abonnement Unibet Coolblue
pi_194501050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik snap die highclass act van jou nooit zo. De enige die zijn/haar kind 'kwaad' doet ben jijzelf. Hoeveel papa's heeft die niet gehad in de tijd dat je dit betoog hebt opgesteld? Financieel kan je je eigen broek nog niet ophouden en dan ben je notabene bijna 30. Qua mindset en manier van communiceren zit jij nog op het niveau van iemand op middelbaar onderwijs. Geen wonder dat je het constant hebt over 'lange termijn visie'. Dat zeg je als je aan het afwassen bent bij de Mac op je 21e. Niet als je 30 bent en in de afgelopen 10 jaar tijd 1x een opleiding hebt weten af te ronden.

En dan jouw uiterlijk. Je lijkt op een half opgegroeide pocahontas. Niks om zo mee op de koop te lopen. Dat sommigen hier gevoelig zijn voor jouw aandacht zoals Prof en Gianni maakt je nog geen gewild persoon. Sterker nog, waar jij die zelfverzekerheid vandaan haalt is mij echt een raadsel. Want je kijkt niet voor niets weg op al die Tinder foto's lijkt mij.

Als je denkt dat ik onder de indruk ben omdat je hebt zitten pochen met de info die Noel heeft gelekt dan heb je het mis. Ik weet nog net niet welke kleur ondergoed je vandaag aan hebt, maar zo zitten dreigen met mijn privé gegevens vind ik dieptriest. Laat wel weer zien dat je hetzelfde niveau en klasse hebt als al die andere junkies hier op FOK. Lekker highclass out gaan terwijl je kind boven slaapt. Wees er maar trots op.
Tldr maar leuk verhaal ja na 1 zin gestopt met lezen.

Stinkt de kut van je vriendin nog steeds btw?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')