Gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:19 schreef Bocaj het volgende:
Hup 10 jaar de bak in en daarna het land uit!
Dit is niet de info die ze van de politie hebben gekregen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:56 schreef Hathor het volgende:
De eerste zin....
De politie heeft bekendgemaakt wie de rellende en vechtende jongeren zijn op het strand in Blankenberge.
Dan is het toch logisch dat dat nieuwsblad die melding maakt aan de hand van de info die ze van de politie hebben gekregen?
Ik vraag niets ik deel iets mede.quote:ik snap niet waarom je naar de bekende weg vraagt.
Voor een lullig vechtpartijtjequote:Op maandag 10 augustus 2020 09:19 schreef Bocaj het volgende:
Hup 10 jaar de bak in en daarna het land uit!
Er is hier meer aan de hand dan een lullig vechtpartijtje. Veel meer. Buiten de fles die op iemand zijn hoofd kapot geslagen is zijn er ook gewonden agenten die de boel willen ontzetten en dat zal ook niet voor niks. Er zijn gewoon groepen die de boel moedwillig terroriseren. En dat tussen gezinnen met kinderen die gewoon een dagje uit zijn. Sommige praten ook echt alles goed. Ook in Nederland is dit aan de gang.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor een lullig vechtpartijtje? Als je iedereen daarvoor uitzet is het land heel snel leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |