quote:Nee je bent niet verplicht om op tv te komen. Als je weigerd wordt dat wel geaccepteerd.
Op 07 december 2000 17:52 schreef Keroppi het volgende:
Bij ons thuis doen we niet mee vooral om het feit dat je met kop op tv komt ALS je al wint.Ben je eigenlijk verplicht om op tv te komen wanneer je gewonnen hebt??
Ik doe al vanaf het begin mee met de Postcode-loterij en dan vooral voor het goede doel en de kans op een prijs. In het begin was het nog niet zo massaal. Later kwam er dus de Jackpot etc. bij. En de debiele belspelletjes
Volgens mij doen we hier wel mee, maar zeker weten doe ik niet. Weet nogeneens wat het kost, maar inderdaad, het is gewoon een vorm van chantage. Maar het is gewoon veel makkelijker. Hop, stuur een mannetje met een camera en een babbel naar een straat en rijk wat envelopjes uit. Scheelt weer reiskosten enzo...
quote:D'oh, dat had ik natuurlijk kunnen weten..
Op 07 december 2000 19:10 schreef Verbal het volgende:
Wederom bedankt...
Maar goed, ik ben nu eenmaal zelf niet zo'n quizliefhebber.
"500.000 (?) WM-kijkers can't be wrong"...
quote:Inmiddels wel, ja
Op 07 december 2000 19:12 schreef DIGGER het volgende:
Lucky letters zuigt trouwens ook
quote:Als je mee gaat doen met WM en je wilt de telefonische hulplijn gebruiken: Verbal bellen.
Op 07 december 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:Hmm, misschien moet ik zelf maar eens meedoen.
quote:Ik ook
Op 07 december 2000 15:40 schreef bixister het volgende:
een heel onsympathiek systeem, ja.
en 't ergste is nog wel dat ik me er toch door laat beinvloeden. niet dat ik eraan mee doe/ga doen maar stiekem hoop ik dat 't lot niet op mijn straat valt.
quote:Dat was het voordeel van de Lotto, en daarom doe ik ook mee. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een onopvallende gifgele envelop in de bus, 'met gratis loten'! Gratis my ass, je moet alsnog naar de lokale sigarenboer, om daar voor 30 gulden je 'gratis' loten op te halen. En dan hebben ze sinds juni ook kleuren toegevoegd, om het allemaal nog spannender te maken. Vroeger was je binnen, als je zes getallen goed had gegokt, nu moet je zes getallen +de kleur goed gokken. En er zijn zes kleuren. Als je (zoals mijn opa) je hele leven dezelfde getallen invult, zit je er nu toch naast, als je niet de goeie kleur aankrast. Nou ja, je wint dan toch een miljoen, maar met de juiste kleur is het minstens 4 miljoen.
Op 09 december 2000 03:32 schreef Perico het volgende:
En tsja speel zelf mee met de lotto maar check die nummers nooit.. nog een geluk dat de bank het automatisch bijschrijft, en je voor grote bedragen gebeld wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |