Ach, we hebben allemaal weer punten, de ene alleen wat meer dan de anderquote:Op zondag 9 augustus 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
Ja qua punten had het beter gekund ... boeien![]()
omaaaaaaaaquote:
Geld? Alweer?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:21 schreef D. het volgende:
Oja, iedereen heeft weer geld gehad, dus updaten kan weer, tot morgen middernacht
Daar zeg je wat dus beter optijd kopenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hoe beter ie het doet, des te duurder ie wordt
Ja, maar niet ten koste van allesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zeg je wat dus beter optijd kopen
❤️ Hallo allen.quote:
Wij zijn dan ook onvergetelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
❤️ Hallo allen.
Ben jullie niet vergeten hoor...😘
Je hebt Maxquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wil gewoon één keer Max in mijn bezit hebben.![]()
![]()
![]()
Dan neemt hij die Flinstone auto maar op zijn rug![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wil gewoon één keer Max in mijn bezit hebben.![]()
![]()
![]()
Dan neemt hij die Flinstone auto maar op zijn rug![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is nooit te vroeg voor Maxquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:06 schreef D. het volgende:
Dat het jullie maar geluk mag brengen
Ik heb het overwogen, maar het was me nog iets te vroeg
quote:
Paar lekke bandjes bij Mercedes of zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik graag met mijn overige onderdelen ook nog iets scoor
Maar, misschien hebben jullie wel de goede keuze gemaakt, want als alles meezit zorgt Max in iedere geval voor een hoop punten
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik graag met mijn overige onderdelen ook nog iets scoor
Maar, misschien hebben jullie wel de goede keuze gemaakt, want als alles meezit zorgt Max in iedere geval voor een hoop punten
quote:
Ik blijf wel een paar daagjes thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Wat moet je met Max op je jacht? Hij heeft geen vaardiploma🤔😂
Dat kan voor mijn onderdelen ook geen kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Paar lekke bandjes bij Mercedes of zo
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien volg ik jullie na het weekend wel
Ik ga mijn team snel weer op niet tonen zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef D. het volgende:
Als is het natuurlijk beter van niet, want als je hetzelfde team hebt, haal je dezelfde punten, en haal je nooit iemand in
Oja, andersom werkt dan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mijn team snel weer op niet tonen zetten.
Max kostte ruim 91 miljoen, ik vind dat best duur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 05:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een dure smaak?
Een slechte smaak of een goede smaak?
Meer smaken zijn er niet toch?
Ik mis er een paar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:03 schreef D. het volgende:
Maar even zelf gerekend, dus onder voorbehoud
Punten kwalificatie
D.Rose 214
D. 198
Oma 168
Deisyy 167
Nee @chufi, @Prisha en @Recce ook nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet goed geteld?
Of je had er gewoon meer willen hebben?
Ow, zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee @:chufi, @:prisha en @:recce ook nog.
Wil je Max van me kopen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
180 hier volgens mijn berekening en dat zonder Max
Ow ja, je moet de teams weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, zo
Ik had het zelf uitgerekend, van de mensen van wie ik de teamsamenstelling weet
Vorige week kwamen de punten pas op zondag, maar zie dat ze er net bij gezet zijn, dus zal even aanpassen
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |