abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 augustus 2020 @ 22:52:54 #26
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194481866
Wat erg voor Nikkie.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort Youtubers wel wat minder te koop mag lopen met hun rijkdom. Als Nikkie bij In Bed Met Fred zegt dat ze een ferrari heeft, kan dat in verkeerde oren terecht komen en wordt je doelwit. Begrijp me niet verkeerd, mensen moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van andermans spullen afblijven, en al helemaal niet een loop tegen iemands hoofd zetten. Maar ik zou privé wel strikt gescheiden houden.
With love :*
pi_194503675
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat erg voor Nikkie.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort Youtubers wel wat minder te koop mag lopen met hun rijkdom. Als Nikkie bij In Bed Met Fred zegt dat ze een ferrari heeft, kan dat in verkeerde oren terecht komen en wordt je doelwit. Begrijp me niet verkeerd, mensen moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van andermans spullen afblijven, en al helemaal niet een loop tegen iemands hoofd zetten. Maar ik zou privé wel strikt gescheiden houden.
Precies dit. Wens je niemand toe, absoluut niet.

Maar er vervolgens zo ontzettend veel publiciteit mee zoeken...(want dit is echt wel wat meer binnenskamers te houden dan nu is gebeurd) en sowieso koketteren met wat je allemaal hebt....dat komt toch op zn minst ietwat aandachtvragerig over (en dan laat ik de ongelooflijk onnozele opmerkingen over JK Rowling maar even achterwege)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:21:40 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194503695
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat erg voor Nikkie.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort Youtubers wel wat minder te koop mag lopen met hun rijkdom. Als Nikkie bij In Bed Met Fred zegt dat ze een ferrari heeft, kan dat in verkeerde oren terecht komen en wordt je doelwit. Begrijp me niet verkeerd, mensen moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van andermans spullen afblijven, en al helemaal niet een loop tegen iemands hoofd zetten. Maar ik zou privé wel strikt gescheiden houden.
Ik snap het punt dat je probeert te maken maar ik ben het er niet mee eens. Zij houdt haar privé best privé. Als je dan eenmalig noemt dat je een Ferrari hebt, vind ik niet meteen ‘te koop lopen met’.

En daarnaast: ze hoeven er niet eens mee te koop te lopen. Een beetje inbreker snapt vanzelf wel dat daar geld ligt. Hoeven ze geen Ferrari voor te zien.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194503862
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat erg voor Nikkie.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort Youtubers wel wat minder te koop mag lopen met hun rijkdom. Als Nikkie bij In Bed Met Fred zegt dat ze een ferrari heeft, kan dat in verkeerde oren terecht komen en wordt je doelwit. Begrijp me niet verkeerd, mensen moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van andermans spullen afblijven, en al helemaal niet een loop tegen iemands hoofd zetten. Maar ik zou privé wel strikt gescheiden houden.
Heel veel mensen weten sowieso wel hoeveel geld een influencer binnenharkt, daar hoef je geen vlogs van Fred van Leer voor uit te pluizen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:48:17 #30
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_194505819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heel veel mensen weten sowieso wel hoeveel geld een influencer binnenharkt, daar hoef je geen vlogs van Fred van Leer voor uit te pluizen.
Ja, maar ze zal echt geen geldpakhuis ala Dagobert Duck hebben. En met een Ferrari kom je ook niet ver, die valt te veel op.
pi_194506415
Ze zullen sowieso geweten hebben dat déze Nikkie er woonde. :N
pi_194607123
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat erg voor Nikkie.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort Youtubers wel wat minder te koop mag lopen met hun rijkdom. Als Nikkie bij In Bed Met Fred zegt dat ze een ferrari heeft, kan dat in verkeerde oren terecht komen en wordt je doelwit. Begrijp me niet verkeerd, mensen moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van andermans spullen afblijven, en al helemaal niet een loop tegen iemands hoofd zetten. Maar ik zou privé wel strikt gescheiden houden.
Dit. Ik ben zelf het slachtoffer geweest van inbraak in mijn huis, heb me niet meer veilig gevoeld tot ik 5 jaar later verhuisde. Geen pistool op m'n kop dus maar toch.

Maar ik vind het een zeikwijf, een aandachtshoer. En dus

quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:13 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik mag het misschien niet hier neerzetten maar zou het niet een heeeeeel klein beetje kunnen zijn dat het haar alleen om de aandacht is te doen?
kan ik me hier wel in vinden. Beetje minder opscheppen en wie weet was dit dan niet gebeurd. Want opscheppen kán ze. En dan volg ik haar niet eens, gewoon wat dingetjes die in de media verschijnen zeggen mij al genoeg.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:21 schreef vencodark het volgende:
Ze zullen sowieso geweten hebben dat déze Nikkie er woonde. :N
Ja natuurlijk wisten ze dat.
pi_194614545
Nikkie was het afgelopen jaar continu in het nieuws en iedereen weet dat ze stinkend rijk is. Ze was een heel makkelijk doelwit. Hoop dat ze voortaan wat minder de media opzoekt en stopt met mensen zwart maken nu ze zelf de keerzijde van bekendheid heeft ervaren.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:47:41 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_194615855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 11:19 schreef YT123 het volgende:
en stopt met mensen zwart maken
Wat heb ik gemist?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:37:51 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194616379
Had ze de keerzijde van bekendheid niet al meegemaakt toen ze gechanteerd werd dan? En volgens mij houdt ze zich juist buiten de drama meestal.

Ik vind haar niet echt leuk, maar dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:56:31 #36
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_194618814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:47 schreef static het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Ellen Degeneres?
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:59:37 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_194618867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 16:56 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Ellen Degeneres?
Is dat alles?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_194623021
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik snap het punt dat je probeert te maken maar ik ben het er niet mee eens. Zij houdt haar privé best privé. Als je dan eenmalig noemt dat je een Ferrari hebt, vind ik niet meteen ‘te koop lopen met’.

En daarnaast: ze hoeven er niet eens mee te koop te lopen. Een beetje inbreker snapt vanzelf wel dat daar geld ligt. Hoeven ze geen Ferrari voor te zien.
Dit, en als de Privé erover begint en foto's heeft, dan kan je het moeilijk ontkennen.
pi_194647984
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 20:31 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Maar ik vind het een zeikwijf, een aandachtshoer.

En dan volg ik haar niet eens

:') Je volgt haar niet eens maar weet vanalles over haar, knap.

Ik volg hier en daar wat vloggers en ik kan oprecht zeggen dat Nikkie echt het meest sympathiek is van allemaal en zelden te koop loopt met zaken. Als ze dat wel doet dan laat ze altijd haar dankbaarheid en oprechte enthousiasme zien.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')