en toch gerelateerdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:51 schreef Zilverberk het volgende:
Ruil je kermit nog even in voor iets lekkers? Graag niet siswet-gerelateerd.
Edit, je was al bezig.
Het is een vrij land, je mag gaan waar je heen wil.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit een topic waar ik in wil zijn?
geen groente in beeld hequote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik herken deze kant van haar niet zo gauw.
Gelukkig geen geur via het forum.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
Nogal last van flatulentie vanavond
Weet niet wat siswet is? Maar zag haar op Twitterquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
siswet? absoluut
haar 'fans' in KPD ook.
dat is haar \artiestennaam'quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet wat siswet is? Maar zag haar op Twitter
Nee, daar is een hoop écht weg, totaal verpulverd.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk niet dat ze daar nog veel lichamen uit gaan halen
In de artiesteningangquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar \artiestennaam'ze steekt nogal extreme objecten in bepaalde lichaamsopeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet alleen in Beirutquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, daar is een hoop écht weg, totaal verpulverd.
En dat is een Fokster?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar \artiestennaam'ze steekt nogal extreme objecten in bepaalde lichaamsopeningen.
vrij bijzonder dat enkele figuren daar een halfje van weten te krijgen
Ik lees vooral dat mensen het absurd vinden. Maar wellicht lees ik niet goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellicht.. geen idee.. maar das een cray cray die door een aantal verafgod wordt in KPD
dat laatste dusquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat mensen het absurd vinden. Maar wellicht lees ik niet goed.
Lekker zeg!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:15 schreef Zilverberk het volgende:
Morgen de laatste dag werken voor mijn vakantie.
Dit is geen 'werk' wat je tot je 67e volhoudt. Ik vraag mij af wat ze hierna gaat doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker boeiend, zij verdient er flink (huehue) mee.
stoma-modelquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit is geen 'werk' wat je tot je 67e volhoudt. Ik vraag mij af wat ze hierna gaat doen.
Kind gaat mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kind gaat mee.
We komen een heel eind als we om de beurt aftikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ik heb maar 1 echtgenoot. Daar valt weinig aan af te tikken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We komen een heel eind als we om de beurt aftikken
Tijd voor een andere baan, denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik leef gewoon naar het weekend toe. En binnenkort naar 3 weken vakantie. Maar al voordat dat begint ben ik me zorgen aan het maken over wat daarna komt. En zo worden we allemaal opgerookt tot we 76 zijn of dood, whichever comes first. Gaaf he, Nederland?
Doe ff normaal joh..word al depri als ik dit lees.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik leef gewoon naar het weekend toe. En binnenkort naar 3 weken vakantie. Maar al voordat dat begint ben ik me zorgen aan het maken over wat daarna komt. En zo worden we allemaal opgerookt tot we 76 zijn of dood, whichever comes first. Gaaf he, Nederland?
Je zit op de verkeerde plek. Geeft niks, ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Want de kans daarop is? 0quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan, denk ik.
Grote brein oplossing ditquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh..word al depri als ik dit lees.
Neem het leven niet te serieus.
Meldt je ziek en ga een week op zo’n hoerenboot, zal je goed doen.
Kan je misschien niet beginnen met 1 dag per week minder werken?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want de kans daarop is? 0
En de kan dat dat wat gaat oplossen? Ook nul.
Da's ook niet goed hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
en heb ik zelfs op maandagmorgen zin om naar mijn werk te gaan.
Nee ik zoek gewoon 670.000 euro, dat is ongeveer wat ik nodig heb om het uit te zingen tot mijn pensioen. Waarschijnlijk kom ik voor 550k ook wel een heel eind. Als ik dat in de Staatsloterij zou winnen zou ik morgen vroeg als eerste mijn baas verlossen van mijn aanwezigheid. Uit pure clubliefde. Niemand zou het begrijpen, want ze lopen allemaal weg met me, maar daar snap ik dus op mijn beurt niks van.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je misschien niet beginnen met 1 dag per week minder werken?
Ik zou jou ook als collega willen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zoek gewoon 670.000 euro, dat is ongeveer wat ik nodig heb om het uit te zingen tot mijn pensioen. Waarschijnlijk kom ik voor 550k ook wel een heel eind. Als ik dat in de Staatsloterij zou winnen zou ik morgen vroeg als eerste mijn baas verlossen van mijn aanwezigheid. Uit pure clubliefde. Niemand zou het begrijpen, want ze lopen allemaal weg met me, maar daar snap ik dus op mijn beurt niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |