SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag uiteraard.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach mag die ouwe dibbes nog in zijn huis lopen alsjeblieft zeg.
Dat kan maar dan moet zij niet eens aan een piano durven denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard.Maar als je weet dat de flat zo gehorig is, dan loop je gewoon op sokken.
Die piano kan idd niet. Zal Mr Visser ook wel wat van zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat kan maar dan moet zij niet eens aan een piano durven denken.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die piano kan idd niet. Zal Mr Visser ook wel wat van zeggen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.
Memorabele uitzendingen
17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.
Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:
Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:
20 februari 2020
In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Lijnden onder de rook van Schiphol. Daar liggen vliegtuigspotter Piet en zijn dochter Ria in de clinch met hun buren Wesley en Manon. Die hebben namelijk een container met bouwpuin voor hun huis geplaatst en volgens Piet wordt zijn uitzicht hierdoor belemmerd. Daarnaast windt hij zich op over twee schuttingen die door de buurman zijn verwijderd en niet goed zijn teruggezet. Inmiddels heeft Piet al tierend met zijn wandelstok staan zwaaien en dreigt de situatie met de buren volledig uit de hand te lopen. Hoogste tijd dus dat mr. Visser hier een stokje voor steekt en deze zaak veilig aan de grond zet.Wat lees ik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit seizoen staan er 89 afleveringen op het programma.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:20 schreef Isane het volgende:
Vanaf morgen een dagelijks programmakansloos
Die Mr. Groos lijkt me idd een dooie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt. Met Frank Visser lijkt het me wel vermakelijk, maar die nieuwe lijkt me niet zoveel toevoegen.
Huh. Wie wat waar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:20 schreef Isane het volgende:
Vanaf morgen een dagelijks programmakansloos
De teringquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit seizoen staan er 89 afleveringen op het programma.
Oh shit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Isane het volgende:
[..]
Mr. Frank Visser: Wordt u al geholpen? 19:30 - 20:30
Elke werkdag
Nog slechts 88 afleveringen te gaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef Isane het volgende:
Nou dit ga ik dus echt niet elke dag kijken
Ohhh dat schiet al mooi opquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog slechts 88 afleveringen te gaan
Iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog slechts 88 afleveringen te gaan
Haha iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:08 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgende progamma waar ze in voor bij komt is Deurwaarders
Kan wel hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Isane het volgende:
1200 euro voor een station. Yeah right. Wat verwacht je dan
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:08 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgende progamma waar ze in voor bij komt is Deurwaarders
Ze kocht hem om de kleurquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Isane het volgende:
Kan prima, heb roadtrips gemaakt met een V40 en een V70 van (nog geen) 1000 euro en daarna nog een halfjaar aangehoudenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Isane het volgende:
Gelukquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan prima, heb roadtrips gemaakt met een V40 en een V70 van (nog geen) 1000 euro en daarna nog een halfjaar aangehouden
Mijn V60 heeft nu bijna 290.000km en doet het nog prima. Alles gaat en staat met onderhoudquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan prima, heb roadtrips gemaakt met een V40 en een V70 van (nog geen) 1000 euro en daarna nog een halfjaar aangehouden
En een beetje verstand/handige vriendenquote:
Inderdaad en Volvo's sowiesoquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn V60 heeft nu bijna 290.000km en doet het nog prima. Alles gaat en staat met onderhoud
Valt me mee ja. Bij Op1 was hij erg zenuwachtig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Die nieuwe rechter is helemaal zo slecht nog niet. Beetje wat meer confortabel worden dan is het een goede
Dit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn V60 heeft nu bijna 290.000km en doet het nog prima. Alles gaat en staat met onderhoud
Opschepperquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgend seizoenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:31 schreef Isane het volgende:
Jammer dat je niet te horen krijgt hoe t afloop
Is toch bijna hetzelfde als recht in de regio.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dit niet zo leuk om te kijken
Dit is toch eigenlijk nagenoeg hetzelfde als het al bestaande format "Mr. Visser rijdt visite"? Enige verschil is dat de mensen bij hem langs komen ipv omgekeerd. Het lijkt dus meer op het programma wat hij vroeger bij de publieken had, "Recht in de Regio".quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:03 schreef Za het volgende:
What the f**k is dit voor format?
De geniale formule met Victor vervangen door dit, waarom dan.
Beseft SBS werkelijk niet dat de kracht van de show toch echt Victor was (helemaal in zijn element bij het aanhoren van bv bloemblaadjes overlast en andere volkse ergenissen met de hond van de gedupeerden op schoot), of desgewenst de combi van Victor en Visser?
Nu is Victor een soort derderangs voice-over met Visser in een ongemakkelijke en onleuke setting met wat castingbureau types. De collega heb ik zelfs niet afgewacht, wat een flauwekul dit.
Het lijkt me idd dat dit geen vervanging is voor Mr Visser doet uitspraak, dat format zal ook wel weer opgenomen worden binnenkort.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk nagenoeg hetzelfde als het al bestaande format "Mr. Visser rijdt visite"? Enige verschil is dat de mensen bij hem langs komen ipv omgekeerd. Het lijkt dus meer op het programma wat hij vroeger bij de publieken had, "Recht in de Regio".
Ik mag hopen van niet. Ik vind dit helemaal drie keer niks. Er zit geen diepgang in, geen contrast, geen spanning, geen humor, niks! Ik hoop dan ook enorm dat het vorige format niet opgegeven wordt voor deze lauwe meuk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het lijkt me idd dat dit geen vervanging is voor Mr Visser doet uitspraak, dat format zal ook wel weer opgenomen worden binnenkort.
En dan zo teleurgesteld reageren als het geld kost... denk dat ze dacht dat het all in wasquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:13 schreef StephanL het volgende:
Haha geweldig. Die eerste vrouwDie kunnen we wel piemele....piepelen
![]()
Maar de COPD komt door 5 scooters in de berging...quote:
Echt lachwekkend en triest tegelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Maar de COPD komt door 5 scooters in de berging...
Die scooters stonden er al 2 jaar en daarom had ze al 8 jaar COPD. Waarschijnlijk paranormaal begaafde luchtwegen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Maar de COPD komt door 5 scooters in de berging...
Ziet er veelbelovend uit !quote:
Tja vind ik ookquote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lijkt me simpel toch? Het is zijn terrein niet, als de buurman het niet wil is het klaar.
Dit dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lijkt me simpel toch? Het is zijn terrein niet, als de buurman het niet wil is het klaar.
Ghehequote:Op donderdag 3 september 2020 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Best kans trouwens dat nu met corona dit probleem met de horecazaak zich op een heel andere manier heeft opgelost.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Best kans trouwens dat nu met corona dit probleem met de horecazaak zich op een heel andere manier heeft opgelost.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een lulverhaal smerig mannetje
Die edquote:
Inderdaadquote:
De bingokaart is bijna vol!quote:
Lekker latuh lulluhquote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sishaloungers zijn wel van een ontzettend laag niveau zegEn die Tom interesseert het geen fuck.
Ja, heel erg bizar.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Bizar wel dat je jezelf zo maar moet verdediging tegen een beschuldiging van racisme.
Dat duurt vast niet lang meerquote:Op donderdag 3 september 2020 22:19 schreef Inca het volgende:
Zijn de ramen van de stalling nog niet ingegooid?
Alles blèf bè ut âhwe.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:31 schreef potjecreme het volgende:
Uitspraak gemist. Wat is het geworden?
Als je weet dat je eigen toko niet in vlammen op gaatquote:Op donderdag 10 september 2020 21:36 schreef Inca het volgende:
Beetje vuurwerk achter het huis gooien
Dat is geen auto, dat is een invalidenvoertuigquote:
die zoon knutselt een paar keer per week savonds.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
Vader is toch een half jaar daar al niet meer geweest
Ja, maar die dochter zei dat ‘zijn allessie’ is en pa niet wil dat er wat mee gebeurd.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
die zoon knutselt een paar keer per week savonds.
Dat is meer het idee dan de praktijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar die dochter zei dat ‘zijn allessie’ is en pa niet wil dat er wat mee gebeurd.
Deze lijkt over wat fatsoen te beschikken.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef Snowsquall het volgende:
Weer zo'n ouwe schreeuwerd net als toen in Hoofddorp naast de A5
Ja deze dreigt niet te schieten of mensen af te makenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Deze lijkt over wat fatsoen te beschikken.
Daarom is het ook een onzin argument.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is meer het idee dan de praktijk.
Lekker realistisch ookquote:
Zoonlief wilt er juist niet vanaf, die heeft een gratis klusplek.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ik denk dat zoonlief er wel vanaf wil, maar dit mag van zijn zus. En er niet er tegenin durft te gaan.
Eigenlijk gek, aan de reacties van de dochter kon je merken dat pa geen onzin aan het verkopen was. Het is geen demente gek.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef AgnesGru het volgende:
Had ook verwacht dat meester Visser ook onder mentor schap zou adviseren.
Noouuuu die tirade uit het niets....quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Eigenlijk gek, aan de reacties van de dochter kon je merken dat pa geen onzin aan het verkopen was. Het is geen demente gek.
Dit, wat een zeikerdquote:Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een enorme zeurkous die vrouw
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Kan iemand herinneren of er soortgelijke zaken zijn geweest?
Heeft dit niet met afstand tot de erfgrens te maken?
Zal verjaring ook wel meetellen toch? Die bomen staan er al even zo te zien.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Kan iemand herinneren of er soortgelijke zaken zijn geweest?
Heeft dit niet met afstand tot de erfgrens te maken?
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal verjaring ook wel meetellen toch? Die bomen staan er al even zo te zien.
Echt hoor. Het zal je buurvrouw zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ik hoop nu helemaal dat ze mogen blijven staan, agressieve boomer.
Hier in Helmond, vlakbij Maarheeze, is de afstand sinds dit jaar 50 centimeter.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ze staan wel erg dicht aan de grens dus ik durf nog niet te juichen.
Ook al is die overlast echt verwaarloosbaar.
Heb medelijden met je.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:08 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ohhh wat erger ik me aan die kortpittige heks.. precies het type waar ik de hele dag discussies mee voer aan de telefoon, frustratie is hoger dan anders vandaag vanwege dat feit.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Genieten. Lekkere lelijke muur neerknallen want die ziet ze toch zelf amper.
Victor met extra zuigkracht! Lol.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:29 schreef praadje het volgende:
Oehh Meester Visser houdt van gladgeschoren. Wat klinkt dat vies uit zijn mond
Volgens de wet mag je alle overhangende takken afzagen. Zolang dat niet bezwaarlijk is voor de stabiliteit of het visuele aanzicht. Dat is iets anders dan de hele boom laten snoeien.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:31 schreef Gia het volgende:
Goede uitspraak. Gezonde bomen mogen vrijwel altijd blijven staan.
En tja, je mag niet zomaar snoeien aan andermans boom. Sommige mensen denken dat dat wel mag. Zoals Jeannie, 'boven onze grond, dus van ons'.
Dus niet.
In dit geval was het duidelijk wel bezwaarlijk voor o.a. het aanzien van de boom.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:22 schreef TjjWester het volgende:
Volgens de wet mag je alle overhangende takken afzagen. Zolang dat niet bezwaarlijk is voor de stabiliteit of het visuele aanzicht. Dat is iets anders dan de hele boom laten snoeien.
Valt nog genoeg van deze bomen af.quote:
En daarna twee nieuwe bomen precies op dezelfde plek zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:49 schreef De_Melkboer het volgende:
Rachel kan alsnog de naalden van de gerooide bomen met een bladblazer naar de buren sprayen.
Nee, dat mag niet. Want de bomen stonden wel te dicht op de erfgrens. Dat was verjaard. Maar als je vervolgens nieuwe bomen te dicht op de erfgrens gaat planten kun je je niet op deze verjaring beroepen. Althans, de komende 20 (?) jaar niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
En daarna twee nieuwe bomen precies op dezelfde plek zetten.
Ik kan het niet echt vinden, maar volgens het bomenbeleidsplan is die afstand in 2015 gewijzigd naar nihil, maar weet niet of dat alleen boor de gemeente geldt of ook voor particulieren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nee, dat mag niet. Want de bomen stonden wel te dicht op de erfgrens. Dat was verjaard. Maar als je vervolgens nieuwe bomen te dicht op de erfgrens gaat planten kun je je niet op deze verjaring beroepen. Althans, de komende 20 (?) jaar niet.
Minimaal 2 meter.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt vinden, maar volgens het bomenbeleidsplan is die afstand in 2015 gewijzigd naar nihil, maar weet niet of dat alleen boor de gemeente geldt of ook voor particulieren.
Als ik Rachel was, zou ik dat wel even navragen.
Vreemd voor zo'n bosrijk gebied.quote:
quote:Mr. Visser reist af naar Landgraaf waar Cidalia een loopgravenoorlog tegen haar buurvrouw Bianca voert. Die zou namelijk haar heg met chemicaliën hebben vergiftigd en ze stoort zich ook aan de seksgeluiden die de buurvrouw en haar nieuwe vriend produceren. Bianca beweert op haar beurt dat Cidalia opzettelijk koffie over de partytent heeft gegooid en haar vriend op straat heeft aangevallen. Inmiddels houden de buurtjes elkaar met camera's in de gaten waarbij diverse obscene gebaren zijn vastgelegd. Het wordt dan ook de hoogste tijd dat mr. Visser naar Limburg komt en een einde maakt aan deze klucht.
Paupers hebben geen gootsteenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kan toch ook gewoon in de gootsteen
Ja :squote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een stakker jaquote:
Tokkies mogen helaas ook kinderen krijgenquote:
Huh.. Ik flip niet maar glazenwasser hier gooit sopje in mijn fragiele geveltuintje iov put 2 meter verderop. Toch zonde ..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
En dat maak ik ook met Latino's meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Met het raam open een nummertje maken zodat de buurvrouw kan meegenieten.
Schitterend.
Weten ze bij vbl wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:21 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Onder welke naam post die vrouw op FOK!?
Ik wil yvonne wel taggen maar ik durf niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:21 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Onder welke naam post die vrouw op FOK!?
Maar zij begon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Wij dagen haar niet uit
Maar wel iedere keer je middelvinger opsteken laffe lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |