En toch denk ik bij jou dat er nog iets voor zat, op schoolkamp of zo?quote:
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2020 01:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch denk ik bij jou dat er nog iets voor zat, op schoolkamp of zo?
Nope, ik was denk ik een jaar of 12 en deze hoorde ik in de bus naar schoolkampquote:Op woensdag 5 augustus 2020 01:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer, dit is jouw liedje.
Punten voor Lucasquote:Op woensdag 5 augustus 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nope, ik was denk ik een jaar of 12 en deze hoorde ik in de bus naar schoolkampLucas was de mooiste maar ik niet. Komt goed verder, maar de mooiste mensen zijn niet mijn ding
![]()
Zeker en ik weet nu dat mooie mensen nog onzekerder zijn (gemaakt). Daarna zoveel "mooie" mannen gehad, dus maakt de buitenkant niet veel uit.quote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen tegenover mij hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2020 01:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker en ik weet nu dat mooie mensen nog onzekerder zijn (gemaakt). Daarna zoveel "mooie" mannen gehad, dus maakt de buitenkant niet veel uit.
Deed ik dat of tegenover mezelfquote:Op woensdag 5 augustus 2020 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen tegenover mij hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://kink.nl/podcasts/veel-nieuwe-muziek
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:37 schreef jerney het volgende:
Tori
Nog altijd geen fan van andere albums?
*kliktaarzelend*quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders erghet is niet wat je verwacht denk ik.
Ik bleef vooral kijken voor de clip.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft zelfs wel wat weg van Kashmir.
Komt niet eens in de buurt, maar ik laat je ff spui(t)en. Misschien The clash, the cure, zeker geen Prince, al zijn ze allemaal goed.quote:
Voordeel van bezwangeren is dat het niet goed hoeft te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:01 schreef heracles het volgende:
Ik ga dit topic bezwangeren met the Fall. Ik pomp m helemaal vol. Geiler dan Prince!
Ik voelde er niks van iigquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:20 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Voordeel van bezwangeren is dat het niet goed hoeft te zijn.
I knoooooow, right?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godsamme wat lekker weer die![]()
Het weer buiten trouwens ook![]()
Ja ik weet ook niet hoe het komtquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:03 schreef jerney het volgende:
[..]
I knoooooow, right?![]()
Jij bent weer lekker supergoedgezind!
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
That baseline![]()
Those violins![]()
The little dance![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was ooit de linksbovenste in een bijzondere synchroonzwemroutine ergens in Brabant.
PJ is een vrouw begrijp ik uit de recente posts hierquote:
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
PJ is een vrouw begrijp ik uit de recente posts hier :F
Puzzie en ik hebben de hots voor PJ, wat klaag je nou?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
PJ is een vrouw begrijp ik uit de recente posts hier
Niks. Ik gebruik het om uit mijn youtube-muziekbubbel te klimmenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Puzzie en ik hebben de hots voor PJ, wat klaag je nou?
Waar blijf je meestal hangen dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niks. Ik gebruik het om uit mijn youtube-muziekbubbel te klimmen
Redelijk breed. Van Rammstein via trance tot 70's discoquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Waar blijf je meestal hangen dan?
Ah dat valt goed mee, voor trance heb ik geen geduldquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Redelijk breed. Van Rammstein via trance tot 70's discoMaar je hebt altijd puzziepie's die een totaal complementaire smaak hebben. Alhoewel puzzie ook wel eens dance/trance post
Ik was mijn guilty pleasure vergetenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik was mijn guilty pleasure vergeten
Speciaal voor jou met wat Belgisch er in
Nou ja, vooruit: Frans
Ze heeft ook een eksterquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik haar zo leuk vond
Don’t care, she’s hotquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ze heeft ook een eksterEn spreekt ook ietwat brak Duits
Ze doet het iig wl goed voor, zeg. Lijkt wel een eekhoorntjequote:
Purrrrrquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ze doet het iig wl goed voor, zeg. Lijkt wel een eekhoorntje
quote:
Mag altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als dat mag, dan mag dit ook
Je hebt ‘t weer stukgemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als dat mag, dan mag dit ook
[..]
Dat magquote:
quote:
Nah ja ..sowieso Nick Cavequote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]Spotify gaf die laatst nog als suggestie. Ik voelde me aangesproken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Alleen titel gelezen. Al gelachenquote:
Geinig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:killemwieft
van je m'n lievelingsnr is nu een vrouwenversie![]()
![]()
![]()
![]()
Klik gewoon, trutjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Alleen titel gelezen. Al gelachen
Ik heb het over zijn muziekquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan best rare crushes hebben, maar hij is helemaal voor jou haha
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan best rare crushes hebben, maar hij is helemaal voor jou haha
Niets mis meequote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lekker creepy is niet creepy
Oh ik hou van diequote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lekker creepy is niet creepy
Ik zit op me feun, petite bitchquote:
Ik ook, prutserquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zit op me feun, petite bitch
Kan het allemaal niet bijbenen
Doet me een beetje hieraan denken =>quote:
Doet me meer aan Confusion van New Order denken danquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Doet me een beetje hieraan denken =>
(Mooie vrouw, btw)
Maar dan met de orginele clip die natuurlijk verboden is![]()
Liedjes delen met Mo is altijd plezntquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Briljant toch!? Mijn volkslied
Het was 'under the influence' in een club dat me triggerde.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Doet me meer aan Confusion van New Order denken dan
(En ja)
Ja, dat vatte ik dan weer welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het was 'under the influence' in een club dat me triggerde.
En Blauwe Maandag
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Best song ever:
Tot over 20 minuten
Ik vind jou zo leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |