wait whatquote:Op zondag 9 augustus 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk weer eens met de vuvuzela op het balkon kunnen staan
Daar is het toch veel te warm voor joh.quote:
Gewoon eventjes maar hoorquote:Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is het toch veel te warm voor joh.
Wel beter te pruimen dan vorige week.
Gewoon WD40 in gejast?quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:52 schreef mschol het volgende:
30km door de duinen gefietst
even naar kennis geweest die had problemen met de printer (en ik had wel oren naar stukje fietsen)
Lekker stukje, nu gesmolten?quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:52 schreef mschol het volgende:
30km door de duinen gefietst
even naar kennis geweest die had problemen met de printer (en ik had wel oren naar stukje fietsen)
gesmolten nog niet, al zou je dat niet zeggen als je mijn rug ziet.. die is drijfnat (mede door de rugzak die ik meehad genomen)quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontbloot haar bovenlichaam en gaat aan het reanimeren.
neeeeeeeheeee afquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je hebt onderkoeling, stil liggen nu, ik ga je redden.
Ik kan me er een goeie voorstelling van maken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gesmolten nog niet, al zou je dat niet zeggen als je mijn rug ziet.. die is drijfnat (mede door de rugzak die ik meehad genomen)
quote:
ja, naja.. een van de disgenoten vanmiddag wilde met alle geweld een angus burger van 400 gram eten. nu kende ik die al. Daar kan ik nu 4 dagen op teren met dit weerquote:
Ja hier gaat het ongeveer met een graad per dag omhoog, zit nu op 29.quote:
Disgenoten...quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, naja.. een van de disgenoten vanmiddag wilde met alle geweld een angus burger van 400 gram eten. nu kende ik die al. Daar kan ik nu 4 dagen op teren met dit weer
heb 't bij een broodje gezond gehouden
Dat is wel een beetje overdreven jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, naja.. een van de disgenoten vanmiddag wilde met alle geweld een angus burger van 400 gram eten. nu kende ik die al. Daar kan ik nu 4 dagen op teren met dit weer
heb 't bij een broodje gezond gehouden
quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Disgenoten...
Lijkt uitstraling wel
Hmm zal de woonkamer eens checken (en meteen plant water geven).quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier gaat het ongeveer met een graad per dag omhoog, zit nu op 29.
ach ik werk dat ook makkelijk weg hoor.. maar met dit weer gewoon niet veel honger.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven ja
Ik zou bijna asiel willen aanvragen.quote:
Bleeghquote:
boven is 't 24 ofzo..quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bleeghgok dat het hier boven ook wel zoiets zal zijn
Ja ik het gene airco.quote:
Bodenseequote:Op zondag 9 augustus 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker verbrand na een middag op de Bodensee dobberen
en je ging nog wel de bergen in om aan de hitte te ontsnappen :pquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker verbrand na een middag op de Bodensee dobberen
Ik heb lekker een doorzonwoning, van 's ochtends vroeg tot 14.00 de zon vol op de voorkant en van 14.00 tot zonsondergang vol op de achterkantquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja er staat bijna geen zon op mijn woonkamer.
Ja gisteren gedaan, vandaag een dagje naar het meer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je ging nog wel de bergen in om aan de hitte te ontsnappen :p
Pff dat is wel stom..quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker een doorzonwoning, van 's ochtends vroeg tot 14.00 de zon vol op de voorkant en van 14.00 tot zonsondergang vol op de achterkant
Ik heb vorig jaar witte houten lamellen opgehangen in de slaapkamer, scheelt toch wel iets qua temperatuur.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar witte houten lamellen opgehangen in de slaapkamer, scheelt toch wel iets qua temperatuur.
Bodensee is awesomequote:Op zondag 9 augustus 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was er grappig genoeg nog niet eerder geweest, maar hartstikke leuk
Ja kloptquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]maar idealer is als je het buiten je glas weet te houden
het gaat weer over, ooit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
Vannacht was ook gewoon een smerige plaknacht, kwam rond een uurtje of 01.00 thuis, was het verdomme nog 27 graden buiten
Ja had er de afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van, maar vanaf vannacht trek ik het opeens heel slechtquote:
Ik kon vannacht ook moeilijk slapen door de warmte.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
Vannacht was ook gewoon een smerige plaknacht, kwam rond een uurtje of 01.00 thuis, was het verdomme nog 27 graden buiten
gewoon twee keer per dag slapenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:23 schreef Amarantha het volgende:
En dan slaap je na een tijdje maar als je dan wakker bent kan je (ik in ieder geval) niet meer verder slapen.
nja het duurt nog wel ff voorlopigquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had er de afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van, maar vanaf vannacht trek ik het opeens heel slecht
Ben er om 04.30 uur uitgekomen om even wat water te drinken, toen was ik nog aan het twijfelen om er maar gelijk uit te komen en buiten een rondje te lopenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon vannacht ook moeilijk slapen door de warmte.
Ik heb van 01.00 uur tot half tien geslapen. Maar ik slaap wel een stuk lichter en heb de meest bizarre dromen als het zo warm isquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:23 schreef Amarantha het volgende:
En dan slaap je na een tijdje maar als je dan wakker bent kan je (ik in ieder geval) niet meer verder slapen.
Oh dat is nog best lang.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van 01.00 uur tot half tien geslapen. Maar ik slaap wel een stuk lichter en heb de meest bizarre dromen als het zo warm is
Ik heb de laatste week ook de meest bizarre dromen die echt nergens op slaanquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van 01.00 uur tot half tien geslapen. Maar ik slaap wel een stuk lichter en heb de meest bizarre dromen als het zo warm is
Nog 4 dagen ellende.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag klapt het om. Eindelijk.
[ afbeelding ]
Eerst zou het woensdag al omslaan, nu is het donderdag. Ik moet het eerst nog zien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag klapt het om. Eindelijk.
[ afbeelding ]
Oeh leuk! Bodanrück is dat, tussen Radolfzell en Konstanz. Kun je zwemmen naar Reichenauquote:
Gewoon tot aan de kerst 35 gradenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst zou het woensdag al omslaan, nu is het donderdag. Ik moet het eerst nog zien.
Ik vind ze wel interessantquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste week ook de meest bizarre dromen die echt nergens op slaan
verder dan 2-3 dagen vooruit is toch koffiedik kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst zou het woensdag al omslaan, nu is het donderdag. Ik moet het eerst nog zien.
Jij kent het duidelijk beter dan ikquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh leuk! Bodanrück is dat, tussen Radolfzell en Konstanz. Kun je zwemmen naar Reichenau
quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal approves this message.
Ik vind sommige wel interessant. Had van de week in een nacht 3 of 4 keer dat ik wakker werd omdat ik droomde dat ik van mijn fiets vielquote:
25 graden klinkt nu haast als een heerlijk aangenaam koel temperatuurtjequote:
Ja ik ben er met mijn ouders in 1989, 1990 en 1992 geweest en zelf in 2006, 2007, 2010, 2012 en 2017. Maar meestal gebaseerd in Konstanz of Kreuzlingen. Bodenseequote:
@bitterbal, zie je ditquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gaat zijn messen slijpen, dat hoofd is schijnbaar gewild
Neither does Budaquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Kwiwi does not
Oh ik wilde Buda quoten, er gaat iets mis![]()
Dat valgevoel als je slaapt vind ik altijd vreselijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind sommige wel interessant. Had van de week in een nacht 3 of 4 keer dat ik wakker werd omdat ik droomde dat ik van mijn fiets viel
die kant en klaar maaltijden zijn niet voor grote eters neequote:Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een op zich lekkere pingpingmaaltijd met een soort babi pangang. Maar het was niet al teveel
Ik heb trek in ijs. Gelukkig is de supermarkt dichtquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die kant en klaar maaltijden zijn niet voor grote eters nee
Ik heb zin in junkfood en de frituur is nog openquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb trek in ijs. Gelukkig is de supermarkt dicht
hier ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin in junkfood en de frituur is nog open
ik las het jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
die man die uit het water is is gehaald is overleden
Geen idee. Ik weet niet hoeveel "zoietsen" er vergelijkbaar zijn. Ik lees dat er tientallen mensen gered moesten worden en er toch eentje overleden is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij overleef je dat vrijwel nooit zoiets
ja zo lang onder water blijven. Amsterdam ook iemand overleden nadat er gisteren een feestje was ergens op het water. vandaag gevondenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet hoeveel "zoietsen" er vergelijkbaar zijn. Ik lees dat er tientallen mensen gered moesten worden en er toch eentje overleden is.
het was om 1 uur nog geen code roodquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Erg sneu maaaar ik vind het ook wel tikje dom om net code rood het water in te gaan.
code rood is het pas daarna gewordenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Erg sneu maaaar ik vind het ook wel tikje dom om met code rood het water in te gaan.
Dan heb ik niks gezegd. Las iets met code rood.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was om 1 uur nog geen code rood
Duidelijk, wist ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
code rood is het pas daarna geworden
als je die vlaggen niet ziet zou je ook nooit verwachten dat het gevaarlijk is. nauwelijks wind., lage golfen.quote:
Volgens mij als je er niet op let zie je ze ook gewoon niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
overigens heb ik nergens die vlaggen zien staan.
dat denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij als je er niet op let zie je ze ook gewoon niet.
Nee maar dat is met stoplichten ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij als je er niet op let zie je ze ook gewoon niet.
Was in Groenland ook ja. Daar vroor het gewoon 15-20 graden. Als je daar te water raakt gaat ook niemand moeite doen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maak 'mijn' mensen altijd een beetje bang voor de zee.
Als ze er in flikkeren is de kans dat ze levend gered worden 0. Je maakt nog enigszins kans als je direct opgemerkt wordt.
Goed is wel iets anders wanneer je onder weg bent natuurlijk dan wanneer je gaat zwemmen vanaf een strand, maar toch.
überhaupt, ook al is het water perfect 37 graden. je ziet zo iemand gewoon niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was in Groenland ook ja. Daar vroor het gewoon 15-20 graden. Als je daar te water raakt gaat ook niemand moeite doen.
Eh klopt maar die lijken toch iets meer ingeburgerd dan dat vlaggensysteem.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat is met stoplichten ook
ja van 20 meter hoog van een varend schip dan zie je al snel niks iddquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
überhaupt, ook al is het water perfect 37 graden. je ziet zo iemand gewoon niet.
je moet ze zien vallen wil je een kans op een redding kunnen maken.
Misschien tijd voor een strandbewijs dan. Dat je niet bepaalde parkeerplaatsen of wegen op mag als je geen strandbewijs hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh klopt maar die lijken toch iets meer ingeburgerd dan dat vlaggensysteem.
lager ook niet hoor want dan kan je geen afstand afneuzen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van 20 meter hoog van een varend schip dan zie je al snel niks idd
Meer voorlichting over dat het gebruikt wordt. Bij strandopgangen leaflets uitdelen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een strandbewijs dan. Dat je niet bepaalde parkeerplaatsen of wegen op mag als je geen strandbewijs hebt.
Personnel life boats? Persoonlijk levens brevet? wat?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lager ook niet hoor want dan kan je geen afstand afneuzen.
Wij zijn om die reden bezig met de invoering van PLB's.. Maar goed, centen kwestie dit dat.
morgen honderdduizend kilo oud papier in de duinenquote:
personal locator beaconquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Personnel life boats? Persoonlijk levens brevet? wat?
naast die billendoekjesquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen honderdduizend kilo oud papier in de duinen
Ja waarom ook niet. Was opgehangen, binnen wordt het ook wel droog voor morgen. Tabeequote:
* Ali en Rachid vinden dit leuk*quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
Voordeur staat open, lekker aan het doorwaaien
kan hem vanaf hier in de gaten houden.. als er wat verkeerds binnen komt hebben ze iets in hun nekquote:
Denk het wel.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
Zwemmer omgekomen aan Zuid-Hollandse kust. Is het diegene over wie Bal het vanmiddag had? Geen tijd om alles terug te lezen sorry.
Jepsquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
Zwemmer omgekomen aan Zuid-Hollandse kust. Is het diegene over wie Bal het vanmiddag had? Geen tijd om alles terug te lezen sorry.
De enige cola die ik drinkquote:
Maak jij weer mee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps
de foto is overigens niet van de overleden zwemmen
Doe hier wel alsof ik een moordlustige koppensneller ben maar dit gaat mij niet in het badpak zittenquote:
Ik drink ongeveer 2 blikjes per maand, dat is denk ik niet te vaakquote:
Jeetje. M'n pa las het net voor dus ik moest meteen aan je denken. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen aangezien je de persoon (waarschijnlijk?) niet kende maar het wel allemaal hebt zien gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps
de foto is overigens niet van de overleden zwemmen
jawelquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink ongeveer 2 blikjes per maand, dat is denk ik niet te vaak
Jij tikt 3 kuub cola op een dag weg dus jij mag niks zeggen.quote:
Dankjequote:Op zondag 9 augustus 2020 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje. M'n pa las het net voor dus ik moest meteen aan je denken. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen aangezien je de persoon (waarschijnlijk?) niet kende maar het wel allemaal hebt zien gebeuren. Sterkte, denk ik
.
Reanimatie gezien?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe hier wel alsof ik een moordlustige koppensneller ben maar dit gaat mij niet in het badpak zitten
quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij tikt 3 kuub cola op een dag weg dus jij mag niks zeggen.
bal heeft geen waterkraan boven de spoelbak, maar een post mix installatie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij tikt 3 kuub cola op een dag weg dus jij mag niks zeggen.
ja alles. ben weg gegaan terwijl ze nog bezig waren met reanimeren. ze hebben echt hun best gedaanquote:
Die kookt d'r groente ook gewoon in de cola en de koffie wordt er ook mee gezet en ze doucht er onderquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal heeft geen waterkraan boven de spoelbak, maar een post mix installatie.
Flink geweld is dat hčquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alles. ben weg gegaan terwijl ze nog bezig waren met reanimeren. ze hebben echt hun best gedaan
O, heb je het gezien?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankjekomty wel goed
Vind het erger voor die mensen die met die persoon daar waren en dat allemaal hebben moeten meemaken
Ja inderdaad. Lekker naar het strand en ineens is papa/mama/opa/oma/kindje/neefje/whatever er niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankjekomty wel goed
Vind het erger voor die mensen die met die persoon daar waren en dat allemaal hebben moeten meemaken
mja denk niet dat het goed is voor de ribben. ... Maar ja was wel al duidelijk dat die het niet had overleefdquote:
He joh, wat een rotervaringquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond er vlakbij toen ze hem uit het water viste
Ja dat valt niet op als een van de hoofdjes koppie onder gaat ineens.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk niet dat het goed is voor de ribben. ... Maar ja was wel al duidelijk dat die het niet had overleefd
vind het nog steeds absurd dat wij daargwoon staan, niets in de gaten hebben en dan enkele meters verder iemand gewoon verdrinkt
Oh he bah 😔quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond er vlakbij toen ze hem uit het water viste
Ik zag in februari in Boedapest hoe iemand op straat werd gereanimeerd. Daar ben ik ook even flink van de kaart van geweest.quote:
Ik heb twee keer een oude dame gereanimeerd en eenmaal ben ik zelf gereanimeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag in februari in Boedapest hoe iemand op straat werd gereanimeerd. Daar ben ik ook even flink van de kaart van geweest.
Zelf?quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een oude dame gereanimeerd en eenmaal ben ik zelf gereanimeerd.
Ik heb vroeger ook al iemand vanaf de pier steeds kopje onder zien gaan. die is er ook uit gehaald. Weet niet of die persoon het heeft overleefdquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat valt niet op als een van de hoofdjes koppie onder gaat ineens.
Mwah als het ietsje kouder is oke maar dit is een beetje te gek.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook al iemand vanaf de pier steeds kopje onder zien gaan. die is er ook uit gehaald. Weet niet of die persoon het heeft overleefd
Ik heb eens iemand het zwembad in zien duiken. Alleen had hij even over het hoofd gezien dat het bad leeg was. Dat zag er ook niet fraai uitquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook al iemand vanaf de pier steeds kopje onder zien gaan. die is er ook uit gehaald. Weet niet of die persoon het heeft overleefd
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand het zwembad in zien duiken. Alleen had hij even over het hooft gezien dat het bad leeg was. Dat zag er ook niet fraai uit
Die hebben ze van de bodem geschraapt en in een ambulance gestopt. Bijna al z’n botten gebroken.quote:
Auwquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben ze van de bodem geschraapt en in een ambulance gestopt. Bijna al z’n botten gebroken.
Nou ja korte versie, ik liep na een drukke werkweek op vrijdagavond in de supermarkt snel wat te eten te zoeken want hoop sociale afspraken nog die avond en ineens voel ik alles wegdraaien, even later schrik ik wakker op de vloer van de supermarkt met enorme pijn op mijn borst en mijn shirt aan flarden zegt een ambulance arts over me heengebogen, blijf maar liggen want je bent net gereanimeerd.quote:
jezusquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben ze van de bodem geschraapt en in een ambulance gestopt. Bijna al z’n botten gebroken.
O ja, dat heb je wel verteldquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja korte versie, ik liep na een drukke werkweek op vrijdagavond in de supermarkt snel wat te eten te zoeken want hoop sociale afspraken nog die avond en ineens voel ik alles wegdraaien, even later schrik ik wakker op de vloer van de supermarkt met enorme pijn op mijn borst en mijn shirt aan flarden zegt een ambulance arts over me heengebogen, blijf maar liggen want je bent net gereanimeerd.
Ja voorheen en nadien nergens last van, zo gezond als een welpje, freak accident gooi ik het maar op.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat heb je wel verteldSorry. Wat een geluk dat je er zo goed af gekomen bent
Ik ben doodsbang dat zoiets me overkomtquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voorheen en nadien nergens last van, zo gezond als een welpje, freak accident gooi ik het maar op.
Het voelde supervredig, dat was een mooie pijnloze dood geweest, wel erg jong maar goed daar had ik zelf niets van geweten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang dat zoiets me overkomt
Geen angst dat het nog eens gebeurt? Heb je je leefstijl omgegooid?quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voelde supervredig, dat was een mooie pijnloze dood geweest, wel erg jong maar goed daar had ik zelf niets van geweten.
En omdat je toch nog terug komt, bizar hoe snel ze werken, gillende sirenes, acht artsen rond je bed, van scan naar scan en overal steken ze wel wat in je lichaam ondertussen en langzaam ga je zelf meedenken met ze.
Twee keer nee, op een of andere manier ben ik voor de duivel niet bang te krijgen,quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen angst dat het nog eens gebeurt? Heb je je leefstijl omgegooid?
Ik weet niet of ik het zo gemakkelijk af zou kunnen schudden. Maar jij bent meer een glas is halfvol typequote:Op zondag 9 augustus 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee keer nee, op een of andere manier ben ik voor de duivel niet bang te krijgen,
Ik ben wel een paar weken expres rechts gaan rijden zodat ik de vangrail in kon sturen als er iets zou gebeuren ivm andere mensen en ook een paar weken een soort bewustwordingsgevoel gehad als ik in de supermarkt liep, misschien wel angst maar dan een lichte vorm ervan.
Ooooh en ik ben het personeel een bloemetje wezen brengen (voor de overlast zeg maar) en die reageerden compleet overstuur, van shock tot me stevig vastpakken, dat kwam wel binnen.
Jeetjequote:Op zondag 9 augustus 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja korte versie, ik liep na een drukke werkweek op vrijdagavond in de supermarkt snel wat te eten te zoeken want hoop sociale afspraken nog die avond en ineens voel ik alles wegdraaien, even later schrik ik wakker op de vloer van de supermarkt met enorme pijn op mijn borst en mijn shirt aan flarden zegt een ambulance arts over me heengebogen, blijf maar liggen want je bent net gereanimeerd.
Ik leef(de) zo al, tenminste de meeste dagen dan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JeetjeBen je daarna ook anders gaan leven eigenlijk? Meer zo van 'het kan op elk moment over zijn dus ik moet niet wachten met bepaalde dingen doen'? Of misschien leefde je zo sowieso al
En weet je Kwiwi, ze hebben destijds niets kunnen vinden en ik ben echt helemaal binnenstebuiten gekeerd, ik zou een dief van mijn eigen leven zijn als ik in angst zou leven,quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JeetjeBen je daarna ook anders gaan leven eigenlijk? Meer zo van 'het kan op elk moment over zijn dus ik moet niet wachten met bepaalde dingen doen'? Of misschien leefde je zo sowieso al
Nee voelde me ook een beetje naar door die trauma helikopter (heb ik sinds mijn broer verongelukte, had toen filmpjes gezien met ook zo'n helikopter) en door je verhaal. Toen het ook nog rode vlag werd ben ik vrij snel daarna gegaan. Bedoelde het overigens echt goed hoor, het aanbod naar je toe te komen. Was niet om er een meet uit te persen ofzo maar merkte dat je overstuur was en kon ik me zo goed voorstellen.quote:
Heb het toch ook niey opgevat als een meet onder dwang:p. Maar lief van je!quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee voelde me ook een beetje naar door die trauma helikopter (heb ik sinds mijn broer verongelukte, had toen filmpjes gezien met ook zo'n helikopter) en door je verhaal. Toen het ook nog rode vlag werd ben ik vrij snel daarna gegaan. Bedoelde het overigens echt goed hoor, het aanbod naar je toe te komen. Was niet om er een meet uit te persen ofzo maar merkte dat je overstuur was en kon ik me zo goed voorstellen.
Ben deze week dinsdag ook vrij, hopelijk dan nog een poging met een wat minder heftige zee. Mensen luisterden ook echt niet naar de reddingsbrigade, zij mensen eruit sturen, waren ze weer 50 meter verderop allemaal mensen er weer in. Op den duur gaven ze het maar op geloof ik.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het toch ook niey opgevat als een meet onder dwang:p. Maar lief van je!
Ja had ik eigenlijk nooit maar nu trek ik het heel slecht zulke dingen zien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
maar zo'n trauma heli voelt altijd slecht ja. Maar heb k ook met ambulance sirenes
Ja als je het linked naar bepaalde gebeurtenissenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja had ik eigenlijk nooit maar nu trek ik het heel slecht zulke dingen zien.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weet je Kwiwi, ze hebben destijds niets kunnen vinden en ik ben echt helemaal binnenstebuiten gekeerd, ik zou een dief van mijn eigen leven zijn als ik in angst zou leven,
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me ging eens slapen en werd niet meer wakker. Op z'n 33e.
hoge of lage?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind mijn duralexglazen fijn en stevig en zo. Maar ze drinken wel wat raar
De hogequote:Op zondag 9 augustus 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoge of lage?
ik heb de ikea variant
Matig. Gisteren was echt horror (al hielp de kater totaal nietquote:
(Y)quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hoge
Ze hebben een beetje een kelk-vorm en dat drinkt raar. Ik voel me net zo’n slobberende hond
Sowieso is fietsen heerlijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nu heb ik het écht warm. Maar stuk fietsen voelde wel echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |