Dit staat op Amazon. Ik heb Netflix al tijden niet meer aangezwengeld. Kan ik net zo goed opzeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb ook geen Netflix oid meer, dus kijk ook nooit echt series en zo..
Een lekker portjequote:
Oh reallyquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de punt bovenop de toren was weg en er zat zeildoek over het dak. Maar ze gaan het restaureren. Er zijn vandaag stellingen geplaatst
Ja same here. Maar dan ook echt al maanden niet meer gekeken. Dat tiger king is het laatste wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit staat op Amazon. Ik heb Netflix al tijden niet meer aangezwengeld. Kan ik net zo goed opzeggen eigenlijk.
k ga meequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ff m'nopdrinken en dan ff een stukkie lopen richting een show
Gezellig met z'n drietjes, mevr Koen heeft geen zin meer, een van de juniors welquote:
leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezellig met z'n drietjes, mevr Koen heeft geen zin meer, een van de juniors wel
Animatie show?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Strip?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
MOcht hij/zij ooit weer op FOK! komen, weet hij/zij niet wat hem/haar overkomt. Al die mentionsquote:
Kun jij lezen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier nog boekentips?
grijze jager net helemaal uit gelezen
En weer terug.... Als je om 22:45 naar een animatie team show loopt die om 22:00 begon is ie dus net afgelopenquote:
mweeeh beetjequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker krokant korstje op het strand opgedaan stuiterbal?
Ruitenwisservloeitstof in de smaak geelquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo roze als een garnaal nu even en teveel limoncello op, goor spul is dat toch eigenlijk.ook
met de buuf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo roze als een garnaal nu even en teveel limoncello op, goor spul is dat toch eigenlijk.ook
Gisteren ook op, kreeg nog wat glaasjes toe van de eigenaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie heeft het over mevr Koenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mevrouw koen had hoofdpijn toch :p
Hahaa ja paardenpis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ruitenwisservloeitstof in de smaak geel
oh dan heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is al best weer even uit de picture.
R-woudVriendquote:
Dat was jaja, ding dong...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Avond![]()
Net de film Eurovision op Netflix gekeken.. wtf was dat
Geestelijk de warmte loslaten helpt al heel veel, accepteren zoals het is.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geestelijk de warmte loslaten helpt al heel veel, accepteren zoals het is.
En ja ik vind dat ook lastig
Ja, echt kut, raam open en dan komt de 12 graden binnen enzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geestelijk de warmte loslaten helpt al heel veel, accepteren zoals het is.
En ja ik vind dat ook lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Das pas volgende week ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:15 schreef engine het volgende:
Gewoon wakker blijven tot het een beetje afgekoeld is
kan je wel een aircooler plaatsen als een airco niet kan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*sluit tabbad mobiele airco's*
ele week niet slapenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:15 schreef engine het volgende:
Gewoon wakker blijven tot het een beetje afgekoeld is
hoe bedoel je? Die mobiele airco kan wel maar moet ik de slaapkamer inrichting omdraaienquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je wel een aircooler plaatsen als een airco niet kan?
daar moet je wel water ofzo in mikken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, echt kut, raam open en dan komt de 12 graden binnen enzo.Ik ben gewend om te werken in de warmte, dan valt het uiteindelijk best mee als je stil zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Die mobiele airco kan wel maar moet ik de slaapkamer inrichting omdraaien
ja dat weet ik toch :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.coolblue.nl/a(...)olers-en-aircos.html
[..]
ja voor die slang zoda die het raam uit kanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij kunnen toch niet ruiken in hoeverre en waarvoor je je inrichting moet omdraaien
Ik heb er dit jaar nog maar amper gezien eigenlijkquote:
ja als voedselquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Maar ook muggen zullen wel ergens nut voor hebben
geef je adres maar, stuur ik je er een paar opquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar nog maar amper gezien eigenlijk
Daarom. Als we muggen uitroeien dan zal er wel een voedselketen omvallenquote:
Ik ook niet en als ze me al bijten of steken, dan merk ik het niet...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar nog maar amper gezien eigenlijk
wordt je ook niet wakker van dat irritante gezoemquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet en als ze me al bijten of steken, dan merk ik het niet...
Nee dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt je ook niet wakker van dat irritante gezoem
Ik ben sowieso wel een redelijk vaste slaper.quote:
Topquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geef je adres maar, stuur ik je er een paar op
k zal je de meeste vervelende sturenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Top![]()
Wel graag alleen van die muggen die snachts rond je oren gaan vliegen. Dat vind ik echt geweldig.
:p en jeukt ook niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:44 schreef Bos81 het volgende:
eigenlijk een voordeel van mijn neurofibromatose: een muggenbult valt bij mij niet op![]()
![]()
Die fibromen zelf willen wel eens jeuken dus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |