abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194536520
De patch heeft het hele spel gesloopt bij mij. Lekker bezig weer.

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door KennyPowers op 13-08-2020 14:17:38 ]
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194569013
Ik wil een SpaceX outfit :(

Game moet wel verder crossplatform worden. Inclusief mobieltjes.
pi_194608761
twitter


twitter


Vind ik leuk.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2020 22:05:23 ]
pi_194608814
Help ik kan niet stoppen met spelen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194608880
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Vind ik leuk.
Hulde! _O_
pi_194609368
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:07 schreef KennyPowers het volgende:
Help ik kan niet stoppen met spelen
:D

Zei je zaterdag ofzo niet dat je je laatste had gedaan?
pi_194609744
Vandaag eindelijk de platinum gehaald, ben er nu ook helemaal klaar mee :P
pi_194609755
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:D

Zei je zaterdag ofzo niet dat je je laatste had gedaan?
Ja nadat ik iets anders gespeeld heb doe ik er nog 2-3 omdat het kan.
Al kan ik de crowns wel gebruiken want die gaan hard als je elke dag iets koopt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194609805
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef E-Dubble het volgende:
Vandaag eindelijk de platinum gehaald, ben er nu ook helemaal klaar mee :P
*O*
Ik moet nog de 50 items. Eerste dagen dagen niks gekocht want toen niet op de trophies gelet.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194610165
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

*O*
Ik moet nog de 50 items. Eerste dagen dagen niks gekocht want toen niet op de trophies gelet.
lekker man, zolang je die 5 wins achter elkaar heb is de druk eraf :D
pi_194617160
Klaar *O*
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:04:03 #87
1424 crew  Jimbo
Grๅtrunka
pi_194617277
die 5 wins is echt onmogelijk ;(

je kan ook niet je save in de cloud zetten zeker na elke win en dan opnieuw laden?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194617296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 14:55 schreef KennyPowers het volgende:
Klaar *O*
[ afbeelding ]
Sick _O_

Ik begin weer een beetje geduld te krijgen om voor de 5 wins te gaan. Misschien vanavond weer.
pi_194617388
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 15:04 schreef Jimbo het volgende:
die 5 wins is echt onmogelijk ;(

je kan ook niet je save in de cloud zetten zeker na elke win en dan opnieuw laden?
Ik vraag me af of er uberhaupt een save file is (vast wel, maar zal niet veel in staan). Alles wordt bijgehouden op hun server.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194618709


_O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:11:10 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194619843
Ik heb denk ik al meer dan 30 potjes gedaan en nimmer de finale gewonnen ;(

Hoogstens meerdere malen 2de geworden. Kan ik mijn zenuwen niet beheersen en door een domme fout van de map af pleuren ofzo.
pi_194631960
Drie dagen terug mee begonnen. Verknalde continu slime climb bij die laatste vier roze muurschuivers voor je bij de slijmklim bent op weg naar die voorbij zwiepende ballen voor de finish. Daar werd ik continu weggeduwd in het begin. Zelfde met tip toe, bij het uitzoeken naar de laatste twee tegels sta je met 10 man op 1 tegel te drukken en trekken.

Gisterenavond beide voor het eerst de finish gehaald. Kreeg ik daarna twee keer fall mountain waar ik als eerste weg was maar een stuiterbal me omver wierp _O- En oh Hexagone had ik in het begin nul tactiek, ik deed maar wat. Lette dus niet op de platforms onder degene waar ik zelf op zat. Zo kun je in 1 keer in het slijm vallen :')

Mijn favorieten zijn de teamrondes. Fallball fantastisch, rock en roll ook. Eggscramble een grote chaos en infected vind ik wel een leuke. Team tailtag is saai, wacht gerust een minuut tot ik in actie kom. Royal Fumble en single tailtag vind ik meh. Net zoals memory en die survival game waarop je op vijf rollende schijven moet blijven staan.

Het liefst doe ik een combo van race games gemixt met fallball / rock & roll. En dat ik dan slime climb en tiptoe kan skippen/uitsluiten. Maargoed die optie zal er wel niet komen.
mag het weten
pi_194632297
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
Drie dagen terug mee begonnen. Verknalde continu slime climb bij die laatste vier roze muurschuivers voor je bij de slijmklim bent op weg naar die voorbij zwiepende ballen voor de finish. Daar werd ik continu weggeduwd in het begin. Zelfde met tip toe, bij het uitzoeken naar de laatste twee tegels sta je met 10 man op 1 tegel te drukken en trekken.

Gisterenavond beide voor het eerst de finish gehaald. Kreeg ik daarna twee keer fall mountain waar ik als eerste weg was maar een stuiterbal me omver wierp _O- En oh Hexagone had ik in het begin nul tactiek, ik deed maar wat. Lette dus niet op de platforms onder degene waar ik zelf op zat. Zo kun je in 1 keer in het slijm vallen :')

Mijn favorieten zijn de teamrondes. Fallball fantastisch, rock en roll ook. Eggscramble een grote chaos en infected vind ik wel een leuke. Team tailtag is saai, wacht gerust een minuut tot ik in actie kom. Royal Fumble en single tailtag vind ik meh. Net zoals memory en die survival game waarop je op vijf rollende schijven moet blijven staan.

Het liefst doe ik een combo van race games gemixt met fallball / rock & roll. En dat ik dan slime climb en tiptoe kan skippen/uitsluiten. Maargoed die optie zal er wel niet komen.
Slime Climb is wel chill omdat je dan meteen in de (halve) finale staat als je het haalt. Ruimt wel lekker op.

Al was mijn eerste winstreak van 4 ge๋indigd op slime climb. ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194632354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:52 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Slime Climb is wel chill omdat je dan meteen in de (halve) finale staat als je het haalt. Ruimt wel lekker op.

Al was mijn eerste winstreak van 4 ge๋indigd op slime climb. ;(
Bij tiptoe en slime climb als halve finale weet ik dat het lastig wordt. Maar als de finale mountain fall of hexagone is eindig ik toch niet als eerste. Alleen die gouden jump club ging goed, maar toen stond ik als 2e op het laatste platform wat verdween.

Probeerde nog de val te vertragen door me vast te grijpen aan de balk maar helaas. Is daar nog op te anticiperen zodat je weet welk platform overblijft? Zoals je bij tiptoe kunt zien welke tegel echt of nep is.
mag het weten
pi_194632548
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bij tiptoe en slime climb als halve finale weet ik dat het lastig wordt. Maar als de finale mountain fall of hexagone is eindig ik toch niet als eerste. Alleen die gouden jump club ging goed, maar toen stond ik als 2e op het laatste platform wat verdween.

Probeerde nog de val te vertragen door me vast te grijpen aan de balk maar helaas. Is daar nog op te anticiperen zodat je weet welk platform overblijft? Zoals je bij tiptoe kunt zien welke tegel echt of nep is.
Niet dat ik weet. Maar zolang er een gat van ้้n tegel tussen zit kan je nog wel naar een ander stuk springen. Ik kies altijd de kant waar de meeste tegels zijn en ben nog nooit vast komen te zitten.

Check deze _O-
https://www.reddit.com/r/(...)_make_your_own_luck/
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194632720
quote:
Ja die bedoel ik dus _O_

Kun je dan met R2 je vastgrijpen aan die balk oid? Fall guys zijn toch te slungelig om op de been te blijven? Kennelijk niet.
mag het weten
pi_194632767
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 14:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik dus _O_

Kun je dan met R2 je vastgrijpen aan die balk oid? Fall guys zijn toch te slungelig om op de been te blijven? Kennelijk niet.
Nee hij had geluk dat hij precies klem zat tussen de onderste en bovenste balk. Lastig om bewust te doen denk ik.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194633792
Net 4 gouden medailles en daarna Royal Fumble verloren.
Ik haat dat spel. Ik weet van tevoren al dat iemand van 5 meter afstand mijn staart gaat pakken in de laatste seconde. Daar kan je haast niet tegenop spelen. :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194650153
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194650499
Geen back to back team games meer.

En rock & roll en fallball achter elkaar gingen net zo lekker tussen de middag :(
mag het weten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')