abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2000 @ 20:02:33 #26
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_530100
quote:
Op 07 december 2000 17:52 schreef Keroppi het volgende:
Bij ons thuis doen we niet mee vooral om het feit dat je met kop op tv komt ALS je al wint.

Ben je eigenlijk verplicht om op tv te komen wanneer je gewonnen hebt??

Nee je bent niet verplicht om op tv te komen. Als je weigerd wordt dat wel geaccepteerd.

Ik doe al vanaf het begin mee met de Postcode-loterij en dan vooral voor het goede doel en de kans op een prijs. In het begin was het nog niet zo massaal. Later kwam er dus de Jackpot etc. bij. En de debiele belspelletjes

donderdag 7 december 2000 @ 20:07:40 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_530126
We gaan een beetje offtopic denk ik.

Volgens mij doen we hier wel mee, maar zeker weten doe ik niet. Weet nogeneens wat het kost, maar inderdaad, het is gewoon een vorm van chantage. Maar het is gewoon veel makkelijker. Hop, stuur een mannetje met een camera en een babbel naar een straat en rijk wat envelopjes uit. Scheelt weer reiskosten enzo...

donderdag 7 december 2000 @ 20:11:01 #28
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_530144
quote:
Op 07 december 2000 19:10 schreef Verbal het volgende:
Wederom bedankt...
D'oh, dat had ik natuurlijk kunnen weten.. ("u gaat niet door naar de volgende ronde" )

Maar goed, ik ben nu eenmaal zelf niet zo'n quizliefhebber.

"500.000 (?) WM-kijkers can't be wrong"...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 7 december 2000 @ 20:40:09 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_530258
quote:
Op 07 december 2000 19:12 schreef DIGGER het volgende:
Lucky letters zuigt trouwens ook
Inmiddels wel, ja
Ja inderdaad, V. ja.
pi_530342
quote:
Op 07 december 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:

Hmm, misschien moet ik zelf maar eens meedoen.

Als je mee gaat doen met WM en je wilt de telefonische hulplijn gebruiken: Verbal bellen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 9 december 2000 @ 03:32:03 #31
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_533514
Het ergste is Kiezen of Delen met Martijn Krabbe, en die vervelende Sponsorloterij.. en dat zeg ik alleen maar uit rancune omdat ik in 2 maanden 2 maal daar ben geweest, de eerste selectieronde telkens heb overleefd, maar toch niet wordt uitgekozen, vanwege een duistere reden....
En tsja speel zelf mee met de lotto maar check die nummers nooit.. nog een geluk dat de bank het automatisch bijschrijft, en je voor grote bedragen gebeld wordt...
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:54:47 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_534188
quote:
Op 07 december 2000 15:40 schreef bixister het volgende:
een heel onsympathiek systeem, ja.
en 't ergste is nog wel dat ik me er toch door laat beinvloeden. niet dat ik eraan mee doe/ga doen maar stiekem hoop ik dat 't lot niet op mijn straat valt .
Ik ook .
Heb overigens wel twee loten voor de Oudejaarsloterij, maar ik ga niet kijken op tv. Des te leuker als je je saldo gaat opvragen en er staat ineens een paar miljoen op.
* Jane gaat weer even lekker verder dromen....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_534202
quote:
Op 09 december 2000 03:32 schreef Perico het volgende:
En tsja speel zelf mee met de lotto maar check die nummers nooit.. nog een geluk dat de bank het automatisch bijschrijft, en je voor grote bedragen gebeld wordt...
Dat was het voordeel van de Lotto, en daarom doe ik ook mee. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een onopvallende gifgele envelop in de bus, 'met gratis loten'! Gratis my ass, je moet alsnog naar de lokale sigarenboer, om daar voor 30 gulden je 'gratis' loten op te halen. En dan hebben ze sinds juni ook kleuren toegevoegd, om het allemaal nog spannender te maken. Vroeger was je binnen, als je zes getallen goed had gegokt, nu moet je zes getallen +de kleur goed gokken. En er zijn zes kleuren. Als je (zoals mijn opa) je hele leven dezelfde getallen invult, zit je er nu toch naast, als je niet de goeie kleur aankrast. Nou ja, je wint dan toch een miljoen, maar met de juiste kleur is het minstens 4 miljoen.
En is het iemand al eens opgevallen hoe vaak Marc Klein Essink langskomt op de radio, ter promotie van de Staatsloterij? Daar wordt je ook behoorlijk moe van.
Heb ik alvast een goed voornemen: per 1-1-2001 stoppen met alle loterijen. Natuurlijk pas na de oudejaarsloterij, stel je voor dat ik win...
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 9 december 2000 @ 20:03:37 #34
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_535365
Als Verballeke nu even post aan welk van deze prgramma's hij meewerkt, dan hebben we weer wat stof tot afkraken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')