nou dan moet je bewijs maar leverenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Maar ik heb wel eens gehoord dat ik memorabele vingers en tong heb .
[..]
Puzziecreampie
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou dan moet je bewijs maar leveren
gevaarlijk hoor. 1 keer met mij en je wilt nooit anders meerquote:
Zo zo. Dat zijn gewaagde uitsprakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor. 1 keer met mij en je wilt nooit anders meer![]()
![]()
ja toch en weet zit waarheid achterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zo. Dat zijn gewaagde uitspraken
Dan moet ik dat maar een keer meemakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toch en weet zit waarheid achter
Een gewaarschuwd man telt voor 2😉quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar een keer meemaken
Gelukkig ben ik net zo dik als drie mannen tegelijk. Dus dat komt goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd man telt voor 2😉
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Maar ik heb wel eens gehoord dat ik memorabele vingers en tong heb .
[..]
Puzziecreampie
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net zo dik als drie mannen tegelijk. Dus dat komt goed
Neuken?quote:
Ga je er tenminste goed uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat overleef![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat er toch nog iets goed in mijn leven
schattie hoe was jou dag met mini totiequote:
Wisselend. In het algemeen leuk; hij had zijn vriendinnetje weer op bezoek en af en toe ook een ander meisje, maar ze bleven komen en gaan, maar op het laatst werd dat andere meisje echt vervelend tegen hem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schattie hoe was jou dag met mini totie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |