Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.
Zo werkt het:
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.
Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?
Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!
Je hebt een wachttijd van een paar dagen voordat je je team krijgt.. Het is echt heel cool en vooral héél zwaar verslavend.. Als jullie vragen hebben beantwoord ik die graag
Voor veel informatie hier nog 2 links naar topics die hierover gaan op GoT:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/637324 - Deel 1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/693260 - Deel 2
Ik hoop ook hier op veel positieve reacties.. (ik heb niks met de site te maken dus geen spam oid.. )
wist trouwens niet of dit nou in G&C of in sport moest..
als je eerst nou eens verder kijkt dan je neus lang is..
quote:Dus als coach MAG je geld overmaken maar t hoeft niet..... moeilijke keuze
Op zondag 19 januari 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:
supporter worden is vrijwillig en waarom zou het in mijn belang zijn om te spammen
quote:Ja nu hoop ik wel dat ie dicht gaat, wat een achterlijke opmerking weer zeg... ga jij s lekker terug naar je GoT-hol
Op zondag 19 januari 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:
als je eerst nou eens verder kijkt dan je neus lang is..
quote:pff niet zo onvriendelijk het is toch zo.. meteen op voorhand alweer negatieve reacties terwijl er nog niet eens naar gekeken is..
Op zondag 19 januari 2003 19:43 schreef Marvin het volgende:[..]
Ja nu hoop ik wel dat ie dicht gaat, wat een achterlijke opmerking weer zeg... ga jij s lekker terug naar je GoT-hol
Maar genoeg offtopic, geef het een kans als het je wat lijkt want het is echt gaaf.
Hattrick is gewoon een supercool spel
duizenden mensen doen hieraan mee en het is echt lachen om te doen.
Van elke wedstrijd die je speelt krijg je bijvoorbeeld zo'n verslagje. (en je moet uiteraard een uitgebreide speelwijze/opstelling maken voor elke wedstrijd) en je kan oefenwedstrijden tegen mekaar spelen enzv enzv
verslagje van een wedstrijd:
Datum: 2003-02-12 17.30
MatchID: 5018342
Stadion: Hoogeveen Arena
Publiek: 620
De 620 fans op Hoogeveen Arena werden getrakteerd op een lekker zonnetje. Hoogeveen begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kamerling - Pietersma, Barlagen, de Graaf - van Leuken, al-Khallali, Bouwmeister, Debets, Boom - Van Aken, van Dijk.
dutchboys koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Laituri - Grondman, Hetterschijt, de Koning, Boom - Aarden, Oostrom, Hofstede, Grooten - Claessens, Advocaat.
Hoogeveen-speler Edward van Dijk gaf na 5 minuten, het thuisteam een 1 - 0 voorsprong na een aanval over de rechterkant. Hoogeveen scoorde 2 - 0 toen Edward van Dijk over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. In de 12e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Edward van Dijk doorbrak en de 3 - 0 voor Hoogeveen inschoot. Dit derde doelpunt betekende een hattrick voor Edward van Dijk. Hoogeveen leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Een cornerbal zorgde voor veel paniek in het strafschopgebied, maar dutchboys-speler Gerard Hofstede kon uiteindelijk de bal erin prikken: 3-1. Remco van Leuken van de thuisploeg draaide heel knap een vrije trap in de buitenste hoek, waardoor Hoogeveen aan de leiding kwam met 4 - 1. dutchboys moest in de 41 minuut de wedstrijd met een man minder uitspelen omdat Gerard Hofstede rood kreeg na het begaan van een nare overtreding. dutchboys vochten door en, in the 41e minuut, kon Toine Advocaat antwoorden met 4 - 2 na een paar uitstekende bewegingen op de rechterkant, afgemaakt met een hele slimme stift. Hoogeveen had duidelijk problemen met het positiespel. 4 - 2 was de ruststand Hoogeveen,die een balbezit had van 58 procent, domineerde de wedstrijd.
Hoogeveen -trainer heeft duidelijk de tactieken nog even doorgenomen tijdens de rust, het positiespel ziet er echt veel beter uit na de rust. Remco van Leuken scoorde een vrije trap vanaf maar liefst 30 meter in de 46e minuut. 5 - 2 voor het thuisteam. De manier van spelen veranderde, omdat Hoogeveen zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Het was totaal geen goede dag voor Toine Advocaat. Zijn altijd energie eisende manier van spelen kwamen niet tot hun recht met dit warme weer. In de 50e minuut zette Hoogeveen zichzelf op een 6 - 2 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Edward van Dijk, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. Na 50 minuten zette Nico Van Aken Hoogeveen op een 7 - 2 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. In de 53 wedstrijdsminuut,viel Hoogeveen´s Edward van Dijk dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Edward van Dijk een gele kaart voor een schwalbe. De bezoekers kregen de mogelijkheid om de achterstand wat dragelijker te maken in de 55 minuut. Door een defensieve blunder kwam Merlijn Claessens helemaal vrij en kon hij op doel schieten, zijn schot was echter waardeloos en een makkelijke prooi voor de keeper. Hoogeveen lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Hoogeveen op een 8 - 2 voorsprong kwam. Joost Debets maakte geen fouten. Hoogeveen had duidelijk problemen met het positiespel. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door dutchboys, met een indrukwekkende 51 procent balbezit.
Hoogeveen´s beste speler was Jean-Paul Barlagen. Maarten Bouwmeister had daarentegen een slechte dag. dutchboys´s beste speler was Bobbie Grooten. Daar staat tegenover dat, Claus Oostrom echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 8 - 2.
Dit was een oefenwedstrijd tussen mij en iemand anders.
(mijn team heet trouwens Small Cox mocht iemand me hier ooit voor een friendly willen uitdagen )
quote:je kan beter je id-nr hier neergooien anders kan niemand je vinden
Op zondag 2 maart 2003 21:47 schreef Anakim het volgende:
hmmz mss een keer een FOK! competitie organiseren ofzow?(mijn team heet trouwens Small Cox mocht iemand me hier ooit voor een friendly willen uitdagen
)
Ik heb voorlopig geregeld met iemand uit Litouwen om elke week een friendly te doen (om de week uit/thuis). Dat schijnt erg goed te zijn voor de ervaring van je mannen en die vliegtickets kosten maar 6000.
quote:Dan blijf je toch weg uit het topic? SIM_PEL
Op woensdag 26 februari 2003 20:58 schreef chello_rules_heftig het volgende:Waarom moeten ze in godsnaam mijn huisadres weten
![]()
![]()
hier meld ik me dus mooi niet voor aan
Ja mzzl~!
Ik verdoe m'n tijd wel met iets leukers
dus als je durft
720 zijn er op de wachtlijst en vandaag staat er : Er zijn gister 300 mensen uit jouw divisie bij een club gkomen en er staan nu wel nog 600 wachtenden op de lijst......Ben ik dan nu nummer 600 of wat houd dat getal in?
quote:staat die niet heel hoog?
Op donderdag 6 maart 2003 16:09 schreef drollenvanger het volgende:
ik ben trouwens gebruikersnaam = TikkieTerugdus als je durft
komt me bekent voor die naam. Speel je in eredivisie ofzo?
Voor diegene waar ze cheaten......sommige spelers worden later veel waard en dat kan je ook zien (iemand van 17 die bijvoorbeeld scoren al op redelijk heeft.
Maar als je denkt dat hij cheat moet je het gewoon even doorgeven! wordt hij er zo uitgegooid (doen ze ook met dubbele accounts
quote:er staan er nu 600 op de wachtlijst zag ik net.
Op donderdag 6 maart 2003 16:40 schreef GameR het volgende:
Hmmmm er staat op die wachtlijst eerst stond er: (gister)720 zijn er op de wachtlijst en vandaag staat er : Er zijn gister 300 mensen uit jouw divisie bij een club gkomen en er staan nu wel nog 600 wachtenden op de lijst......Ben ik dan nu nummer 600 of wat houd dat getal in?
Nog 2 weken en dan is deze competitie weer afgelopen. Dan zullen ze weer veel nieuwe teams toelaten denk ik (misschien ook nieuwe divisie ofzo)
1819 fans kwamen naar Hoogeveen Arena op deze bewolkte dag. Hoogeveen koos voor een strategische 4-5-1 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kamerling - de Jong, Bouwmeister, van den Bosch, de Graaf - Pietersma, al-Khallali, van Leuken, Debets, Boom - van Dijk.
Ezinja begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Forsblom - Svanner, Fedotovs, Sörensson - Schnakenberg, Maciejewski, Reihtsprehers, Makuhin, Bounine - Drupass, Zamolodchikov.
Na een mooie beweging in het midden van Maarten Bouwmeister in de 7 minuut kwam hij voor de keeper te staan. Het resulterende schot ging echter net naast Ezinja's Stefan Svanner kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Edward van Dijk, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Hoogeveen had duidelijk problemen met het positiespel. 41 minuten zijn er gespeeld en Joost Debets moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Twan Raven neemt zijn positie in. Ezinja kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Gerrit Kamerling kon het schot van Eduards Drupass redden en stompte de bal tot corner. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 0. Hoogeveen had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.
Tijdens de rust nam Hoogeveen´s trainer de taktieken nog mar eens door met de spelers. In de 65e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong, na een fout aan de rechterkant van de verdediging van de bezoekers. Doelpuntenmaker was Remco van Leuken voor Hoogeveen. Na verscheidene overduidelijke shirttrek incidenten, kreeg Hoogeveen´s Remco Pietersma een gele kaart. Met 73 minuten gespeeld kwam Remco van Leuken in scoringspositie en had hij moeten scoren voor Hoogeveen, maar de bal raakte een polletje en veranderde daardoor van richting Alexei Zamolodchikov maakte in the 82e minuut een snelle aanval van de linker kant van het veld af, door de bal langs de keeper in het goal te prikken: 1 - 1. Haakim al-Khallali kreeg na en domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 88 minuut en kon een tegenstander bijna scoren. De 89e minuut zorgde voor een 2 - 1 voorsprong voor de thuisploeg, toen Kevin Bonne schoot de bal goed in na een pass van rechts. Hoogeveen's Lennart de Jong scoorde 3 - 1 door de bal heel subtiel over de keeper heen te lobben vanaf aanzienlijke afstand. De keeper pakte de bal hoofdschuddend uit het net. Kevin Bonne had in de 90e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Erik Forsblom hield de bezoekers in de wedstrijd. Hoogeveen had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.
Hoogeveen´s beste speler was Maarten Bouwmeister. Nathan van den Bosch speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van Ezinja was ongetwijfeld Hugo Sörensson. Nikolajs Reihtsprehers speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 3 - 1.
toch gewonnen, maar matig spel
----
modje misschien kan dit toch beter naar voetbal. Zal misschien meer mensen trekken dan
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 06-03-2003 17:13]
quote:Er is ook nog een andere Tikkie Terug, maar die zijn wel iets beter
Op donderdag 6 maart 2003 16:46 schreef PLAE@ het volgende:[..]
staat die niet heel hoog?
komt me bekent voor die naam. Speel je in eredivisie ofzo?
Trouwens:
Then there is the rising star in the Hattrick sky: Nederland. The league has been growing at stunning speed for many months now and we see no sign of it slowing down. Normally we'd be reluctant to expand a league at this level two seasons in a row, but it is clear that Nederland really needs it. So, there will be an expansion of Nederland from 11,000 to 19,000 teams.
quote:Laat dat nou toevallig net mijn team zijn
Op zondag 9 maart 2003 20:42 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Er is ook nog een andere Tikkie Terug, maar die zijn wel iets beter
(II)
quote:for real ?
Op maandag 10 maart 2003 12:36 schreef Wouter het volgende:[..]
Laat dat nou toevallig net mijn team zijn
Ik geloof je maar omdat je een icoon van de beste film ooit hebt
maareh.. volgende week een friendly ?
sta 2e in mijn poule
net de eerste competitie wedstrijd verloren
team is bosdorp (145889)
doe 2 verdedigers het middenveld laten ondersteunen.
Toen eht verslag begon stond er:
De supertalentjes (ik:D) beginnen met een onbegrijpelijke 2-6-2 opstelling:p
Zijn die 2 verdedigers naar de midden gegaan!
daarom heb ik 6-0 verloren haha!
quote:Ik zit nog in de cup!!
Op dinsdag 11 maart 2003 13:10 schreef drollenvanger het volgende:[..]
for real ?
Ik geloof je maar omdat je een icoon van de beste film ooit hebt
maareh.. volgende week een friendly ?
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 15:59 schreef drollenvanger het volgende:
hoezo is dit spam?Hattrick is gewoon een supercool spel
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:07 schreef Solinski het volgende:
guttegut, allemaal Ve en VIe klassers hier, stelletje prutsers!!eredivisie! that's the magic word!
Ohhh Mijn team GFC MVB !
Gaat nog niet zo vloeiend als @ GoT, maar goed..
Hoelang trainen jullie op een onderdeel..?
Hoeveel ¤¤¤ hebben jullie...?
Hoevaak, en voor hoeveel kopen jullie spelers..?
enz..
Heb alleen zondag een belangrijke derby (ik sta 2e tegen de nr 1) verloren
Was ook wel logisch want ik had drie blessures
quote:Proficiat. Hattrick Assistant Manager.
Sta 2e in mijn poul, en ben redelijk verslaafd. alleen vin ik het zo'n kut werk om steeds weer al mijn spelers te bekijken en dan een opstelling maken.
quote:Concentreer je op één bepaalde training en zorg dat je daar veel jeugd hebt rondlopen (die trainen tot 2x zo goed). Je kan veel beter enkele superspelers hebben, daar dan een paar van verkopen en de rest van je team versterken, dan afwisselend te trainen, en een hoop matige spelers krijgen.
Hoelang trainen jullie op een onderdeel..?
quote:Nu komt er bij mij geen nieuwe speler onder ¤ 250 000 meer in. MAar dit is dan ook (al) mijn 3de seizoen.
Hoevaak, en voor hoeveel kopen jullie spelers..?
Ik heb van de week al mijn goede spelers verkocht, en heb nu ¤700.000 (ik stond -220.000)
Deze 7 ton ga ik uitgeven om en zo goed mogelijk team te krijgen voor volgens seizoen zodat ik dan promoveer.
Dit is mijn 1e seizoen btw..
quote:Niet elke link die op het forum gegeven wordt is spam hoor
Op zondag 19 januari 2003 19:23 schreef mandatory het volgende:
Het is gewoon ordinaire spam.
nederland is een van de snelst groeiende landen in het spel, met op dit moment bijna 16000 actieve spelers!!
ik zit op dit moment te wachten op men friendly in USA, die om 0100 uur begint ik ben trouwens SubSpace (21408), in IV.64
code:Bovenaan, al heb ik mijn laatste friendly verloren met 4-0 omdat ik een nieuwe tactic en spelers uitprobeerde. Snel promoveren en verbeteren is het doelDivisies:VII.477 (25765) Land: Nederland
Level: 7 van de 7Team Gespeeld Goals Punten
1. 1st Atrimar FC 8 14 - 3 172. happy'sgangbang 8 15 - 5 17
3. FC Karaman 8 18 - 8 16
4. Grec Attack 8 11 - 12 15
5. Laatzemaarlullen 8 10 - 9 14
6. Bankruptcy Boys 8 5 - 13 7
7. Gruut United 8 8 - 21 3
8. Black Mount United 8 5 - 15 2
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
http://www.mybestteam.tk/
M'n team heet SchopJeRot, als je me wil uitdagen, be my guest.
Agamemnon begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Huits - Alting Bles, Vonken, Kentgens, Arets - Spiekeman, Renders, Peukens, Kessen - Maessen, van de Hoek.
Agamemnon kwam op voorsprong in de 3e minuut van de wedstrijd, het werd 0 - 1 na een paar prachtige acties door het midden. Emmel van de Hoek was de doelpuntenmaker. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor Agamemnon: 0 - 2. Remco Renders komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 14e minuut. Hierna verlaagde Agamemnon het tempo, zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging. Na een mooie pass uit het achterveld, kwam Emmel van de Hoek helemaal vrij in het strafschopgebied in de 22 minuut. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie schoot hij huizenhoog over. De scheidsrechter toonde Agamemnon's Herman Kessen de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Na 27 minuten liep North´s Ludo Tijssen een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken. Jorren Vonken leek wel in de lucht te zweven, toen hij heel netjes de 0-3 inkopte. De vorige corner van Agamemnon was genomen door Emmel van de Hoek. Emmel van de Hoek was, na 39 minuten bijna in staat om de voorsprong uit te breiden met een goedgeplaatste kopbal a la Bep Bakhuis, maar keeper Bastiaan Oude Nijeweme kon nog net redden. De ruststand is 0 - 3. Agamemnon had het meeste balbezit, namelijk 79 procent.
Agamemnon kwam dichtbij om de voorsprong uit te breiden toen Wiebe Kentgens een hard schot vanaf de rechterkant kon afvuren op de keeper. De hoek van het schot was echter te groot waardoor het zijnet werd geraakt. In de 60e minuut ontving Agamemnon's Jorren Vonken een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. De North speler die van het veld af strompelt is Rowan Schiphorst. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. Na 81 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Emmel van de Hoek, die Agamemnon's voorsprong uitbreidde naar 0 - 4. In de 83e minuut werd Norths Ludo Tijssen van het veld gedragen op een stretcher, terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn. Berend de Zwaan is de invaller. Agamemnon, dat een balbezit had van 89 procent, domineerde de wedstrijd.
De echte sterspeler van North was ongetwijfeld Marnix Davids. Jon Gommers speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. Agamemnon´s beste speler was Gijs Arets. Emmel van de Hoek speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 0 - 4.
me allereerste wedstrijd (ben SC Agamemnon)
quote:Site is idd. handig
Op vrijdag 6 juni 2003 19:26 schreef BooZe het volgende:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
De wedstrijd is bezig, 22 minuten van de tweede helft zijn gespeeld.
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 10464 naar Courvoisier Arena vandaag. Veel supporters uit Amsterdam kwamen vandaag naar deze spannende derby kijken. Courvoisier begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Bult - Jarvoll, Palermo, Jonasson - Hassert, Fyhrer, Revnik, Elbers, Thyskär - Klinkhamer, Dassen.
Somaliland koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Ramli - Benjamin, Poldervaart, Klinkhamer, Heijnen - Verdoorn, Boellaard, Vermaat, Dikmans - Boekema, Coulen.
Een paar prachtige acties aan de linkerkant van het veld resulteerden in een goal in de 1e minuut, gescoord door Bas Elbers voor Courvoisier, zodat ze met 1 - 0 voor komen te staan. Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen, werd gevolgd door een schot van net buiten het 16-meter gebied in de 5e minuut. De bal ging recht op de kruising af en had een doelpunt moeten betekenen voor Courvoisier, maar Ibrahim Ramli maakte een spectaculaire redding. Denis Revnik vergrootte Courvoisier's voorsprong tot 2 - 0 door een kopbal in het doel te doen belanden na een voorzet van rechts. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Courvoisier op een 3 - 0 voorsprong kwam. Denis Revnik maakte geen fouten. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Courvoisier op een 4 - 0 voorsprong kwam. Denis Revnik maakte geen fouten. En toen had Denis Revnik drie keer gescoord - een hattrick! Beide teams gingen de rust in met een stand van 4 - 0. Courvoisier, dat een balbezit had van 82 procent, domineerde de wedstrijd.
Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Courvoisier: 5 - 0. Doelpuntenmaker was Denis Revnik.
Mijn aanvallende mid-mid maakt er dus 4 van de 5, na 22 min spelen in de tweede helft
**Edit**
Courvoisier scoorde 6 - 0 toen Denis Revnik over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Hierna verlaagde Courvoisier het tempo, zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging.
5 van de 6 dus
Degradatie begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Adriolo - Dorren, Erven, Kouwenberg, Kreuger - Sirks-Wilking, van Hees, Gunneweg, de Bruin - Arkesteijn, Janssen.
ommense was dichtbij om zichzelf op voorsprong te zetten in de 17e minuut toen Harold Gaasenbeek doorkwam, maar door een gebrek aan concentratie maaide hij over de bal heen. Een van de vele goede ballen van Joris Sirks-Wilking aan de buitenkant werd uitstekend aangenomen door Jürgen de Bruin, die daarna prachtig kon scoren voor Degradatie: 0 - 1. Bram de Jong scoorde de gelijkmaker voor ommense met een droge knal uit de vrije trap, 1 - 1.
quote:Gewoon niets meer doen, geen spelers meer opstellen.
Op zondag 29 juni 2003 21:59 schreef mr.Referee het volgende:
hoe meld ik me er weer voor af?
Dan wint je tegenstander 0-5, kortom, gewoon laten gaan, of mailen naar 1 van de nederlandse moderators
code:Nog 1 wedstrijd:Divisies:VI.451 (17926) Land: Nederland
Level: 6 van de 7Team Gespeeld Goals Punten
1. steel_pulse 13 77 - 14 36
2. eerazor 13 41 - 15 31
3. Courvoisier 13 65 - 18 30
4. alstar 13 39 - 33 22
5. realivan 13 36 - 48 13
6. Kartalgücü 13 20 - 45 13
7. VBC InCon 13 15 - 61 6
8. FC Somaliland 13 5 - 64 3
Nr 1 vs. Nr2
Nr 4 vs. Nr3
Misschien word ik nog tweede, laatst wedstrijd tegen FC Somaliland met 9-0 gewonnen!
code:Het is een beetje scheef gegaanSpeler Team Goals
1. Bernard Madden steel_pulse 24
2. Edo Dassen Courvoisier 16
3. Oliver Weteling steel_pulse 16
4. Denis Revnik Courvoisier 12
5. Valentijn te Lintelo eerazor 10
6. Sander Klinkhamer Courvoisier 9
7. Ewoud Yeom realivan 8
8. Freddie van Zon realivan 6
9. Per Fyhrer Courvoisier 6
10. Patrik Thyskär Courvoisier 5
Team Gespeeld Goals Punten
1. ufc combi 13 57 - 13 36
2. Tikkie Terug F.C. 13 44 - 6 34
3. Cluppie Van Mij 13 33 - 25 22
4. FC Stanton 13 16 - 22 19
5. FC Diekanjehalen 13 18 - 38 13
6. nickwave angels 13 16 - 29 11
7. Fc Cassiedaman 13 12 - 24 10
8. FC MoTip Dupli 13 12 - 51 7
week 14
2003-07-06 20:00:00 FC Stanton - Fc Cassiedaman Nog niet gespeeld
FC MoTip Dupli - FC Diekanjehalen Nog niet gespeeld
nickwave angels - Cluppie Van Mij Nog niet gespeeld
ufc combi - Tikkie Terug F.C. Nog niet gespeeld
Land: Nederland
Level: 7 van de 7
1. Arie Team 14 61 - 11 39
2. AFC Ajax95_1 14 36 - 23 27
3. SC Agamemnon 14 27 - 21 26
4. North Side 14 28 - 28 24
5. Blommers 14 34 - 25 21
6. weirdo 14 26 - 27 17
7. Bricktop United 14 14 - 47 8
8. F.C. BLISS 14 7 - 51 3
Ik sta pas 5 wedstrijden aan het roer:
Het team is ongeslagen voor 5 duels
Ik train nu algemeen maar volgens iemand anders in dit topic kun je je het beste focussen op één aspect...maar welke dan?
BTW Ben net 1 dag bezig, teamnaam Paralympic Tricycle Team, VI.39 ,id 143310. Uitdagers zijn welkom
Nu heb ik ooit ergens gelezen dat er ook een progje is waarmee je in een tegelijk alle tranfers uit alle landen kan bekijken, weet iemand waar ik die kan vinden??
Teamnaam: Sexy Knieen
Is het geen idee een Fok! federation te starten?
quote:100% Algemeen, is het beste
Op donderdag 10 juli 2003 11:36 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe zit dat precies met trainen? Kun je per speler geen training opstellen? Welk percentage is trouwens aan te raden? Heb 'm nu op 90.Ik train nu algemeen maar volgens iemand anders in dit topic kun je je het beste focussen op één aspect...maar welke dan?
BTW Ben net 1 dag bezig, teamnaam Paralympic Tricycle Team, VI.39 ,id 143310. Uitdagers zijn welkom
quote:ben ik het niet mee eens. Ten eerste kan 100%, maar dan zou ik wel zeker een stuk of 5 fysio's in dienst nemen, omdat je kans op blessures met 100% groter is. als je pas begint kun je het beste conditie gaan trainen. Daarna kun je verder gaan kijken waar je op wilt gaan trainen...
Op zondag 20 juli 2003 09:39 schreef AjaxAmsterdam het volgende:[..]
100% Algemeen, is het beste
kijk anders eens op http://www.databased.at/hattrick/ voor informatie over trainign e.d.
is het net als Fifa spelen of is het net als Championship Manager 4 echt management en f en toe een schot laten zien ( als ze scoren ) in 2D ?
quote:aha bedankt
Op maandag 21 juli 2003 18:41 schreef TearSong het volgende:
tis text based dus veel schoten zul je niet zien. het lijkt een beetje op ultmate soccer manager enzo geloof ik. Je begint met een team spelers en wat geld en kan dan aangeven wat je wilt trainen, hoe hard je wilt trainen etc. Dan kun je nog een hele zooi lui inhuren (spokespersons, dokters, keepertrainers etc) en dan ga je spelen tegen andere mensen bij jou in de serie. Elke zondag 1 wedstrijd en op woensdag kun je ook vriendschappelijke wedstrijden spelen. Je kunt veel geld steken in een jeugdopleiding en daar ook spelers vandaan halen, en slechte spelers kun je verkopen of ontslaan. Je kunt je arena uitbreiden en nog veel meer...
quote:ik denk niet dat ik me team dan al heb anders wil ik wel
Op dinsdag 22 juli 2003 09:31 schreef TearSong het volgende:
Als er iemand overigens niet meedoet aan de cup (zoals ik, zit in de 7e):
ik heb voor a.s. woensdag nog een friendly nodig, uit of thuis maakt niet uit zolang ik maar kan spelenDus een challenge is welkom! Teamnaam: sexy knieen, # heb ik even niet bij de hand.
(z onder training )
Zeker beter, volgende tegenstander kan ik ook hebben maar die gozer heeft een fanclub ,. hij heeft betaald.... Toch kan ik m hebben.
Maar ja, 5-1, weer met groots gemak
Met mn tweede team ook met 3-0 gewonnen, ook een ronde verder
Gaat lekker
quote:mij best
Op dinsdag 29 juli 2003 12:55 schreef drollenvanger het volgende:
nog iemand zin in een friendly morgen tegen Tikkie Terug F.C.?
Hoe vaak moet je inloggen, dus hoe snel zijn de veranderingen te zien
quote:Keurig derde na twee speelronden, vorig jaar tweede en dus promotie ... ben te weinig online geweest om beter te doen, en heb al helemaal geen zin in de brakke transfermarkt ... zucht.
1. Cuijk United F.C. 2 7 - 2 6
2. Fresh Kickers 2 5 - 0 6
3. 1st Atrimar FC 2 4 - 2 3
4. FC Soe City 2 5 - 4 3
5. The ultimate unexpe 2 2 - 2 3
6. Neo's revange 2 2 - 4 3
7. gielovic 2 3 - 7 0
8. feyenoord_the_best1
rotspelletje
quote:hehe ik sta 5de na 2 wedstrijden
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:15 schreef Atrimar het volgende:[..]
Keurig derde na twee speelronden, vorig jaar tweede en dus promotie ... ben te weinig online geweest om beter te doen, en heb al helemaal geen zin in de brakke transfermarkt ... zucht.
rotspelletje
1 x 3-2 gewonnen
2de x 1-2 verloren
Heb inmiddels 2 spelers gekocht, stadion uitgebreid, wat extra personeel ingehuurd en ben supporter geworden.
Gister weer met 6-1 gewonnen, heb er echter wel 2 blessures aan over gehouden en 1 rode kaart. Nu moet ik het volgende week tegen nr. twee doen zonder 4 van mijn basisspelers hoop maar dat het gaat lukken.
Op zich wel een gaaf spel dat Hattrick
Wie van jullie is ook "Supporter"?
Hebben jullie ook HAM en Manager?
quote:Zit in m'n eerste seizoen. Ben meteen maar supporter geworden. Gebruik het Duitse programma Hattrick Organizer, bijna hetzelfde geloof ik. Voor HAM moet je toch registratie geld betalen? Heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.
Op zondag 17 augustus 2003 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Zit inmiddels in mijn 6e competitieduel.
3 vorig seizoen, 3 van dit seizoen... 4 gewonnen, 2 verloren.
4 friendlies gespeeld, 2 gewonnen, 2 verloren...Op zich wel een gaaf spel dat Hattrick
Wie van jullie is ook "Supporter"?Hebben jullie ook HAM en Manager?
id 143310
Kut man...met 2-1 verloren van 1 of ander team waarbij de manager nog nooit heeft ingelogd..
zou verboden moeten worden...
quote:Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
Op zondag 17 augustus 2003 22:21 schreef Frutsel het volgende:
HAM kost 5 euro, eenmalig...wat is nou 5 euro...Kut man...met 2-1 verloren van 1 of ander team waarbij de manager nog nooit heeft ingelogd..
zou verboden moeten worden...
quote:mm.. en daar hebben de makers van HAM vast veel profijt van :|
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Schurk het volgende:[..]
Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
quote:kost dat ?
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:21 schreef Deepncity het volgende:
onlinesoccermanager.com is nederlands!
quote:www.hattrick.org is ook nederlands!!!!!!
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:21 schreef Deepncity het volgende:
onlinesoccermanager.com is nederlands!
quote:En waarom heb ik dat progje dan nog niet??? Je bedoeld dat je zonder te kopen HAM kunt aanschaffen met alle zelfde mogelijkheden? Dus geen trialversie meer?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Schurk het volgende:[..]
Er is ook een progje waarmee je de registratie code van HAM kan krijgen. Je voert er gewoon je team ID in en dan krijg je de registratie code
Paralympic Tricycle Team (143310)
edit: Kun je bij jullie trouwens nog hrf files downloaden? Bij mij al een dikke week niet meer
Leuk die nieuwe supporter versie trouwens!
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 30-08-2003 13:55]
quote:Er zijn problemen met de HRF generator bij Hattrick.Org. Er is ook al een melding op de website. Ik had dezelfde problemen en je moet je settings wijzigen van je programma's.
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:14 schreef Lortnoc het volgende:Kun je bij jullie trouwens nog hrf files downloaden? Bij mij al een dikke week niet meer
Kijk hier: http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/index.htm
of hier http://www.stefan-pettersson.nu/hm/
daar moet je je probleem kunnen oplossen. Tis mij ook gelukt.
Heb 29 doelpunten!
Nul tegendoelpunten!
Heb de 1e 2e en 6e plaats bij de topscoorders lijst!
En sta natuurlijk 1e!
quote:als je mij je team id geeft dan regel ik de registratiecode voor je
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:30 schreef Frutsel het volgende:[..]
En waarom heb ik dat progje dan nog niet??? Je bedoeld dat je zonder te kopen HAM kunt aanschaffen met alle zelfde mogelijkheden? Dus geen trialversie meer?
Mijn team is 1337s United en ik sta momenteel #1 in IV.62.
Voor degene die supporter zijn die zijn welkom (ook als fokker ) om zich aan te melden bij de GoT-federatie, zit ook al een ruim aantal fokkers bij aangesloten...
Elk seizoen wordt er tevens een GoT-cup door onszelf georganiseerd wanneer iedereen in de officiele cup is uitgeschakeld. Mocht je volgend seizoen deel willen nemen hieraan (hiervoor is supporter zijn niet vereist) kijk dan eventjes op http://www32.brinkster.com/hattrickusers (nieuwe site + url is nog in ontwikkeling)
Veel succes vanavond allemaal
quote:neem de uitdaging maar aan van Roaming Regulators dan
Op zondag 14 september 2003 12:15 schreef D-BaZz het volgende:
Ik speel ook hattrick. Het is een leuk spel dat blijft boeien mede door de ontwikkelingen in het spel zelf.
Zoek trouwens ook nog iemand om een friendly tegen te spelen volgende week:
FC Haantjedevoorste (144563)
quote:Sorry, vlak nadat ik deze post plaatste kreeg ik al een andere friendly aangeboden, die ik al heb geaccepteerd
Op zondag 14 september 2003 12:35 schreef Frutsel het volgende:[..]
neem de uitdaging maar aan van Roaming Regulators dan
Ik sta trouwens open voor uitdagingen. DFVA (212221)
quote:Leuke YP
Op zondag 14 september 2003 16:37 schreef Fulton het volgende:
Zo hé, ik laat even een keeper uit de jeugd komen. Meteen 150.000 euro waard. Op 2 na duurste speler.Ik sta trouwens open voor uitdagingen. DFVA (212221)
quote:Niet slecht... En net 1-5 gewonnen dus nog steeds koploper in mijn divisie (IV.62)
Jordi Raap (16162770)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 134 000 Euro
Loon: 1 220 Euro/week
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:goed plan...ik had hetzelfde probleem vorige week
Op zondag 14 september 2003 13:30 schreef D-BaZz het volgende:[..]
Sorry, vlak nadat ik deze post plaatste kreeg ik al een andere friendly aangeboden, die ik al heb geaccepteerd
. Die week daarop dan een friendly regelen?
Alvast bedankt! ^O^:)
quote:Gepromoveerd zonder te promoveren dus.
Op zaterdag 1 november 2003 14:21 schreef drollenvanger het volgende:
VIII erbij
quote:8e divisie..
Op zondag 2 november 2003 09:56 schreef Flaccid het volgende:
Hoeso VIII?
quote:ter versterking van mn middenveld..
Kari Rantala
512 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leiderConditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
quote:Mag ik hem hebben?
Op vrijdag 7 november 2003 14:09 schreef devv05 het volgende:
Nieuw spelertje gekocht
[..]ter versterking van mn middenveld..
quote:jammer dat zijn passen waardeloos is..
Op vrijdag 7 november 2003 14:09 schreef devv05 het volgende:
Nieuw spelertje gekocht
[..]ter versterking van mn middenveld..
quote:een goed krijg je niet voor 50k, redelijk waarschijnlijk wel gewoon ff zoeken
Op zaterdag 8 november 2003 08:32 schreef Flaccid het volgende:
Wie heeft er een keeper met goed of redelijk bij keepen voor 50000?
Kijken of verder kunnen in de cup
quote:Helaas, ik zag dat je uitgeschakeld was..
Op woensdag 12 november 2003 17:52 schreef drollenvanger het volgende:
Beide teams gingen de rust in met een stand van 1 - 0. Tikkie had het meeste balbezit, namelijk 62 procent.Kijken of verder kunnen in de cup
ben inmiddels uit de sterke III.7 gedegradeerd naar IV.6
en daar gaat het weer zen gangetje, 3 wedstrijden gePICt, TS is paradise on earth en alles wordt gewonnen
Op dit moment na 2 wedstrijden 2e in viii.99
Aanstaande zondag de topper thuis tegen de nummer 1
quote:he Joes
Op dinsdag 25 november 2003 10:47 schreef Joesoef het volgende:
Jaja, ook Joesoef heeft z'n team
[afbeelding]Rabbit sports (360292)Op dit moment na 2 wedstrijden 2e in viii.99
quote:ook 8e divisie dus. Heb je maar even uitgenodigd voor een oefenduel.
Op dinsdag 25 november 2003 10:47 schreef Joesoef het volgende:
Jaja, ook Joesoef heeft z'n team
[afbeelding]Rabbit sports (360292)Op dit moment na 2 wedstrijden 2e in viii.99
HARDTRANCE
Geplande sluitingen komende 24 uur:
Maandag 14:00 voor 360 minuten.
quote:Inmiddels al eentje gevonden? Anders kan ik wel ff kijken of ik een redelijke kan laten promoveren...
Op zaterdag 8 november 2003 13:45 schreef drollenvanger het volgende:[..]
een goed krijg je niet voor 50k, redelijk waarschijnlijk wel gewoon ff zoeken
quote:een redelijk keeper hoeft niet zoveel te kosten hoor,ik heb er 2 (1 uit jeugd) en ik heb er 1 van gekocht voor 40000.ik speel in divisie acht,was een goede investering,hij houd meer tegen dan de keeper die ik had
Op zaterdag 8 november 2003 08:32 schreef Flaccid het volgende:
Wie heeft er een keeper met goed of redelijk bij keepen voor 50000?
quote:pic tegende makkeliijke teams ( teamspirit knalt daarvan omhoog)
Op zondag 21 december 2003 22:45 schreef Fulton het volgende:
Is d'r hier iemand die het ooit ver geschopt heeft.
Ik sta d'r weer een beetje slecht voor. Promoveren wordt moeilijk, ik maak verlies als ik niet thuis speel, jeugdopleiding werpt nog geen vruchten af.
Iemand nog goeie tips om m'n team wat beter te laten spelen?
quote:eerste menu, My Hattrick, Configuration en dan staat het aan de rechterkant
Op zondag 4 januari 2004 19:14 schreef speert.flies het volgende:
ik kan niet erg ontdekken waar ik mijn wachtwoord kan wijzigen,,
Wat ik trouwens vreemd vind,,
Zit nu in de 19e minuut en na 15 min kreeg ik een verslagje,,
Daar zat deze zin in,,
Na 9 minuten liep spletterpikkies´s Klaas-Jan Slotboom een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken.
Zit toch pas in de 19e minuut?!
[Dit bericht is gewijzigd door speert.flies op 04-01-2004 20:50]
quote:De wedstrijd is al 19 minuten bezig en in de 9e minuut is er iemand licht gebleseerd geraakt, en de blessure is niet zo ernstig dat de speler er meteen vanaf moet...
Op zondag 4 januari 2004 20:33 schreef speert.flies het volgende:
jammer dat de wedstrijdverslagen niet a la cm zijn,,Wat ik trouwens vreemd vind,,
Zit nu in de 19e minuut en na 15 min kreeg ik een verslagje,,
Daar zat deze zin in,,
Na 9 minuten liep spletterpikkies´s Klaas-Jan Slotboom een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken.Zit toch pas in de 19e minuut?!
Sta nu 1-2 voor tegen de nummer 3 en ben zelf 4
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 04-01-2004 20:59]
net kwam dit stukje commentaar, vond het wel grappig
"Jay Dwars ging gras happen na een ernstige overtreding, maar hij kon verder spelen na een medische behandeling langs de lijn."
Tis mijn eerste wedstrijd en dan begin je zo..
1. Elimination 7 45 - 9 21
2. fc van gister 7 32 - 12 18
3. laco 7 28 - 15 12
4. Merah-Putih 7 32 - 21 12
5. V.V.teamie 7 15 - 23 6
6. sv. Bredevoort 7 8 - 34 5
7. klepstars 7 6 - 18 4
8. spletterpikkies 7 5 - 39 4
Begin je en dan sta je meteen al kansloos laatste,,,
Ben nu wel aan et winnen van gene voor me,, maar toch,,
Win evengoed wel,, maar toch
Slecht 23% balbezit en toch 3-2 winnen,, effectief
[Dit bericht is gewijzigd door speert.flies op 07-01-2004 19:24]
gefeliciteerd man
ik heb elke wedstrijd enorm veel balbezit, maar ik kom maar niet tot scoren. Ik moet toch een oplossing zien te vinden. Ik heb dit keer een nieuwe opstelling geprobeerd, maar het mocht niet baten.
iig goed gespeeld.
veel succes, en misschien binnekort nog maar een wedstrijdje
[Dit bericht is gewijzigd door AliaS_ op 08-01-2004 01:07]
quote:Mijn hele team is nog geen 1,3 miljoen waard..
Op donderdag 8 januari 2004 12:04 schreef devv05 het volgende:
Meteen even een formidabel keepertje gekocht voor 1.3 miljoen, was wel aan vervanging toe..
quote:OSM is
Op zondag 4 januari 2004 22:05 schreef Chen het volgende:
www.onlinesoccermanager.com is er ook zo een
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 08-01-2004 18:26]
quote:Mijn teamwaarde ligt rond de 8 miljoen nu..
Op donderdag 8 januari 2004 14:53 schreef speert.flies het volgende:[..]
Mijn hele team is nog geen 1,3 miljoen waard..
[Dit bericht is gewijzigd door _Fonz op 08-01-2004 20:03]
quote:Jaja, ik weet t.. tegen jou kan ik niet op
Op donderdag 8 januari 2004 19:57 schreef _Fonz het volgende:
de mijne 19 ofzo >> HARDTRANCE
quote:Uiteraard. Maar die zijn dan ook al wat langer bezig. Op SD is niemand langer dan 3 seizoenen bezig en toch staat de hoogst genoteerde al op kampioenschapsplaats in divisie V. In zijn derde seizoen!
Op vrijdag 9 januari 2004 10:29 schreef devv05 het volgende:
Dan heb ik liever het topic op GoT met de GoT-federatie, die is veel groter en ervarener..
quote:FC Mordavia
Op vrijdag 9 januari 2004 18:09 schreef pekel het volgende:
Iemand zin in een oefenpartijtje volgende week? Meld dan ff hier je team..
Een jonge frisse selectie van de beste bagger-spelers op het Westelijk Halfrond
quote:Ik stond nummer 1 in de vierde divisie in mijn 3e seizoen
Op vrijdag 9 januari 2004 18:45 schreef Trachemys het volgende:[..]
Uiteraard. Maar die zijn dan ook al wat langer bezig. Op SD is niemand langer dan 3 seizoenen bezig en toch staat de hoogst genoteerde al op kampioenschapsplaats in divisie V. In zijn derde seizoen!
Heb een redelijk zware reeks nu. 3 weken geleden tegen de nummer 3, 2 weken geleden tegen de nummer 1, afgelopen week tegen de nummer 1 en zondag weer tegen de nummer 3
Ik zit in VIII.508. Mijn team heet Laar 88.
Ik heb vandaag een vleugelspeler gekocht want die ontbreekt het toch echt in mijn selectie. Ik moet er eigenlijk nog een aanschaffen.
-edit-
en zojuist dus nummer 2 aangeschaft
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 10-01-2004 15:24]
- Edit - Woei, een 0-8 overwinning met een hattrick voor mijn centrale verdediger
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 11-01-2004 23:05]
quote:Wel lekker een 8-0 overwinning voor je eerste wedstrijd.
Op zondag 11 januari 2004 20:59 schreef Leshy het volgende:
Mijn eerste Hattrick-wedstrijd gaat met een paar minuten beginnen- Edit - Woei, een 0-8 overwinning met een hattrick voor mijn centrale verdediger
Ik ga hopenlijk promoveren naar de 5e klasse.
Als ik over 2 weken win van de nummer 2 ben ik kampioen.
Hattrick is echt een verslavend spel
maar moet je tijdens de westrijden aanwezig zijn? Of dat is van te voren in te stellen?
quote:Nee hoeft niet.. vantevoren opstelling maken... je kunt tijdens de wedstrijd wel het live verslag volgen maar ook achteraf bekijken..
Op woensdag 14 januari 2004 16:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Pas maar op TimmyAsd komt eraan, moet alleen nog ff team krijgen etc...maar moet je tijdens de westrijden aanwezig zijn? Of dat is van te voren in te stellen?
quote:kzal me ff melden hier als ik een team heb. sta sinds gisterochtend op wachten zeg maar
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef devv05 het volgende:[..]
Nee hoeft niet.. vantevoren opstelling maken... je kunt tijdens de wedstrijd wel het live verslag volgen maar ook achteraf bekijken..
quote:Dat hielp wel, jah
Op woensdag 14 januari 2004 15:37 schreef Starfiber het volgende:
Je tegenstander had ook maar 9 man opgesteld dus dan is de kans vrij groot dat je wint
quote:Ik zit in VII, hopelijk door naar VI
Hopen dat je kampioen gaat worden ben je tenminste meteen die gare VIII uit.
Jij ook veel succes
quote:Vind et lullig,, had ook in VII willen beginnen. Maar neej hoor, ik begin op een kansloze laatste plaats in VIII. Maar volgend seizoen hoop ik toch ff te promoveren,,
Op woensdag 14 januari 2004 16:55 schreef Leshy het volgende:
Ik zit in VII, hopelijk door naar VIJij ook veel succes
DaBOON's eleven (144805)
VI. 226
Heb in het begin wel een paar stomme fouten gemaakt maar nu heb ik m'n team wel aardig op de rails.
Al verwacht ik wel veel tegenslag in de 5e klasse
Mijn team: "isane ones" in divisie VII.452
Heb inmiddels alle mogelijke tactiek, sites en adviezen gelezen en ga er nu hard tegenaan. 2 vrienden van me zijn al een paar weken bezig maar die begonnen in de divisie VIII dus ik heb geluk.
Ik sta nu wel 7e dus ik moet er voor zorgen dat ik nog dit seizoen een plekje stijgen. Het lijkt me onwijs gaaf en kan niet wachten tot ik zondag me eerste pot kan spelen.
Wordt lastig met allemaal waardeloze spelers maarja.. komt vazelf!
Ik heb team nr 212695 , en sta 2e in div. VII 900
Ik heb ook een hoop te koop staan.. misschien staat er iets voor jullie tussen ?
quote:Sorry komende woensdag staat al een pot gepland...
Op vrijdag 16 januari 2004 19:19 schreef Et-Cetera het volgende:
Iemand zin in een friendly komende woensdag?Ik heb team nr 212695 , en sta 2e in div. VII 900
Ik heb ook een hoop te koop staan.. misschien staat er iets voor jullie tussen ?
team: insane ones
nick: psychonikeo
En me 1e keeper moest geblesseer van het veld na een ongelukkige botsing... in het doelgebied van de tegenstander!!! dat geloof je toch niet?
hoop dat de nummer 6 in me competitie punten laat liggen want ik sta 7e en dat betekend degradatie.. moest voor deze wedstrijd nog 3 punten goedmaken.. maar 8 februari krijg ik de nummer 6 thuis.. dan is het alles of nix
Nou jah, volgende week beter.
quote:Weet niet voor een keeper je normaal hebt maar een matige keeper is niet zo heel duur.
Op zondag 18 januari 2004 21:58 schreef nicomart het volgende:
Sjonge jonge.. heb me team nu sinds vrijdag, maar ik hoopte op een gelijkspel tegen de nummer 3. Sta nu in de rust met 4-0 achter!!En me 1e keeper moest geblesseer van het veld na een ongelukkige botsing... in het doelgebied van de tegenstander!!! dat geloof je toch niet?
hoop dat de nummer 6 in me competitie punten laat liggen want ik sta 7e en dat betekend degradatie.. moest voor deze wedstrijd nog 3 punten goedmaken.. maar 8 februari krijg ik de nummer 6 thuis.. dan is het alles of nix
Succes
quote:Gelukkig had ik er al aan gedacht om een reservekeeper te kopen. En die heeft nog aardig gepresteerd, maar kon niet voorkomen dat ik met
Op maandag 19 januari 2004 09:53 schreef Starfiber het volgende:[..]
Weet niet voor een keeper je normaal hebt maar een matige keeper is niet zo heel duur.
Voor een paar duizend euro kun je er wel eentje kopen die je dan als reserve keeper kunt gebruiken.
Wel klote dat ie er in de eerste wedstrijd al uit vliegtvliegende keep
![]()
Succes
Het is best een leuk spel
Kijk ik na afloop even bij de resultaten van onze divisie. Zie ik dat die knakker er vanaf de 85ste minuut er 6 (!!!!) weet in te knallen en alsnog met 6-2 wint.
Maar goed, de nummer 1 en 2 moeten nog tegen elkaar spelen en ik moet nog tegen de nummer 3 dus ik ga nog wel wat winnen en de rest gaat nog wel wat punten verliezen. Ik moet iig 2e worden om te promoveren.
quote:zo das zeker baluh!!
Op maandag 19 januari 2004 16:11 schreef Vision het volgende:
tis echt niet te geloven. Gisteren zou ik de 3e plek in de divisie terug kunnen veroveren, want ik stond 3 punten achter de nummer 3, en hij stond in de 80ste minuut met 0-2 achter. (Ik stond met 1-6 voor).Kijk ik na afloop even bij de resultaten van onze divisie. Zie ik dat die knakker er vanaf de 85ste minuut er 6 (!!!!) weet in te knallen en alsnog met 6-2 wint.
Maar goed, de nummer 1 en 2 moeten nog tegen elkaar spelen en ik moet nog tegen de nummer 3 dus ik ga nog wel wat winnen en de rest gaat nog wel wat punten verliezen. Ik moet iig 2e worden om te promoveren.
succes trouwens verder
quote:ik ben dit seizoen pas begonnen en speel dus in de laagste divisie. Heb 't hele seizoen 2e gestaan. Van de nummer 1 verloren en van huidige nummer 2 ook (maar de uitwedstrijden tegen beide gewonnen). Nummer 3 heb ik al een keer dik verslagen en daar moet ik nu zondag weer tegen. M.a.w. ik sta volgende week weer 3e. Dan is 't wachten tot de nummer 1 en 2 tegen elkaar moeten. De nummer 1 heeft nog niks verlorend dus die gaat ook wel van nummer 2 winnen, en dan sta ik op doelsaldo 2e. (Mits ik alles blijf winnen).
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef nicomart het volgende:
zo das zeker baluh!!![]()
Welke divisie speel je? en hoe lang speel je al?succes trouwens verder
quote:succes ermee.. ik had geluk dat ik meteen kon beginnen in de 7e divisie maar dus wel op de 7e plek.
Op maandag 19 januari 2004 17:06 schreef Vision het volgende:[..]
ik ben dit seizoen pas begonnen en speel dus in de laagste divisie. Heb 't hele seizoen 2e gestaan. Van de nummer 1 verloren en van huidige nummer 2 ook (maar de uitwedstrijden tegen beide gewonnen). Nummer 3 heb ik al een keer dik verslagen en daar moet ik nu zondag weer tegen. M.a.w. ik sta volgende week weer 3e. Dan is 't wachten tot de nummer 1 en 2 tegen elkaar moeten. De nummer 1 heeft nog niks verlorend dus die gaat ook wel van nummer 2 winnen, en dan sta ik op doelsaldo 2e. (Mits ik alles blijf winnen).
Ik zit nu ook met een vraagstukkie. Ik wil me dus handhaven in de 7e maar dan moet ik dus een plekkie opschuiven en ik heb dik verloren van de nummer 3, het was echt dramatisch gesteld met me team. Geen enkele kans en me middenveld werd overlopen. Nu staat er een speler te koop die mijn middenveld veel goed zou doen. Alleen is het nogal een grote uitgave. staat nu een prijs van 90.000
dit zijn zijn specificaties:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Zou ik zo'n uitgave al zo vroeg in mijn carriere moeten doen? Ik bedoel ik wil me handhaven in de 7e maar ik wil niet me nu al in de problemen brengen.. wat vinden jullie?
quote:Probleem met deze speler is dat hij op meerdere plaatsen inzetbaar is. Hij zal als middenvelder en als aanvaller kunnen, en bovendien ook nog eens op de vleugel. Dit drijft zijn prijs omhoog. Je kunt beter iets specifieks zoeken, en dan nog gewoon boven de 28. Deze leidt je dan niet meer op, zal binnen een paar seizoenen aftakelen, maar is daardoor gewoon een stuk goedkoper, en dus beter te doen voor jou...
Op dinsdag 20 januari 2004 11:04 schreef nicomart het volgende:[..]
succes ermee.. ik had geluk dat ik meteen kon beginnen in de 7e divisie maar dus wel op de 7e plek.
Ik zit nu ook met een vraagstukkie. Ik wil me dus handhaven in de 7e maar dan moet ik dus een plekkie opschuiven en ik heb dik verloren van de nummer 3, het was echt dramatisch gesteld met me team. Geen enkele kans en me middenveld werd overlopen. Nu staat er een speler te koop die mijn middenveld veel goed zou doen. Alleen is het nogal een grote uitgave. staat nu een prijs van 90.000
dit zijn zijn specificaties:
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matigZou ik zo'n uitgave al zo vroeg in mijn carriere moeten doen? Ik bedoel ik wil me handhaven in de 7e maar ik wil niet me nu al in de problemen brengen.. wat vinden jullie?
edit : MZ-site ligt blijkbaar net ff plat :s
quote:hmm.. ja goed advies.. alleen heb ik m inmiddels al gekocht
Op dinsdag 20 januari 2004 11:19 schreef WasQ het volgende:[..]
Probleem met deze speler is dat hij op meerdere plaatsen inzetbaar is. Hij zal als middenvelder en als aanvaller kunnen, en bovendien ook nog eens op de vleugel. Dit drijft zijn prijs omhoog. Je kunt beter iets specifieks zoeken, en dan nog gewoon boven de 28. Deze leidt je dan niet meer op, zal binnen een paar seizoenen aftakelen, maar is daardoor gewoon een stuk goedkoper, en dus beter te doen voor jou...
Het word nu even behelpen want hij heeft me uiteindelijk 123.000 euro gekost. Maar ik moet m dus in ieder geval gaan opleiden nu en er uiteindelijk voor zorgen dattie me veel meer gaat opleveren.
@ Tha_rasmsush..
Hardemannen.. gave naam
quote:Positiespel is het belangrijkste, en als je hem meteen wilt inzetten moet de conditie ook niet slecht zijn. Passen neem ik ook altijd mee, maar matig of zwak is ook wel voldoende waarschijnlijk (en goedkoper uiteraard)...
Op dinsdag 20 januari 2004 12:59 schreef nicomart het volgende:
Als ik dus een speciefieke goede middenvelder wil kopen.. moet ik dan gaan voor redelijk positiespel of voor redelijk passen? In princiepe is dat allebei toch noodzakelijk voor een goede middenvelder?
quote:ik zal eens ff kijken wat ik kan vinden
Op dinsdag 20 januari 2004 14:58 schreef WasQ het volgende:[..]
Positiespel is het belangrijkste, en als je hem meteen wilt inzetten moet de conditie ook niet slecht zijn. Passen neem ik ook altijd mee, maar matig of zwak is ook wel voldoende waarschijnlijk (en goedkoper uiteraard)...
quote:no problemo enneh... succes
Op dinsdag 20 januari 2004 15:01 schreef nicomart het volgende:[..]
ik zal eens ff kijken wat ik kan vinden
bedankt voor de tip
Stats op normaal:
quote:Ben wel redelijk tevreden..
1337s UnitedType wedstrijd: Normaal
Tactiek: Centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: briljant
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: formidabel
Linker Aanval: redelijk
quote:Ik zou wat aan je linker-aanval doen
Op dinsdag 20 januari 2004 17:16 schreef devv05 het volgende:
Na afgelopen zondag de nummer 3 verslagen te hebben ligt het kampioenschap weer binnen handbereik..Stats op normaal:
[..]Ben wel redelijk tevreden..
quote:Nee, ik speelde 3-5-2 met een extra middenvelder op de vleugel naar het midden dus dan is het logisch dat je linker (of rechter, net waar je m neerzet) aanval wat zwakker is..
Op dinsdag 20 januari 2004 17:32 schreef WasQ het volgende:[..]
Ik zou wat aan je linker-aanval doen
. Pff het is ver buiten mijn bereik... Was al blij dat ik een paar weekjes terug redelijk middenveld had
quote:oefenduel wel.. beker niet..
Op dinsdag 20 januari 2004 18:47 schreef Vision het volgende:
kan ik een speler die geschorst is in de competitie wel inzetten in een oefenduel?
quote:hehehe.. hoe opvallend hoe sommige mensen "redelijk tevreden" opvatten
Op dinsdag 20 januari 2004 17:16 schreef devv05 het volgende:
Na afgelopen zondag de nummer 3 verslagen te hebben ligt het kampioenschap weer binnen handbereik..Stats op normaal:
[..]Ben wel redelijk tevreden..
Welke divisie speel jij devv05?
@wasQ: geschorste spelers kunnen in een oefenduel wel gewoon spelen. alleen in de competitie of beker zijn ze geschorst. het maakt niet uit of je je 3e gele of rode in de competitie of beker heb gekregen. Je wordt gewoon de eerstvolgende wedstrijd geschorst (behalve als dat natuurlijk een vriendschappelijke pot is )
quote:Ik speel in de vierde divisie..
Op woensdag 21 januari 2004 09:15 schreef nicomart het volgende:[..]
hehehe.. hoe opvallend hoe sommige mensen "redelijk tevreden" opvatten
![]()
Ik ben al blij als ik het op "redelijk" kan krijgenMaar ja.. ik speel ook ik de onderste regionen natuurlijk.
Welke divisie speel jij devv05?
quote:vandaar.. een stukkie hoger dus
Op woensdag 21 januari 2004 10:32 schreef devv05 het volgende:[..]
Ik speel in de vierde divisie..
heb niet het idee dat het zo populair is op fok??
quote:Vision vroeg het, ik niet
Op woensdag 21 januari 2004 09:15 schreef nicomart het volgende:[..]
@wasQ: geschorste spelers kunnen in een oefenduel wel gewoon spelen. alleen in de competitie of beker zijn ze geschorst. het maakt niet uit of je je 3e gele of rode in de competitie of beker heb gekregen. Je wordt gewoon de eerstvolgende wedstrijd geschorst (behalve als dat natuurlijk een vriendschappelijke pot is
)
quote:De die hards Hattricker zitten ook niet op fok, maar op tweakers...Zo ook devv
Op woensdag 21 januari 2004 12:55 schreef nicomart het volgende:[..]
vandaar.. een stukkie hoger dus
heb niet het idee dat het zo populair is op fok??
quote:ow.. het was nog voor de middaglunch.. Xcuse me
Op woensdag 21 januari 2004 13:09 schreef WasQ het volgende:[..]
Vision vroeg het, ik niet
...
quote:hmm.. dacht dat hier alles wel zo'n beetje zat
Op woensdag 21 januari 2004 13:44 schreef Hoedjevanpapier het volgende:[..]
De die hards Hattricker zitten ook niet op fok, maar op tweakers...Zo ook devv
Ik vind het toch leuker praten hier geloof ik
quote:Yep, klopt
Op woensdag 21 januari 2004 13:44 schreef Hoedjevanpapier het volgende:[..]
De die hards Hattricker zitten ook niet op fok, maar op tweakers...Zo ook devv
quote:No problem. En op Tweakers is het soms erg handig om mee te lezen, er komen veel goede tips langs in die topics...
Op woensdag 21 januari 2004 14:05 schreef nicomart het volgende:[..]
ow.. het was nog voor de middaglunch.. Xcuse me
Ik heb de mijne maar meteen in een keer goed verbouwd en de capaciteit van 7.000 naar 15.000 gegooid. Kost me wel dik 2 ton
quote:46.800 plaatsen.. maar ik ga binnenkort wel weer uitbreiden..
Op woensdag 21 januari 2004 17:24 schreef Vision het volgende:
hoe groot is jullie stadion btw?Ik heb de mijne maar meteen in een keer goed verbouwd en de capaciteit van 7.000 naar 15.000 gegooid. Kost me wel dik 2 ton
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:52 schreef devv05 het volgende:[..]
46.800 plaatsen.. maar ik ga binnenkort wel weer uitbreiden..
quote:Slechts 12.000 en het zit regelmatig vol, dus ik zal het binnenkort eens uit gaan breiden als ik geld over heb...
Op woensdag 21 januari 2004 17:24 schreef Vision het volgende:
hoe groot is jullie stadion btw?Ik heb de mijne maar meteen in een keer goed verbouwd en de capaciteit van 7.000 naar 15.000 gegooid. Kost me wel dik 2 ton
quote:Een goedendag... Na jouw post over managerzone heb ik me daar ook ff aangemeld (tot mijn grote vreugde zag ik dat er ook ijshockey was - mijn favoriete sport). Vanavond mijn eerste voetbalwedstrijd met 3-0 verloren, en mijn eerste twee ijshockey-partijtjes ook verloren. Logisch uiteraard. Leuk bij het ijshockey dat je de hele wedstrijd kunt zien van bovenaf, maar bij het voetbal moet je daarvoor dokken. Net zoals je geloof ik voor wel meer dingen moet dokken. Erg jammer. Het is ook nog eens behoorlijk onoverzichtelijk. Pluspunt is wel dat het er grafisch beter uitziet. Ik zal er nog wel even bijblijven en dan zie ik wel of het wat wordt. Tot nu toe is het best leuk, maar mist het de feeling van Hattrick...
Op woensdag 21 januari 2004 20:04 schreef _Leto_ het volgende:
raar dat er dit zoveel spelen, dit spel is echt slecht en enkel gebaseerd op form. Mja 10 pagina's over dit en slechts 1 reply op mijn managerzone topic ... heel bizar ...
Btw. mijn team is Hoedjevanpapier's XI tal (143980). Sta nu op de zesde plaats in de IV.e klasse. Ik heb me nu voorgesteld, dan weten jullie ook wie er af en toe eens een kort bericht post. Voornamelijk ben ik te vinden op GoT.
quote:Je kan echt normaal spelen zonder te dokken, maar dan heb je idd geen bovenview, maar dat is ergens normaal, het is heel uitgebreid, ze kunnen moeilijk alles voor niks doen. Ik speel het nu 2 maanden en vorige week geld gestort, ik vind het zeker de moeite waard.
Op woensdag 21 januari 2004 20:32 schreef WasQ het volgende:[..]
Een goedendag... Na jouw post over managerzone heb ik me daar ook ff aangemeld (tot mijn grote vreugde zag ik dat er ook ijshockey was - mijn favoriete sport). Vanavond mijn eerste voetbalwedstrijd met 3-0 verloren, en mijn eerste twee ijshockey-partijtjes ook verloren. Logisch uiteraard. Leuk bij het ijshockey dat je de hele wedstrijd kunt zien van bovenaf, maar bij het voetbal moet je daarvoor dokken. Net zoals je geloof ik voor wel meer dingen moet dokken. Erg jammer. Het is ook nog eens behoorlijk onoverzichtelijk. Pluspunt is wel dat het er grafisch beter uitziet. Ik zal er nog wel even bijblijven en dan zie ik wel of het wat wordt. Tot nu toe is het best leuk, maar mist het de feeling van Hattrick...
Mohamad Abdullah (7194372)
24 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een gemeen persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
60.000 is ie voor jouw..
quote:die zou ik iig niet kopen. waardeloos in vorm, en 't enige wat ie kan is passen. Degene die die voor 60.000 koopt is goed gek.
Op donderdag 22 januari 2004 17:39 schreef speert.flies het volgende:
ff reclame maken voor de mindere bedeelde hattrickers onder ons,,
heb een spelertje in de aanbieding,,Mohamad Abdullah (7194372)
24 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een gemeen persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: TechnischConditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk60.000 is ie voor jouw..
quote:Op zo iemand zit ik dus te wachten..
Op donderdag 22 januari 2004 19:40 schreef Vision het volgende:[..]
Degene die die voor 60.000 koopt is goed gek.
quote:ze zijn er wel hoor, gewoon te koop aan blijven bieden.
Op donderdag 22 januari 2004 19:46 schreef speert.flies het volgende:Op zo iemand zit ik dus te wachten..
ik heb laatst ook een vleugelspeler van 29 voor 50.000 gekocht en voor 100.000 weer te koop gezet. En zowaar, een of andere mafketel kocht 'm voor dat bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |