Een tikkeltje offtopic maar ik vond de oude Twitter-integratie fijner werken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:02 schreef shiz het volgende:
Toffe feature geïmplementeerd door Danny, dat met Twitter.
Maar moeten we nu elke Twitterscheet in dit topic dumpen?
nee ik vind dit wel beter omdat de foto's meteen meegaanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een tikkeltje offtopic maar ik vond de oude Twitter-integratie fijner werken.
Enige probleem is dat het topic steeds verspringt omdat de plaatjes later geladen worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik vind dit wel beter omdat de foto's meteen meegaan
Dat heb ik nog niet ondervonden maar ik fok niet mobiel of is dat ook op de pc?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Enige probleem is dat het topic steeds verspringt omdat de plaatjes later geladen worden.
Vooral mobiel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ondervonden maar ik fok niet mobiel of is dat ook op de pc?
Ik vond het niet bestaan van Twitter fijner werken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een tikkeltje offtopic maar ik vond de oude Twitter-integratie fijner werken.
Ditquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Super dat je weer een OP hebt gemaakt! @:3rr0r
In de OP.quote:
Nee dat is abuela.quote:
Arme Hulkenberg 😭quote:
Ongelofelijk hoeveel pech die jongen in zijn F1 carriere heeft...quote:
Hoezo? Verstappen praat Limburgs.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hulkenberg naar RB? Kunnen ze samen Nederlands praten.
Dan zou ik eerder Russell losweken bij Williams voor een zak met geld. Kan Hülk daar nog een paar jaartjes rijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hulkenberg naar RB? Kunnen ze samen Nederlands praten.
Russel is vanuit Mercedes bij Williams gestald toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Russell losweken bij Williams voor een zak met geld. Kan Hülk daar nog een paar jaartjes rijden.
Ja, dus die week je niet zomaar los.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Russel is vanuit Mercedes bij Williams gestald toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |