abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194426240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was hier niet een video aan gekoppeld waarin te zien is dat dat kind uit huis werd geplaatst?
Nee, dat was een paar jaar geleden een andere moeder die alles filmde en zo hysterisch deed en dat op FB postte.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:58:26 #27
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_194426325
quote:
Door de moeder en de oma is geen verzoek gedaan tot het vaststellen van een zorgregeling, zodat de rechtbank geen regeling kan vastleggen. Wel vindt de rechtbank het van belang om daar iets over te zeggen, vooral gelet op wat de oma en de moeder (bij monde van haar advocaat) daarover hebben verklaard op zitting. Zij hebben namelijk verklaard dat zij zich waarschijnlijk geheel zullen terugtrekken uit het leven van [minderjarige 1] bij een wijziging van de hoofdverblijfplaats en/of een uithuisplaatsing.
Wauw. Dappere rechter, heftig besluit.
Prrrrr
pi_194426445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:58 schreef mspoez het volgende:

[..]

Wauw. Dappere rechter, heftig besluit.
Hopelijk houden ze zich daar voorlopig aan. Maar het klinkt als een geesteszieke moeder die denkt dat zulke dreigementen in haar voordeel werken, die kruipt straks jankend terug.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:04:24 #29
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194426447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:02 schreef Pendora het volgende:
Zonder alles gelezen te hebben, is de man veroordeeld voor verkrachting en mishandeling? Zo nee, dan is dit dus "gewoon" een vader die graag zijn kind wil zien maar niet mag van de moeder. Logisch gevolg dat die moeder uiteindelijk uit haar macht wordt gezet.
Dit dus, er is veel leed onder vaders (en dus ook kinderen) die hun kinderen nooit meer zien vanwege wraakzuchtige moeders die hun ex willen kwetsen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194426461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:20 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Als ik het document snel scan: moeder is geestelijk ziek, laat geen hulpverlening toe, kan niet voor het kind zorgen, belastert vader en onthoudt hem van van omgang met het kind, en oma stookt het vuurtje nog verder op.
dat lees ik ook
pi_194426685
NOU DIT NOEM IK GEEN FEESTBOEK MEER HOOR :( :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194426707
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee, dat was een paar jaar geleden een andere moeder die alles filmde en zo hysterisch deed en dat op FB postte.
Ik heb het opgezocht maar het klopt wel van dat filmpje. Filmpje is 30 juli op Facebook gezet.
  Redactie Frontpage donderdag 6 augustus 2020 @ 12:25:28 #33
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194426732
Nine for news als bron... Dat is dus gewoon Niburu.

Ik ben wel benieuwd wat er in de rapporten staat, want ze halen echt niet zomaar een kind wel om bij een vader te plaatsen die het kind nog nooit heeft gezien.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:26:14 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194426740
Heeft dit al op Xandernieuws gestaan , anders geloof ik het niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_194426747
Wat zegt Jensen hiervan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194426764
Dus we hebben een moeder die alle vormen van meewerking met het gerecht weigert, weg blijft van zittingen en al flink stond te blazen dat als er ook maar iets aan de huidige situatie ging veranderen. Dat ze het kind laat vallen als een baksteen.
En een vader zonder veroordeling die keurig doet wat de rechter hem opdraagt. Tsja, simpel verhaal toch? Terechte overplaatsing. Die moeder is niet stabiel en heeft hulp nodig.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194426955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee, dat was een paar jaar geleden een andere moeder die alles filmde en zo hysterisch deed en dat op FB postte.
pi_194426991
Dit kan dus gewoon op feestboek blijven. Je andere bron is ook niet je van het.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')