quote:het is zo'n championchip race (dus 10 races achter elkaar)
Op donderdag 18 september 2003 13:43 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Je kan hem op een manier toch wat sneller maken.
Volgens mij was dat de schakelbak.
Is effen kloten maar je word wel nr 1.
Weet zo niet of je ook een andere uitlaat op kon doen, maar het was volgens mij de schakelbak.
Welke baan was het ook alweer?
quote:Je kan volgens mij een nieuwe gear setting kopen en daarna afstellen.
Op donderdag 18 september 2003 14:10 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
het is zo'n championchip race (dus 10 races achter elkaar)
neej je kunt je gear-setting niet wijzigen omdat het een ungetunede auto is...
bij tuneshop mag je alleen andere wielen erop zetten a
Als iemand iets weet, zet ff een linkje aub.
Is er iemand die weet of er een lijst is of een site waar op staat hoe je de autos het beste kan tunen... '
en welke auto's je het beste voor welke race moet gebruiken....
quote:Het leukste is om dat zelf te doen. Echt waar
Op woensdag 24 september 2003 13:01 schreef Deadbeaf het volgende:
Ik ben sinds kort ook maar es begonnen met GT3Is er iemand die weet of er een lijst is of een site waar op staat hoe je de autos het beste kan tunen... '
en welke auto's je het beste voor welke race moet gebruiken....
Ben gewoon een beetje lui
Bij sommige races krijg je aan het eind 4 bedekte auto's te zien, 1 ervan win je steeds. Wat als je die race 5x rijd? Win je dan weer auto 1 of krijg je weer een andere?
quote:Meestal krijg je wel een andere dan.. ik had alleen op den duur iets van 6 F1 wagens staan.
Op dinsdag 25 november 2003 19:19 schreef SoCoReBu het volgende:
Gebruikt iemand ook de handrem tijdens het racen?Bij sommige races krijg je aan het eind 4 bedekte auto's te zien, 1 ervan win je steeds. Wat als je die race 5x rijd? Win je dan weer auto 1 of krijg je weer een andere?
quote:Heb even flink een wannabe coureur uit lopen hangen hier. Als je 4 bedekte auto's ziet krijg je max 4 verschillende auto's, je krijgt evt wel andere kleuren.
Op dinsdag 25 november 2003 19:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Meestal krijg je wel een andere dan.. ik had alleen op den duur iets van 6 F1 wagens staan.
quote:Mooi, weten we dat ook weer zeker.
Op dinsdag 25 november 2003 23:14 schreef SoCoReBu het volgende:[..]
Heb even flink een wannabe coureur uit lopen hangen hier. Als je 4 bedekte auto's ziet krijg je max 4 verschillende auto's, je krijgt evt wel andere kleuren.
quote:Je bedoeld zeker GT3.
Op woensdag 3 december 2003 15:29 schreef Going_easy het volgende:
Hoi, ben pas ook begonnen met GTA 3. Meesterlijk spel alleen wil het niet echt vlotten. Heb nu de mazda mx 5 gekregen maar gaar geen geld en mijn auto heeft zat pk maar een kut wegligging. Heeft iemand tips hoe ik snel aan een andere beter bak kan komen???? Of andere tips?
Je moet gewoon heel veel rijden, winnen, geld sparen en een betere auto kopen, updaten, tunen, afstellen op circuittype etc. Een MX5 is nou niet bepaald een wegliggingswonder. Misschien als lowbudget-racer toch eens naar een Impreza kijken, kun je een hoop aan upgraden. En daarna het betere werk als je veel verdiend heb ermee...
quote:Je kunt óók GT concept kopen, even in een dag of 2 rondspelen en hùp, je hebt 10,000,000 credits die je in je savegame van GT3 kunt gooien!
Op woensdag 3 december 2003 15:29 schreef Going_easy het volgende:
Hoi, ben pas ook begonnen met GTA 3. Meesterlijk spel alleen wil het niet echt vlotten. Heb nu de mazda mx 5 gekregen maar gaar geen geld en mijn auto heeft zat pk maar een kut wegligging. Heeft iemand tips hoe ik snel aan een andere beter bak kan komen???? Of andere tips?
quote:Ja maar daar is geen hol aan natuurlijk
Op woensdag 3 december 2003 19:34 schreef P-Style het volgende:[..]
Je kunt óók GT concept kopen, even in een dag of 2 rondspelen en hùp, je hebt 10,000,000 credits die je in je savegame van GT3 kunt gooien!
quote:Hehe... ik heb in alle Gran Turismo's al in zó veel wagens gereden! Hoe die nissan silvia 1800 en mazda mx5 rijden weet ik echt niet meer hoor!
Op woensdag 17 december 2003 10:24 schreef Going_easy het volgende:
Ben na een paar weken maar weer eens begonnen heb nu een nissan silvia 1800, en een mazda mx5. wat zijn jullie ervaringen met deze wagens????
quote:een site waar alle races op staan is http://www.gt3times.com/ hier staan ze allemaal op.
Op dinsdag 23 september 2003 15:41 schreef BartVB het volgende:
Is er misschien iemand die weet waar ik iets kan vinden over in welke race je welke wagens kunt winnen. Heb wel een paar bestandjes gevonden maar die zijn steeds incompleet of kloppen niet helemaal.Als iemand iets weet, zet ff een linkje aub.
[Dit bericht is gewijzigd door trance_fan op 17-12-2003 12:55]
quote:Deed ik ook, Yaris pakken Yaris cup rijden en winnen, Accura Integra R kopen, R-type championship rijden en winnen (50 punten uiteraard) en dan heb je zo'n dure Accura, gelijk verkopen, kun je weer een TT of zo kopen, voor de volgende championship race, en voor je het weet is het weekend weer voorbij!!
Op woensdag 3 december 2003 20:43 schreef P-Style het volgende:
Mijn eerste auto die ik kocht bij GT3, was een Toyota Yaris. Ik vind nog steeds dat dat een goede keuze was.
Hier nog een filmpje van een hard getunde auto (wel in GT3 natuurlijk)
http://bobkart.gt3times.com/GT3/WMV/SM-High.WMV
[Dit bericht is gewijzigd door trance_fan op 17-12-2003 13:24]
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:15 schreef brtausi het volgende:
Ik had een vraagje tussendoor, is er ooit een gt op de pc verschenen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |