abonnement Unibet Coolblue
pi_194447416
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:02 schreef Lovetheopenair het volgende:
Hoi,

Ik ben een vrouw met een hoog libido.. getrouwd met een vrouw met tegenwoordig niet zo’n hoog libido. Ik ben zeker gelukkig met haar, maar wat betreft ons seksleven zou het naar mijn mening allemaal wat spannender mogen. Toen we net wat met elkaar hadden was dit wel zo.. we konden elkaar elk moment van de dag (of nacht) bespringen 😉. Maar sinds we kinderen hebben is het niet meer zo. Nou is dit natuurlijk ergens wel logisch, we zijn eerder moe, druk, kids in de buurt, etc. Maar wat ik lastig vind is dat zij sinds de geboorte van de kids erg preuts is geworden. Seks komt 9/10 keer op mijn initiatief. Als ze eenmaal zin heeft dan is de seks heerlijk. Daar klaag ik zeker niet over. Maar tot we daar komen...
Daarnaast gebeurt dit alleen op de slaapkamer. Als ik bijv op de bank een poging doe wordt dat afgehouden. Gisteren een mini striptease gegeven waar geen (gewenste) reactie op komt. Als we hier over praten, dan voelt ze zich al snel schuldig en vindt ze het vervelend dat ze mij tekort doet. Maar naast een sorry en wat tranen, verandert er niks.

Wat ik al zei. Ben verder zeker gelukkig met haar. Affectie is er wel veel, maar het blijft allemaal zo “lief”... ze mag van mij bij wijze van spreken de kleren van mn lijf scheuren. Maar dat gebeurt nooit.

Zal zelf nooit op mannen vallen, maar in dit geval toch stiekem jaloers op vrouwen die bij hun man “alleen maar” sexy hoeven te knipogen om hen te verleiden 😉

Zijn er anderen die tegen hetzelfde probleem aanlopen? Nog tips?
Jij wil vrouwen die hetzelfde probleem met hun mannen hebben echt niet de kost geven...

Tips, lastig. Je moet er samen uitkomen, maar als zij het wel best zo vindt, dan wordt het doorgaans niet beter.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:25:14 #52
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_194448476
Is ze aan de pil? Dat dempte mijn libido flink, er zijn meer vrouwen die daar last van hebben.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_194448609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:25 schreef rosepetals het volgende:
Is ze aan de pil? Dat dempte mijn libido flink, er zijn meer vrouwen die daar last van hebben.
Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:36:41 #54
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_194448640
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
Menstruatie reguleren en de pil kunnen doorslikken.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:44:21 #55
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194448749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
Cyclus reguleren, staat ook al eerder in dit topic.
Kan ook helpen bij migraine.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:00:14 #56
5428 crew  miss_sly
pi_194448938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
Gevalletje mansplaining?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:00:54 #57
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194448946
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gevalletje mansplaining?
Prima demonstratie inderdaad. :Y
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:01:46 #58
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194448954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
:') :') :')
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:48:46 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194449486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen hoeven niet aan de pil.

Wil je daar nog uitleg bij, of denk je nu zelf ook al ‘dat was een beetje dom’?
Allejezus.. _O-
pi_194450045
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:36 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Menstruatie reguleren en de pil kunnen doorslikken.
En die bijwerking is dan pas na de kinderen ontstaan? Nee dus.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:32:32 #61
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_194450214
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En die bijwerking is dan pas na de kinderen ontstaan? Nee dus.
Het is nogal logisch dat ze niet aan de pil was toen ze zwanger wou raken. Een zwangerschap kan je hormoonhuishouding veranderen, je kan bijvoorbeeld PMS krijgen. Dan wil de huisarts de pil nog weleens opperen.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_194450289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:32 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Het is nogal logisch dat ze niet aan de pil was toen ze zwanger wou raken. Een zwangerschap kan je hormoonhuishouding veranderen, je kan bijvoorbeeld PMS krijgen. Dan wil de huisarts de pil nog weleens opperen.
Voordat ze aan kinderen begonnen liep het goed. Vanaf dat er kinderen kwamen niet meer.

Dat is gewoon logischerwijs waar het zit.

En de pil schrijft men niet zo makkelijk meer voor als vroeger vanwege de risico’s en men kiest dan tegenwoordig voor een beperkte periode.
pi_194450308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En die bijwerking is dan pas na de kinderen ontstaan? Nee dus.
Ik slik ook enkel de pil voor menstruatie regulering. Heb geen zin om elke maand een week ongesteld te zijn dus met de pil kan ik dat mooi een tijd uitstellen. Als het me puur om anticonceptie ging was ik wel voor spiraal gegaan of iets anders.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:51:03 #64
5428 crew  miss_sly
pi_194450491
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voordat ze aan kinderen begonnen liep het goed. Vanaf dat er kinderen kwamen niet meer.

Dat is gewoon logischerwijs waar het zit.

En de pil schrijft men niet zo makkelijk meer voor als vroeger vanwege de risico’s en men kiest dan tegenwoordig voor een beperkte periode.
Nee, dat is veel te kort door de bocht. Door een zwangerschap kan er zo ontzettend veel veranderen. Bovendien kan gedurende het pilgebruik ook veel veranderen, een andere pil met net een iets andere samenstelling kan veel verschil maken.

Dat er kinderen zijn, kan en zal zeker ook van invloed zijn, maar jouw reactie op de opmerkingen over de pil zijn te kort door de bocht.

Dat geeft niet, je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je er misschien iets minder van weet dan je zelf denkt. Dat is geen schande.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194450849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat is veel te kort door de bocht. Door een zwangerschap kan er zo ontzettend veel veranderen. Bovendien kan gedurende het pilgebruik ook veel veranderen, een andere pil met net een iets andere samenstelling kan veel verschil maken.

Dat er kinderen zijn, kan en zal zeker ook van invloed zijn, maar jouw reactie op de opmerkingen over de pil zijn te kort door de bocht.

Dat geeft niet, je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je er misschien iets minder van weet dan je zelf denkt. Dat is geen schande.
Ik blijf erbij dat de oorzaak vrijwel zeker ligt bij het moederschap.

En dat hoor je wel vaker.
pi_194451334
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:02 schreef Lovetheopenair het volgende:
Hoi,

Ik ben een vrouw met een hoog libido.. getrouwd met een vrouw met tegenwoordig niet zo’n hoog libido. Ik ben zeker gelukkig met haar, maar wat betreft ons seksleven zou het naar mijn mening allemaal wat spannender mogen. Toen we net wat met elkaar hadden was dit wel zo.. we konden elkaar elk moment van de dag (of nacht) bespringen 😉. Maar sinds we kinderen hebben is het niet meer zo. Nou is dit natuurlijk ergens wel logisch, we zijn eerder moe, druk, kids in de buurt, etc. Maar wat ik lastig vind is dat zij sinds de geboorte van de kids erg preuts is geworden. Seks komt 9/10 keer op mijn initiatief. Als ze eenmaal zin heeft dan is de seks heerlijk. Daar klaag ik zeker niet over. Maar tot we daar komen...
Daarnaast gebeurt dit alleen op de slaapkamer. Als ik bijv op de bank een poging doe wordt dat afgehouden. Gisteren een mini striptease gegeven waar geen (gewenste) reactie op komt. Als we hier over praten, dan voelt ze zich al snel schuldig en vindt ze het vervelend dat ze mij tekort doet. Maar naast een sorry en wat tranen, verandert er niks.

Wat ik al zei. Ben verder zeker gelukkig met haar. Affectie is er wel veel, maar het blijft allemaal zo “lief”... ze mag van mij bij wijze van spreken de kleren van mn lijf scheuren. Maar dat gebeurt nooit.

Zal zelf nooit op mannen vallen, maar in dit geval toch stiekem jaloers op vrouwen die bij hun man “alleen maar” sexy hoeven te knipogen om hen te verleiden 😉

Zijn er anderen die tegen hetzelfde probleem aanlopen? Nog tips?
Geloof je werkelijk dat je bij een man alleen maar sexy hoeft te knipogen? De eerste maand misschien, maar daarna echt niet meer.
pi_194451438
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:10 schreef Lovetheopenair het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als een aannemelijke verklaring. Ze heeft wel eens eerder gezegd dat ze zich zelf niet sexy vindt en zichzelf niet zo kan zien zoals ik naar haar kijk. Ik vind haar onwijs mooi en sexy.

Enige tips hoe ik haar daarbij kan helpen? Ik zeg volgens mij wel vaak genoeg hoe mooi ik haar vind.
Veel vrouwen vinden zichzelf minder mooi na een zwangerschap en zijn daar erg onzeker over. Hangende borsten, dikker, hangend vel/slappe huid op de buik, striae... Sport je partner?
pi_194451468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:14 schreef Amee het volgende:
Ze is niet preuts. De spanning is gewoon uit de relatie.
Dit is ook een zeer waarschijnlijke optie. Ga eens een paar jaar lang elke dag patat eten...
pi_194451715
- Die offtopic zelfverheerlijking van je kennen we nu wel. Kap daarmee. -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 09-08-2020 00:09:33 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457221
Duw die kinderen terug de baarmoeder in en dan kan je weer neuken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194459936
Ze is erachter gekomen biseksueel te zijn. Nu wilt ze dat ervaren. Dat gok ik.
pi_194469840
- Vooral doen. Die post was, net als deze post, in dít topic offtopic en is daarom weg. -

[ Bericht 85% gewijzigd door CoolGuy op 09-08-2020 12:09:20 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 9 augustus 2020 @ 23:05:09 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194482065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:02 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Mannen krijgen vaak de tip om wat meer taken in het huishouden en bij de opvoeding op te pakken. Hoe zit die verdeling bij jullie?
Hahaha. ja, dat willen vrouwen mannen graag wijsmaken om op die manier minder van de huishoudelijke taken te moeten doen. Hij geil en maar poetsen en boenen, wassen en strijken.
Ik denk dat het beste is als je gewoon veel van huis gaat, niet om te werken of te studeren maar daar waar het gezellig is en een geile sfeer hangt. Zodat die vrouw zich realiseert dat ze toch een beetje haar best moet doen en dat ie anders "uit gaat eten" en het hem daar zo goed smaakt dat ie thuis nooit meer trek heeft. En ze dus uit elkaar groeien.
Of dat ook bij lesbische paren zo is, weet ik niet. Ben niet geïnteresseerd in gay paren, heb al genoeg te doen met mijn eigen hetero perikelen. Want denk eraan, een relatie is werken, niet zijn !! (Niet werken in de zin van werken in huis, poetsen en zo, maar werken aan de relatie !!)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 09-08-2020 23:18:55 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 9 augustus 2020 @ 23:17:55 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194482246
Je schrijft (ts-er) dat je vaak zegt dat je haar (wel) aantrekkelijk vindt.
Maar dat zijn maar woorden. Je moet gewoon heel vaak haar aanraken, haar strelen, eens een kneepje in de billen, even kort tegen je aan drukken, zo maar.
Baat het niet, schaden doet het zeker ook niet.
Het idee erachter is dat je haar niet alleen aanraakt als je zin hebt in seks, om haar op dat moment tot seks te bewegen. Gewoon VAAK laten merken door lieve aanrakingen dat je haar aantrekkelijk vindt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194487545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:55 schreef Lovetheopenair het volgende:

[..]

Die kar probeer ik wel te trekken 😉 alleen lukt dat niet. Misschien heb ik gewoon de tips van de mannen nodig. Hoe krijgen jullie jullie vrouw zo ver dat zij een keer het initiatief neemt.
Ik laat altijd mijn stijve pik zien. Als ik die dan ook even tegen haar aanwrijf is het altijd raak.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')