abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194454518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

is het toch ook 8-)
Mijn katten gaan nog niet eens naar buiten en katten houden heel erg van warmte.

Die blijven wel altijd in mijn tuin.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:09:22 #277
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194454520
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker weertje vandaag :)
Ik ga nog even op terrasjestocht zolang het nog kan 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194454523
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker weertje vandaag :)
Echt genieten. ;)
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:10:39 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194454528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Mijn katten gaan nog niet eens naar buiten en katten houden heel erg van warmte.

Die blijven wel altijd in mijn tuin.
het is ook geen jachtweer :)
pi_194454531
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Fijn dat jullie er wel van genieten, ik ga echt half dood. Ik woon ook precies op het allerwarmste stukje
pi_194454533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nog even genieten ja, voor je 't weet zit alles weer dicht.
pi_194454545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik geef het op Dus nu hoop ik dat jij het gaat zeggen.
Die 2 landen zijn de enige landen op de kaart met een islamitische meerderheid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik kan het helaas beamen... Heb eens een keer mijn manager betrapt bij verlaten wc en niet handen wassen... Daarna altijd een beetje rare verhouding met hem gehad! :D :D
Heh, gedver. Heb je hem daarna wel aangesproken, of vond je dat te ongemakkelijk?

Het meest vervelend is dat je bij toiletten op werk, ná dat je je handen gewassen hebt die klink aan moet raken die degene die zijn handen níet gewassen heeft, ook aan moet raken.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:12:18 #283
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194454546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Fijn dat jullie er wel van genieten, ik ga echt half dood. Ik woon ook precies op het allerwarmste stukje
Wel in de schaduw hoor ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:12:40 #284
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194454551
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nog even genieten ja, voor je 't weet zit alles weer dicht.
Precies
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194454557
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:31 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Waarom ben je zo extreem anti-mondmaskers? Geloof je niet in het principe better safe than sorry?

Het is een veelgemaakte fout om absence of evidence te verwarren met evidence of absence. Dat moet je vooral niet doen, anders blijf je constant achter de feiten aanlopen. In heel veel wetenschappelijk onderzoek bestaat 100% bewijs voor een bepaalde stelling helemaal niet. Als je echter voldoende aanwijzingen hebt dat een hypothese klopt kan dit in crisis/pandemie ook al voldoende zijn om er in mee te gaan. Zeg maar het voorzorgsprincipe.
Kan je ook zelf kritisch nadenken in plaats van enkel de oneliners repliceren van je favoriete tweeps?

Bovendien is het niet werken van mondkapjes terug te vinden in wetenschappelijk onderzoek, maar blijf jij maar geloven in een suffe vergelijking met broek plassen. Die hadden we al een tijdje niet meer gehad.

Straks weer de veiligheidsgordel om te doen alsof het geen inperking is van vrijheid?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:13:55 #286
65846 Bocaj
47th President.
pi_194454570
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:12 schreef Hamzoef het volgende:
Heh, gedver. Heb je hem daarna wel aangesproken, of vond je dat te ongemakkelijk?
We hebben daar nooit meer over gesproken... :') Blikken zeiden genoeg! ;)
pi_194454575
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:06 schreef tesssssssss het volgende:
Als ik vandaag 1 persoon tegen kom die zegt dat het lekker weer is, sta ik niet voor mezelf in.

Sorry voor de off-topic.
Haha, misschien moet je even op weer online kijken.
Weercijfer 9, alsof dit bijna perfect weer is. :')

Zo'n cijfer is natuurlijk altijd subjectief. Maar dat je het met 24 graden en volle bak zon geeft, soit. Maar nu...?
pi_194454577
quote:

Het meest vervelend is dat je bij toiletten op werk, ná dat je je handen gewassen hebt die klink aan moet raken die degene die zijn handen níet gewassen heeft, ook aan moet raken.
Welnee, je pakt zo'n papieren 'handdoekje', drukt daar de klink mee in en dan gooi je die nog weg voor je de ruimte verlaat. Althans, dat is op mijn werk prima zo te doen. Ik draai de kraan ook dicht met zo'n ding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194454601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, maar je gaat best vaak per dag naar het toilet. Dus dat betkent dan toch automatisch dat je dan al vaak je handen wast?
Betwijfel of dat de juiste momenten zijn. Misschien is de verdeling voor mensen die na thuiskomst hun handen wassen wel heel anders.
Sowieso is het de vraag of het deel van de infecties die zich via voorwerpen voordoet er enigszins toe doet. Heb wel eens wat gelezen dat dit in de praktijk nauwelijks voorkomt.
I'll give you something to do
pi_194454617
quote:

[..]

Die 2 landen zijn de enige landen op de kaart met een islamitische meerderheid.
[..]

Ooowwhhhhhh. Ja.

Als ik heel eerlijk ben, en dat ben ik nu, mijn Turkse overbuurvrouw kreeg bijna een hartaanval toen ze een keer onverwachts in mijn keuken kwam.

Maar even ter mijn verdediging, toen stond alle rotzooi van het koken en zo er nog he?
pi_194454638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 00:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Redden zich in zuidelijk Europa al maanden met mondkapjes en dat soort temperaturen.

Maar goed, wat de boer niet kent en zulks.
Dat is niet waar voor ieder land, in bijvoorbeeld Japan wordt momenteel de discussie gevoerd om scholen beperkt open te gooien omdat het niet te doen is door de hitte een masker te dragen. Ook is de bereidheid onder jongeren/30 plussers om een masker in het openbaar te dragen een stuk minder waneer het 35 graden is.
pi_194454639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, je pakt zo'n papieren 'handdoekje', drukt daar de klink mee in en dan gooi je die nog weg voor je de ruimte verlaat. Althans, dat is op mijn werk prima zo te doen. Ik draai de kraan ook dicht met zo'n ding.
Ja, precies zo doe ik het ook. Mijn collega's vinden dat vaak overdreven. Kraan is bij ons gelukkig met sensor dus hoef je niet aan te raken. Jij werkt in de zorg toch? Hebben jullie geen sensor-kranen?
pi_194454652
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:20 schreef Hamzoef het volgende:

Ja, precies zo doe ik het ook. Mijn collega's vinden dat vaak overdreven. Kraan is bij ons gelukkig met sensor dus hoef je niet aan te raken. Jij werkt in de zorg toch? Hebben jullie geen sensor-kranen?
Nee helaas, geen sensorkranen (en ja, in de zorg). Dat zou ik helemaal fijn vinden. Je snapt wel dat ik wat ongelukkig word van toiletten met van die luchtblazers om je handen te drogen. Heb het liefst van die papieren handdoekjes :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:28:21 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194454732
helaas laat hygiene hier wel vaak te wensen over maar daar hoef je niet aan mee te doen met een beetje handigheid kom je wel met schone handen uit het toilet.
pi_194454826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee helaas, geen sensorkranen (en ja, in de zorg). Dat zou ik helemaal fijn vinden. Je snapt wel dat ik wat ongelukkig word van toiletten met van die luchtblazers om je handen te drogen. Heb het liefst van die papieren handdoekjes :+
Daar sta ik van te kijken eigenlijk dat ze dat in de zorg niet verplicht stellen. Zo heel duur is dat nou ook weer niet.

Hier hebben ze van die rollen hangen, die rollen daarna wel door, maar vind ik ook een onprettig idee.
pi_194454999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:28 schreef Tarado het volgende:
helaas laat hygiene hier wel vaak te wensen over maar daar hoef je niet aan mee te doen met een beetje handigheid kom je wel met schone handen uit het toilet.
Gewoon als stok achter de deur nog eens je handen desinfecteren aan je bureau.
Ik doe dat eigenlijk elke nu nadat ik van een wc of andere ruimte vandaan terug kom.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:16:20 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194455206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Gewoon als stok achter de deur nog eens je handen desinfecteren aan je bureau.
Ik doe dat eigenlijk elke nu nadat ik van een wc of andere ruimte vandaan terug kom.
Onnodige belasting van je huid die op de middellange en lange termijn schadelijk is voor je huid.

Of wassen, of desinfecteren, niet beide doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:21:25 #298
65846 Bocaj
47th President.
pi_194455247
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Onnodige belasting van je huid die op de middellange en lange termijn schadelijk is voor je huid.

En Rutte die maar steeds zegt: Was je handen stuk! (Nou ik niet hoor! Ik was met zachte voedende zeep!)
pi_194455500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

En Rutte die maar steeds zegt: Was je handen stuk! (Nou ik niet hoor! Ik was met zachte voedende zeep!)
Terwijl volstrekt onduidelijk is of het virus zich in aanzienlijke getallen verspreidt via het aanraken van objecten. Totaal zinloos als je dan leest dat er 1000 mensen besmet raken bij een kerkdienst.
pi_194455501
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo vaak doe ik het niet hoor. Denk 3x ong 3x per week.
Thuis was ik me handen enkel na de wc/voor eten of als ik van buiten kom.
Dus het valt gelukkig mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')