze niet menen. Aan jou is om te bepalen hoe serieus je iets neemt wat zij zeggen. Ik wil niet zeggen dat het zo is, maar het kan zijn dat hij meer "liefjes" achter de hand heeft. Wie weet.

Als hij je appjes blijft vermijden of zelf niet appt, kan je het er maar beter bij laten zitten en je waardevolle tijd aan een beter persoon besteden.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:05:12 #24
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194486268
Volgens mij is de vraag niet waarom hij dat doet maar of jij ermee om kunt gaan. Als jij constant digitale bevestiging wil kun je beter verder kijken
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194486289
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgens mij is de vraag niet waarom hij dat doet maar of jij ermee om kunt gaan. Als jij constant digitale bevestiging wil kun je beter verder kijken
Makkelijk gezegd als je 9/10 alleen digitaal contact hebt.
pi_194486299
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Soms zeggen mensen dingen die ze niet menen. Aan jou is om te bepalen hoe serieus je iets neemt wat zij zeggen. Ik wil niet zeggen dat het zo is, maar het kan zijn dat hij meer "liefjes" achter de hand heeft. Wie weet.

Als hij je appjes blijft vermijden of zelf niet appt, kan je het er maar beter bij laten zitten en je waardevolle tijd aan een beter persoon besteden.
Ik zit er niet zo mee dat hij dat zei. Ik zou zelf alleen pas na 5 jaar over zoiets nadenken.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:07:11 #27
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194486300
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:06 schreef Pendule het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd als je 9/10 alleen digitaal contact hebt.
Dan verder kijken
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194486303
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

Er wordt dus helemaal niks gelezen in mijn geval.
Dan is hij dus ook niet de hele dag online.
"Pools are perfect for holding water"
pi_194486312
Na paar weken al zeggen dat je met iemand wil trouwen. Ja goed, ik snap dat je soms dingen eruit flapt in verliefdheid maar dan klopt het niet echt met zijn app-gedrag. Je zou hem op z'n minst om een verklaring kunnen vragen want jullie zitten nu niet op een lijn.
pi_194486314
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgens mij is de vraag niet waarom hij dat doet maar of jij ermee om kunt gaan. Als jij constant digitale bevestiging wil kun je beter verder kijken
Als ermee omgaan ook betekend dat, als je een afspraak hebt gemaakt en gewoon niet laat weten hoelaat je gaat komen vind ik dat nogal raar.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:08:11 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194486317
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgens mij is de vraag niet waarom hij dat doet maar of jij ermee om kunt gaan. Als jij constant digitale bevestiging wil kun je beter verder kijken
Ik lees het meer als digitaal contact.
pi_194486326
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan is hij dus ook niet de hele dag online.
Volgens laatstgezien minimaal 1x per uur.
pi_194486339
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dan verder kijken
Het kutte ervan is is dat ik verliefd ben.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:11:07 #34
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486367
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:09 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het kutte ervan is is dat ik verliefd ben.
Gaat wel weer over.
pi_194486371
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik lees het meer als digitaal contact.
Ik ook. Een relatie op afstand is toch sowieso vooral digitaal contact wanneer je niet bij elkaar kan zijn? :?
Dus TS is zeker te begrijpen, maar het verliep wel erg snel. Ik denk dat het van de andere kant wellicht niet zo serieus wordt genomen.
pi_194486383
App gewoon niet zoveel en laat hem appen. Als hij niet meer uit zich zelf appt weet je genoeg
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:12:40 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194486395
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ook. Een relatie op afstand is toch sowieso vooral digitaal contact wanneer je niet bij elkaar kan zijn? :?
Dus TS is zeker te begrijpen, maar het verliep wel erg snel. Ik denk dat het van de andere kant wellicht niet zo serieus wordt genomen.
Die indruk krijg ik ook.
pi_194486401
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ook. Een relatie op afstand is toch sowieso vooral digitaal contact wanneer je niet bij elkaar kan zijn? :?
Dus TS is zeker te begrijpen, maar het verliep wel erg snel. Ik denk dat het van de andere kant wellicht niet zo serieus wordt genomen.
Hij reageerde op dezelfde manier. Hij was zelfs sneller als ik. Normaal ben ik redelijk snel en wou ik dit keer de kat uit de boom kijken.
pi_194486404
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:11 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Gaat wel weer over.
Uiteindelijk wel ja.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:14:08 #40
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486421
Heb je hem al eens in het echt gezien?
pi_194486438
Een relatie ontwikkel je. Zolang je dat niet begrijpt, zou ik het woord 'vriend' achterwege laten.
pi_194486443
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ook. Een relatie op afstand is toch sowieso vooral digitaal contact wanneer je niet bij elkaar kan zijn? :?
Dus TS is zeker te begrijpen, maar het verliep wel erg snel. Ik denk dat het van de andere kant wellicht niet zo serieus wordt genomen.
Snelheid zegt niet zoveel. Je kan al verliefd worden bij de eerste berichten. Echt waar :+
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 11:15:23 #43
441859 crew  Lenny77
pi_194486446
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:12 schreef Pendule het volgende:

[..]

Hij reageerde op dezelfde manier. Hij was zelfs sneller als ik. Normaal ben ik redelijk snel en wou ik dit keer de kat uit de boom kijken.
Heb je hem misschien wat lang laten wachten in het begin?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194486454
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:12 schreef Pendule het volgende:

[..]

Hij reageerde op dezelfde manier. Hij was zelfs sneller als ik. Normaal ben ik redelijk snel en wou ik dit keer de kat uit de boom kijken.
Hebben jullie seks gehad of zo? Sommige mensen gaan echt over lijken om te krijgen wat ze willen. Eenmaal gekregen zijn ze niet meer geïnteresseerd en laten ze de boel doodbloeden omdat ze het lef niet hebben om gewoon te zeggen waar het op slaat.

Je hebt ook mensen die constant spanning zoeken of dat ene wat ze een kick geeft. Zodra ze dat niet meer bij één persoon kunnen halen is die persoon niet meer interessant.

Klinkt misschien hard, maar dit soort dingen gebeuren helaas.
pi_194486508
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:14 schreef herverwijderd het volgende:
Heb je hem al eens in het echt gezien?
Zo vaak. Hij is ook al bij mij geweest en we zijn dagjes weggeweest. Was allemaal heel leuk.
pi_194486531
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hebben jullie seks gehad of zo? Sommige mensen gaan echt over lijken om te krijgen wat ze willen. Eenmaal gekregen zijn ze niet meer geïnteresseerd en laten ze de boel doodbloeden omdat ze het lef niet hebben om gewoon te zeggen waar het op slaat.

Je hebt ook mensen die constant spanning zoeken of dat ene wat ze een kick geeft. Zodra ze dat niet meer bij één persoon kunnen halen is die persoon niet meer interessant.

Klinkt misschien hard, maar dit soort dingen gebeuren helaas.
Hij is een beetje awkward. Als je hem aankijkt kijkt die snel weg. Hij heeft allemaal autistische trekjes en dat maakt hem alleen maar leuker. En ja, er is al meerdere keren seks geweest.
pi_194486571
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Pendule het volgende:

[..]

Hij is een beetje awkward. Als je hem aankijkt kijkt die snel weg. Hij heeft allemaal autistische trekjes en dat maakt hem alleen maar leuker. En ja, er is al meerdere keren seks geweest.
Zijn autisme kan een reden zijn dat zijn communicatieve vaardigheden naar jou toe niet zo top zijn. Maar ik weet er niet zoveel van af. Er loopt wel een dame rond hier, die er meer over kan vertellen. Misschien hopt ze dit topic wel in vandaag.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:24:17 #48
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486613
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef Pendule het volgende:

[..]

Zo vaak. Hij is ook al bij mij geweest en we zijn dagjes weggeweest. Was allemaal heel leuk.
Okee, dat is al iets gelukkig. Maar wat zegt hij als je hem hier over aanspreekt? Ik denk dat je moet proberen tot een soort compromis te komen.
pi_194486917
zijn telefoon staat ook weer eens uit omdat meneer weer om 3 uur naar bed ging. Zal je straks merken ‘ik ga het niet redden’
pi_194486935
quote:
81s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:24 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Okee, dat is al iets gelukkig. Maar wat zegt hij als je hem hier over aanspreekt? Ik denk dat je moet proberen tot een soort compromis te komen.
Over het negeren? Dan geeft hij een reden die ik ergens wel snap. Hij wilt mij niet belasten met zijn problemen en wilt dat ik hem alleen positief zie. Ik heb hem toen ook gevraagd dat als hij wat ruimte wilt hij deze kan krijgen. Maar dat was niet nodig volgens hem.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')